"Проведення консультацій із профспілками у разі структурних змін (які призводять до значного скорочення штатної чисельності і звільнення працівників) не є «хотєлкою» профспілок, а вимогою Закону, колективних угод і договорів. Деструктивні позиції обох сторін («ми просто так хочемо, а ми просто проти!») суперечать принципам соціального діалогу, який, насамперед, грунтується на аргументах, обгрунтуваннях і повазі до законних прав. Значна активізація переговорного процесу з представниками профспілок локомотивного депо Шепетівка (на підставі цифр і аргументів) привела до компромісного рішення – локомотивне депо Шепетівка не ліквідовувати! На зборах трудового колективу депо 5 квітня було озвучено це рішення, а також рішення профспілкових організацій депо не проводити акцію протесту 9 квітня. Двері відчинилися!"
Так прокоментував рішення активний учасник профспілки залізничників, машиніст електропоїзда моторвагонного депо Чернігів в ПАТ "Українська залізниця" Андрій Бойкачов.
Нагадаємо, що цьогоріч з 1 жовтня 2019 року такого підприємства, як виробничий підрозділ локомотивне депо Шепетівка, де на сьогоднішній день працює 540 працівників, не стало би. Натомість планувалось дорожню механічну майстерню Шепетівка, де передбачено по штатному розпису 172 працівника. Тобто 368 залізничників втратило би роботу. Окрім того це завдало би значних збитків бюджету міста Шепетівки.
Міська рада з цього приводу навіть звернулася до Верховної Ради України, голів депутатських фракцій, Кабінету Міністрів України з проханням не допустити закриття підприємства, яке забезпечує роботою значну кількість мешканців міста та району та масове звільнення працівників цього підприємства.