Однією з головних завдань при організації ділових заходів є пошук відповідного майданчика для їх проведення. Дуже великі компанії можуть мати власний майданчик. Середній, а тим більше малий бізнес, не можуть собі цього дозволити. Крім того, навіть при наявності власних майданчиків, формат заходу іноді змушує займатися пошуком більш підходящого місця. І тоді на допомогу приходять готелі, що мають свої конференц-зали. Розповімо про ці переваги на прикладі отеля у Львові.

Конференц зал

Аренду конференц зала у Львові зазвичай використовують для проведення з'їздів, семінарів, тренінгів, форумів. В більшості випадків половина учасників подібних заходів приїжджають з-за кордону або з регіонів. Тому дуже зручно орендувати разом з конференц-залом та номери в готелі для розміщення приїжджих гостей.

Крім самого приміщення готелю зазвичай надають безліч супутніх послуг. Наприклад, технічне забезпечення, кейтеринг, розважальні та екскурсійні програми. Подібні послуги можуть бути зібрані в «пакети» з різною комплектацією або надаватися незалежно один від одного.

Проведені в конференц-залах готелів заходи умовно можна на кілька груп:

  • Великі статусні заходи (міжнародні, міжгалузеві і т.п.) за участю понад 100 осіб.
  • Середні за величиною заходи зазвичай проходять за участю від 40 до 150 чоловік. Зазвичай це з'їзди або конференції середньої величини. Також такі майданчики можуть використовуватися як додаткові при проведенні великих форумів.
  • Малі за величиною заходи розраховані на 10-40 чоловік. Це можуть бути переговори, наради, з'їзди. Дуже часто під такі розміри підходять тренінги.

При оренді конференц-залів в готелі потрібно звертати увагу на такі деталі:

  • транспортна доступність місця проведення заходу, віддаленість від аеропортів та залізничних вокзалів;
  • конференц-зал повинен бути розташований відокремлено від номерів, інших залів, будь-яких скупчень народу, які не мають відношення до вашого заходу;
  • бажано, щоб у залі було фойє, щоб учасники не заважали один одному, і було досить місця;
  • бажано наявність допоміжних приміщень, де можна розмістити оргкомітет, зберігати привезене устаткування і т.п.

Надання конференц-залів в оренду - взаємовигідне співробітництво. Для готелів це не тільки пряма прибуток від оренди, але і підвищення лояльності, продаж додаткових послуг. А для орендаря це високий професійний рівень і турбота про учасників заходів.

Ресторан

Великою перевагою у готелі є повноцінний ресторан,  який працює не лише для своїх відвідувачів. Крім того що вам не доведеться шукати ресторан у львові щоб зустрітися у вільні години зі своїми друзями чи знайомим, ви можете також налагодити неформальне спілкування з бізнес-партнерами чи колегами. 

Існують навіть отелі, в які з інших міст і країн приїзждають саме заради ресторану, а можливість зняти кімнату видається просто зручним бонусом. Такі ресторани обов'язково мають у своєму штаті талановитого шеф-кухаря, який своєю кулінарною творчістю якраз зманює клієнтів.

Бонуси

Приємними додатками в готелі можуть стати басейн, спортзал, сауна, масажний кабінет чи навіть перукарня. Адже будь який бізнесмен потребує відпочинку після важливих справ. Як правило такі додатки не мають яскравих особливостей, тут головне надати змогу клієнтам розслабитись і отримати заряд енергії для подальших справ.