На початку засідання члени виконавчого комітету підтримали проекти рішеннь, які були рекомендовані до прийняття комісією з питань захисту прав дитини.
Далі присутні взяли до відома інформацію про діяльність громадських об’єднань міста Шепетівка у 2019 році.
Про виконання управлінням у справах сім’ї, молоді та спорту повноважень у сфері сприяння багатодітним сім’ям доповіла начальник відділу у справах сім’ї та молоді управління у справах сім’ї, молоді та спорту Алла Гайдай .
На засіданні члени виконкому визначили види оплачуваних суспільно корисних робіт для осіб, на яких судом накладено адміністративне стягнення у вигляді оплачуваних суспільно корисних робіт, а саме: санітарне прибирання скверів, кладовищ, територій підприємств, установ та організацій у сфері комунальних послуг, шляхопроводів, вулиць міста.
Були затверджені нові склади адміністративної комісії, комісії з питань виплати грошової компенсації за належні для отримання жилого приміщення для деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та членів їх сімей, які брали участь у бойових діях на території інших держав та членів їх сімей; для внутрішньо переміщених осіб,які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України; громадської комісії з житлових питань; комісії з перейменування вулиць, площ і провулків у місті Шепетівка.
Про повідомну реєстрацію колективного договору Шепетівського міського центру дитячої та юнацької творчості Хмельницької області доповів начальник управління праці та соціального захисту населення Сергій Білас.
Про погодження проведення зміни розміру нарахувань за послуги з централізованого опалення для населення за квітень 2020року розповів начальник управління житлово-комунального господарства Юрій Гудзик.
Окрім цього на засіданні виконавчого комітету були розглянуті питання благоустрою міста, встановлення тимчасових гаражів, розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, видалення зелених насаджень тощо.
За інформацією Шепетівської міської ради