4 minutes reading time
(728 words)
Ревізор
Дякую усім, хто допомагав у підготовці матеріалу. Але нажаль статтю не взяли до друку за надмірну критичність.(((
Тим не менш, правду не заховаєш!!! Тож ось вам моя робота...
Якщо комусь не лінь читати, то чекаю відгуків, критики та коментарів.
РЕВІЗОР
Ні для кого не є секретом, що сервіс, якість їжі та обслуговування у Шепетівських закладах громадського харчування не на найвищому рівні. Часом між персоналом так клієнтами трапляються досить неприємні конфлікти. Я сама часто була свідком подібних ситуацій, або безпосередньо потрапляла в них.
Я не представник санітарною служби, на кухню мене не пустять, тож умови, в яких готується їжа, ми не перевіримо. А от про якість обслуговування, ввічливість персоналу та естетичний вигляд і смак страв можна поговорити.
Закладів харчування в нас не так вже й багато. Але це не означає що їх кількість компенсується якістю.
Найбільш відвідуваними кафе, за результатами опитування, виявились ті, що зосереджені на Проспекті Миру. Їм трохи поступаються заклади, розташовані на Карла Маркса.
Довгі роки одним з найпопулярніших кафе було «Піца Хіт». Його полюбляли відвідувати люди усіх вікових категорій. Там можна було зустріти як і батьків з дітьми та підлітків, так і досить дорослих людей. Пропонований асортимент страв не відрізняється особливою різноманітністю, та відвідувачів приваблює саме піца. Не можна сказати що вона є якоюсь винятковою, але це єдина у своєму роді піцерія у нашому місті. Проте її популярність не виключає наявність скарг. Багато хто скаржився на отруєння після того, як відвідали вищезгаданий заклад. Не дивно, адже іноді, судячи з естетичного вигляду та смаку отриманого замовлення, можна було поставити під сумнів свіжість їжі. Також іноді клієнти отримували брудний посуд. Зі слів однієї з опитаних: «Літом, відвідуючи кафе «Піца Хіт», я з подругами замовила напої. Але ми отримали їх з слідами чужої помади на склянках! І офіціанти не одразу погодились міняти склянки».
Вже давно «припало пилюкою» кафе «Малібу», розташоване на вулиці Карла Маркса. Раніше його дуже полюбляли діти. Кухня там була досить смачною. Також можна було обрати десерти на будь-який смак: від тортів та тістечок до фруктового желе та морозива. Скарг щодо обслуговування не було. Ціни «не кусались». Одним словом, відвідувачів не бракувало.
Щож, заходячи до «Малібу» тепер, можна побачити безліч незайнятих столів. Освітлення досить тьмяне. З холодильника зникли раніше такі обожнювані відвідувачами солодощі. Вибір гарячих страв майже не змінився, та, певно через відсутність клієнтів, можна помітити що страви «очікували вас вже давно», і були швидше розігріті, ніж приготовані вже після отримання замовлення. Персонал став «інертним».
Найбільш відвідуваними на даний момент є «Ватра» і «Магніт». Та на диво, саме з приводу цих закладів було висловлено найбільше незадоволень з боку респондентів!
«Ватра» є зовсім невеликим закладом. Там нам можуть запропонувати лише гарячі напої та тістечка. Але не зважаючи на це, іноді вільних місць зовсім може не бути. Великим плюсом є заборона курити всередині.
А от конфліктів з персоналом там вистачає. Бувало офіціанти через власну неуважність путали замовлення. Та замість того щоб визнати помилки та виправити ситуацію, починали обсварюватись та грубити. Також, у «Ватрі» була помічена дивна тенденція, що жорстко порушувала права відвідувачів: якщо, приміром, кафе заповнене, ви доїли чи допили своє замовлення, але продовжували сидіти, вас можуть просто «випхати» з закладу, аби розмістити нових відвідувачів!!!
А от лідером зі скарг став заклад «Магніт». Історій щодо жахливого грубого персоналу вистачало. Хамовиті офіціантки дозволяють собі будь-які грубощі. Замовлення доводиться чекати дуже довго. А отримана їжа не викликає особливої довіри. Офіціанти можуть пересадити вас «на власний розсуд», якщо їх, з необґрунтованих причин, не влаштує, де ви вирішили сісти.
Неуважні клієнти можуть попастись на гачок недобросовісних працівників. Траплялись випадки, коли у меню була одна ціна, а рахунок приносили набагато більший і вимагали розрахуватись.
Нещодавно у стінах закладу трапилась ще одна досить неприємна ситуація. Один з відвідувачів виявив, що під час перебування у кафе зник його мобільний телефон. Тож, офіціантки, без зайвої скромності, змусили решту присутніх вивернути свої сумки.
Був і заклад, який не отримав жодного мінуса – затишне кафе «Мамин Хліб». Заходячи до нього, в ніс одразу потрапляє запах свіжої випічки та кави. Оскільки магазин є фірмовим, а попит не спадає, тому продукція є дійсно завжди свіжою. Персонал привітний та доброзичливий. Вам нам ніколи не нагрублять, можете бути впевнені. Тож, курйозних ситуацій тут і не траплялось. До асортименту в літній період додають морозиво та квас, що не аби як радує в жахливу спеку. А от зимою можна зігрітись різноманітними чаями, натуральною кавою, та гарячим шоколадом.
Але місце куди ви підете – це лише ваш власний вибір. Тож будьте розсудливими, зважуйте всі за і проти, не бійтесь відстоювати власні права, вимагати справедливості. Адже ви – клієнт. А клієнт, як відомо, завжди правий.
Тим не менш, правду не заховаєш!!! Тож ось вам моя робота...
Якщо комусь не лінь читати, то чекаю відгуків, критики та коментарів.
РЕВІЗОР
Ні для кого не є секретом, що сервіс, якість їжі та обслуговування у Шепетівських закладах громадського харчування не на найвищому рівні. Часом між персоналом так клієнтами трапляються досить неприємні конфлікти. Я сама часто була свідком подібних ситуацій, або безпосередньо потрапляла в них.
Я не представник санітарною служби, на кухню мене не пустять, тож умови, в яких готується їжа, ми не перевіримо. А от про якість обслуговування, ввічливість персоналу та естетичний вигляд і смак страв можна поговорити.
Закладів харчування в нас не так вже й багато. Але це не означає що їх кількість компенсується якістю.
Найбільш відвідуваними кафе, за результатами опитування, виявились ті, що зосереджені на Проспекті Миру. Їм трохи поступаються заклади, розташовані на Карла Маркса.
Довгі роки одним з найпопулярніших кафе було «Піца Хіт». Його полюбляли відвідувати люди усіх вікових категорій. Там можна було зустріти як і батьків з дітьми та підлітків, так і досить дорослих людей. Пропонований асортимент страв не відрізняється особливою різноманітністю, та відвідувачів приваблює саме піца. Не можна сказати що вона є якоюсь винятковою, але це єдина у своєму роді піцерія у нашому місті. Проте її популярність не виключає наявність скарг. Багато хто скаржився на отруєння після того, як відвідали вищезгаданий заклад. Не дивно, адже іноді, судячи з естетичного вигляду та смаку отриманого замовлення, можна було поставити під сумнів свіжість їжі. Також іноді клієнти отримували брудний посуд. Зі слів однієї з опитаних: «Літом, відвідуючи кафе «Піца Хіт», я з подругами замовила напої. Але ми отримали їх з слідами чужої помади на склянках! І офіціанти не одразу погодились міняти склянки».
Вже давно «припало пилюкою» кафе «Малібу», розташоване на вулиці Карла Маркса. Раніше його дуже полюбляли діти. Кухня там була досить смачною. Також можна було обрати десерти на будь-який смак: від тортів та тістечок до фруктового желе та морозива. Скарг щодо обслуговування не було. Ціни «не кусались». Одним словом, відвідувачів не бракувало.
Щож, заходячи до «Малібу» тепер, можна побачити безліч незайнятих столів. Освітлення досить тьмяне. З холодильника зникли раніше такі обожнювані відвідувачами солодощі. Вибір гарячих страв майже не змінився, та, певно через відсутність клієнтів, можна помітити що страви «очікували вас вже давно», і були швидше розігріті, ніж приготовані вже після отримання замовлення. Персонал став «інертним».
Найбільш відвідуваними на даний момент є «Ватра» і «Магніт». Та на диво, саме з приводу цих закладів було висловлено найбільше незадоволень з боку респондентів!
«Ватра» є зовсім невеликим закладом. Там нам можуть запропонувати лише гарячі напої та тістечка. Але не зважаючи на це, іноді вільних місць зовсім може не бути. Великим плюсом є заборона курити всередині.
А от конфліктів з персоналом там вистачає. Бувало офіціанти через власну неуважність путали замовлення. Та замість того щоб визнати помилки та виправити ситуацію, починали обсварюватись та грубити. Також, у «Ватрі» була помічена дивна тенденція, що жорстко порушувала права відвідувачів: якщо, приміром, кафе заповнене, ви доїли чи допили своє замовлення, але продовжували сидіти, вас можуть просто «випхати» з закладу, аби розмістити нових відвідувачів!!!
А от лідером зі скарг став заклад «Магніт». Історій щодо жахливого грубого персоналу вистачало. Хамовиті офіціантки дозволяють собі будь-які грубощі. Замовлення доводиться чекати дуже довго. А отримана їжа не викликає особливої довіри. Офіціанти можуть пересадити вас «на власний розсуд», якщо їх, з необґрунтованих причин, не влаштує, де ви вирішили сісти.
Неуважні клієнти можуть попастись на гачок недобросовісних працівників. Траплялись випадки, коли у меню була одна ціна, а рахунок приносили набагато більший і вимагали розрахуватись.
Нещодавно у стінах закладу трапилась ще одна досить неприємна ситуація. Один з відвідувачів виявив, що під час перебування у кафе зник його мобільний телефон. Тож, офіціантки, без зайвої скромності, змусили решту присутніх вивернути свої сумки.
Був і заклад, який не отримав жодного мінуса – затишне кафе «Мамин Хліб». Заходячи до нього, в ніс одразу потрапляє запах свіжої випічки та кави. Оскільки магазин є фірмовим, а попит не спадає, тому продукція є дійсно завжди свіжою. Персонал привітний та доброзичливий. Вам нам ніколи не нагрублять, можете бути впевнені. Тож, курйозних ситуацій тут і не траплялось. До асортименту в літній період додають морозиво та квас, що не аби як радує в жахливу спеку. А от зимою можна зігрітись різноманітними чаями, натуральною кавою, та гарячим шоколадом.
Але місце куди ви підете – це лише ваш власний вибір. Тож будьте розсудливими, зважуйте всі за і проти, не бійтесь відстоювати власні права, вимагати справедливості. Адже ви – клієнт. А клієнт, як відомо, завжди правий.
Коментарі