3 minutes reading time (602 words)

Шановні шепетівчани!

Міську владу і нас з вами вагомо підтримала обласна газета «Подільські вісті». Вона чесно і об’єктивно про «Енергоінвест», що його привів у місто папєрєднік Антонюк. Прочитайте про це в газеті.

У зв’язку з тим, що не всі пані і пани і ми з вами з певних причин не отримуємо «Подільські вісті», було б добре, якби офіційна влада винесла на сайт цю статтю. Водночас міській владі слід офіційно донести до населення через обласну газету, за що обібрав міський бюджет кухар смоли, пекар хліба на судилківському гноєкомплексі, геніальний член партії регіонів, як він себе величан, а нині член чогось іншого бракороб проспекту Миру «щирий українець» Мовсісян, який вирішив відродити дороги в місті і районах області. У яку копійку він обійшовся міському бюджету і що це суди тривають у Хмельницькому.

Зрозуміло розкажіть людям через обласну газету за що вас критикує Агарков у газеті «Шепетівський вісник» та на «Шансі» і 33-му каналі і наче пророк з Корецького монастиря повчає? І що це за борги, які цукрозавод винен місту?

Міський голова, виконком мають запросити обласну газету і хай вона розкаже об’єктивно читачам про відроджувачів земель і промислових об’єктів, розставить крапки над буквою.

Напрошується традиційне запитання і домашнє завдання. Чи не тому дехто боїться, що газета об’єктивно розповість про те, як він керує своїм заводом, а пальцями показує на інших: ловіть злодія. Як і те, щоб наші діти менше знали, що діється за межами вікна класу, міста, в першому ж районі?

Отож окремі й пишуть, що міський голова когось там примушує. Якщо не він, то інший Іван, Степан, Галина, Марина. Головне, що їх освічених примушують! І не соромно! Себе роздягати на людях.
Батько.


Не дивно, що ми до елементарної простоти наївні. Давно відомо, що масові тиражі газет – для трудящих, а малі тиражі – для вузького кола людей, які читають періодику. Тобто для активної частини населення. Наша інтелігенція і керівна  верхівка з села вийшла, а до міста не дійшла, й до еліти їй ще далеко!

В цьому жарті вбачаю вагому долю правди. За радянських часів нас вчили читати, а думати, як колись, так і тепер не схиляють. Декому тепер не вигідно, щоб люди читали газети, бо балакати починають, думати. А там майдан – у Грицеві, Чотирбоках, Ленківцях. Краще картинкою з екрана затулити їм очі – мізки не думають.

Керівна посада нині хитка як перед директором, так і перед тим, хто його в школі вчив. Отож, «зрі в корєнь». І депутатам вашим і нашим не до газет. Бо газета раніше чи пізніше, а таки копне на їхній діляночці глибше. Наприклад, я певна група захвату формує районну владу. Ні совісті, ні людяності. Гавкала і лакея від освіти регіонала Дзяворука, якому Табачник начебто руку тиснув, дідовода-пенсіонера гордійчуки та агаркови на голову райради пруть.

В РДА – прісновідому  Собчук підібрали, що в Полонному її прогнали. Дзяворука селяни не обрали в депутати, так зграя під егідою аграрної партійки наказала і видворила із своїх кіл депутата. В інших районах депутати на протест вийшли із подібних регіональних партійок, в людей ще є свідомість, а тут свою шкуру, бережуть. Село мовчить. Як за нашого Колоса Михайла колись Шепетівка, Нетішин, Славута і район проголосували, а колгоспники послухали Іванушку Адамця, що з Полонного в Шепетівку влаштували. В того одне: село лякати  і собі брати, як колись у закрома. Тепер його кадру шанують.

Ось такі доводили село до розвалу, а людей до не думання. «Подільські вісті» колись справедливо про нас писали і критикували також, коли Агарков з Адамцем в рабство до сахзавода віддали землі, техніку і людей.

У вас агітують за «Подільські вісті», і в нас колись агітували пошта, сільрада, колгосп, спеціалісти, голова Мудрик Олексій, Гаврилович. Агітуйте людей за «Подільські вісті» і дякую, що мого листа передали.
с. Мокіївці
Не насміхайтеся над собою, не показуйте свого рівн...
Коли вийде Ревізор в Шепетівці та інші питання, як...
 
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 20:32 26/09/2019
    @Феникс Ну як там прогрес?))
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:22 16/12/2015
    Уважаемый Александр, факты были предоставлены, на данный момент человек уже работает на этой должности. Увидете прогресс вскоре..... Собаки лают, а караван идет...
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:13 12/12/2015
    [quote]Ладно , не о чем говорить.... Вот все теперь "якось працюе" . Вот поэтому все "якось" и живут ... Я привёл достаточно аргументов...[/quote]
    Які ви привели аргументи? Ви навели приклад тих заслуг, до яких пан Дзяворук взагалі не має відношення.
    [quote]Ребята меняйте свой рабский менталитет, хватит рассказывать , что кто -то не подходит, обсуждать ....[/quote]
    Так дійсно шкода, що освітяни повелись і мовчки вступали в ПР за вказівкою зверху. А мене в цю когорту ліпити не потрібно, про факти зловживань я на цьому сайті писав ще в той час.
    [quote]Надо было Вам, Саша , идти на какую-то должность, затем бы Вы осознали, что такое человеческая неблагодарность ... Думаю, дискуссию можно прекращать , оппонент без аргументный, неинтересно ....[/quote]
    Навзаєм, я і не очікував від однопартійця сабжу змістовної розмови. :-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 07:52 11/12/2015
    Ладно , не о чем говорить.... Вот все теперь "якось працюе" . Вот поэтому все "якось" и живут ... Я привёл достаточно аргументов... С Вашей стороны , кого-то оказывается , загоняли... Как-то работает... Как-то живём ..... Ребята меняйте свой рабский менталитет, хватит рассказывать , что кто -то не подходит, обсуждать .... Надо было Вам, Саша , идти на какую-то должность, затем бы Вы осознали, что такое человеческая неблагодарность... Думаю, дискуссию можно прекращать , оппонент без аргументный, неинтересно ....
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:34 10/12/2015
    Ну я вже не буду нічого говорити наскільки ваш список "конкретний", тільки я от досі не зрозумів в чому заслуга Дзяворука то? Його на тій посаді вже немає більше двох років, і все якось працює і без нього.
    Окремо хочу виокремити "ни один директор сельской школы не был уволен по политическим убеждениям", я особисто знаю двох директорів, яких силою заганяли в ПР і погрожували звільненням.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:15 10/12/2015
    За время работы при регионалах ни один директор сельской школы не был уволен по политическим убеждениям, хотя многие были в оппозиционных партиях, были организованы такие проекты , как школьный автобус, детки пешком не ходили , летние лагеря, район начал занимать призовые места на областных Олимпиадах, школы были обеспечены теплом. Во всех детских садах было обеспечено питание.... И ещё много , много других дел. Это только некоторые... Я написал.... Теперь жду конструктив от Вас, с предложениям кандидатов и их списком добрых дел....
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:00 09/12/2015
    [quote]обсуждать всегда легче, чем конструктивно предлагать решения[/quote]
    То може ви для початку поясните конкретно, які є заслуги у цього "управлінця"?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 17:45 09/12/2015
    [quote name="Антон 23"][quote name="Островський О.В."]Мені як і всім іншим людям абсолютно пофігу яким вчителем був Дзяворук чи який він у спілкуванні. Він може бути розумним, громатним, кмітливим...то все добре, але за роки свого керівництва він себе показав лише як пристосуванець, який лише догоджає своєму начальству. Це абсолютно непринципова людина у якої лише один інтерес - посада. Він може працювати як з регіонишами, так і Ударом, БПП і аграріями. Ви ж не наївні, щоб вважати, що тут причина у "професіоналізмі"?
    Ви вдумайтесь, за кілька років пан Петро змінив аж цілих 4 партії!!![/quote]
    Какая разница сколько партий. Это дело личное и конституцией не ограничено :lol: :lol: А показал он себя, как управленец, а не как пристосуванец.....Поэтому всем партиям и нужен, пожалуйста, г-н Островский предложите другие кандидатуры, обсуждать всегда легче, чем конструктивно предлагать решения...Вот и вся разница между мыслящими людьми и революционерами..... :lol: :lol: :lol: :lol:
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:54 06/12/2015
    Дід Петро не припиняє свого газетного рекламування. І буде це мабуть до 16 грудня, коли кінець передплати-2016.
    Тепер він немов у ролі героя американського вестерну, що їздив по ранчо і втюхував ковбоям усе підряд - від ласо до зубної щітки, від передплати газети до кілограма ковбаси.

    Щодо обговорення сонцесяйних осіб Шепетівки - триватиме в цьому місті деградація і занепад вічно, бо діють родо-племінні відносини, трайбалізм, кланова система, як в Африці. Скаче "еліта" як чінгачгуки і надувається як півні...
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:40 06/12/2015
    Революционеры заканчиваются там, где начинается работа..любая новая власть должна показать результаты работы... И здесь непонятно кто " пристосуванец", может новая власть, у которой на данный момент нет профессиональных кадров??? Поэтому, если человек умело делает свою работу и показывает результаты - он необходим любой власти...
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:14 05/12/2015
    [quote]если люди не пошли в люстрационный комитет значит они или не верили,что это поможет или не доверяли членам комитета.[/quote]
    Боюсь причина не в цьому, просто одним відверто пофігу, інші не хочуть псувати відносини, сподіваються що їх ще десь пригріють.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:32 05/12/2015
    если люди не пошли в люстрационный комитет значит они или не верили,что это поможет или не доверяли членам комитета. А когда ,после выборов, все остается на своих местах и начинает напоминать совок,в своем самом плохом виде- становится обидно(ОБИДНО -За смерть наших ребят,за испоганеные нашими псевдопатриотами - депутатами- приспособленцами идеи Майдана,за растоптаную идею возрождения УКРАИНСКОЙ ПРАВОСЛАВНОЙ ЦЕРКВИ(опять в фаворе священики,которые категорически отказывались отпевать наших героев),!! Верили самообороновцам,но после их пьяных драк,и всего прочего - вера ушла((А как не хочется,что б наступала эра везверия.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:12 05/12/2015
    Комітет - не профанація, просто окрім самих членів комітету, до нього нікому немає діла, люди не пішли свідчити чи надавати докази протизаконних дій. Але ми маємо ще одну проблему - суди, які після звільнення чиновників легко поновлюють їх на роботі, а ще і аграрії ось "допомагають".
    Розумієте, у районній і міській раді найбільше депутатів у Аграрної партії, якби їх воля, то цих би пристосуванців не було. А так вони самі делегують таких людей, то про що може бути мова?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:06 05/12/2015
    [quote name="Островський О.В."]Отут вперше з вами погоджусь, це абсолютно та сама історія, що і із Дзяворуком.[/quote]
    [quote name="Островський О.В."]Отут вперше з вами погоджусь, це абсолютно та сама історія, що і із Дзяворуком.[/quote]
    И обратите внимание,Саша,что ничего в этом направлении не меняется(Когда выбирали люстрационный комитет,верилось,что пойдет очищение в городе,но увы(Те же самые смогли прогнуться перед полодюком и остаться в горсовете, и очень противно,когда видишь их на митингах в годовщину Майдана,и вспоминаются похороны Дзявульского,когда много людей пришло по зову сердца,а тех кто сейчас опять в депутатах и в довереных людях ходят при полодюке(кикоть,стасюк,шайнога,курганский и прочая..) их не было там тогда,как не было их и на всех остальных похоронах.Сначала они боялись гнева антонюка,а потом поняли,что бояться уже не кого,а подстроиться сумеют.А люстрационный комитет так и остался на бумаге,очередная профанация,которую ,кстати,возглавлял Одуд Богдан.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 17:46 05/12/2015
    Отут вперше з вами погоджусь, це абсолютно та сама історія, що і із Дзяворуком.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 17:40 05/12/2015
    [quote name="Островський О.В."]Мені як і всім іншим людям абсолютно пофігу яким вчителем був Дзяворук чи який він у спілкуванні. Він може бути розумним, громатним, кмітливим...то все добре, але за роки свого керівництва він себе показав лише як пристосуванець, який лише догоджає своєму начальству. Це абсолютно непринципова людина у якої лише один інтерес - посада. Він може працювати як з регіонишами, так і Ударом, БПП і аграріями. Ви ж не наївні, щоб вважати, що тут причина у "професіоналізмі"?
    Ви вдумайтесь, за кілька років пан Петро змінив аж цілих 4 партії!!!
    І знову повторюється історія 2-річної давності http://shepetivka.com.ua/novyny/podii/item/1036-rehionaly-tikaiut-na-raionnoho-udaru.html, коли група анонімів і кілька реальних співчуваючих захищають людину, бо він "розумний і грамотний". Ну просто треба визнати, що він зручний, типовий слуга, який лише служить не людям, а бізнесменам і корпораціям.[/quote]
    Тоже самое мы можем сказать про Стасюк Наталью(пришла в депутаты с БЮТ,продалась за место под солнцем в горсовете при Антонюке и перешла в ПР,теперь в БПП),но она наверное столь проФФессиональна,что нашего мера ОЧЕНЬ устраивает??Иначе где люстрация?А нынешний секретар горсовета?товарищ Кикоть?Он разве верен одно партии??А попрыгунчики - директор школы №8 и шрепа?Заметьте вместе прыгают из партии в партию,ведь общие делишки велят держаться вместе))Так что Дзяворук,не хуже тех,кого продолжает пригревать наша власть)Не правда ли?Хочется дожить до того времени,когда к власти придут ЧЕСТНЫЕ ПРОФЕСИОНАЛЫ,а не марионетки и проФФессионалки)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 16:29 05/12/2015
    Мені як і всім іншим людям абсолютно пофігу яким вчителем був Дзяворук чи який він у спілкуванні. Він може бути розумним, громатним, кмітливим...то все добре, але за роки свого керівництва він себе показав лише як пристосуванець, який лише догоджає своєму начальству. Це абсолютно непринципова людина у якої лише один інтерес - посада. Він може працювати як з регіонишами, так і Ударом, БПП і аграріями. Ви ж не наївні, щоб вважати, що тут причина у "професіоналізмі"?
    Ви вдумайтесь, за кілька років пан Петро змінив аж цілих 4 партії!!!
    І знову повторюється історія 2-річної давності http://shepetivka.com.ua/novyny/podii/item/1036-rehionaly-tikaiut-na-raionnoho-udaru.html, коли група анонімів і кілька реальних співчуваючих захищають людину, бо він "розумний і грамотний". Ну просто треба визнати, що він зручний, типовий слуга, який лише служить не людям, а бізнесменам і корпораціям.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 15:06 05/12/2015
    [quote name="Островський О.В."]О на тобі, анонімні почитателі Дзяворука прокинулись. Не кіпішуйте панове, у свій час ті самі подільскі вісті облизували вашого патрона з ніг до голови. :-)[/quote]Саша,вопрос к тебе.Ты лично общался с Дзяворуком П.Ф? Может он был твоим учителем?Нет? Ты работал под его руководством?Нет? Тогда не стоит обливать грязью порядочного человека,руководителя,который прошел весь путь от учителя до начальника отдела образования. А самое главное качество это человека,что никогда не был марионеткой,как нынешние м...,он всегда имеет свою точку зрения. Поэтому,Саша,не стоит брыжать слюной, не красиво это)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:22 05/12/2015
    Ну от а я не анонімний. Якщо це за Петра Францовича, то чим вже він вам не вгодив, шановні? Людина дійсно дуже розумна і грамотна.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:20 04/12/2015
    О на тобі, анонімні почитателі Дзяворука прокинулись. Не кіпішуйте панове, у свій час ті самі подільскі вісті облизували вашого патрона з ніг до голови. :-)
0
репостів
0
репостів