2 minutes reading time (314 words)

Ми – не бидло, Ми – не козли?

Ми – не бидло, Ми – не козли?
Якщо відверто то я досі знаходжусь в шоці від вибору мешканців Хмельницької області та нашого району зокрема. Стільки років наступаючи на одні і ті ж граблі, пройшовши два майдани, діставшись практично дна, українці й далі продовжують голосувати за кого попало.Ніби і не було загибелі наших земляків на майдані, ніби ми вже не бачили які в дії всі ці бізнесмени у парламенті. Достатньо завалити джинсою ЗМІ, місяць робити подарунки наліво і направо, повісити білбордів побільше і вуаля...маєш профіт.

Ну от взяти того ж Мацолу, що люди, які за нього голосували про нього знають? Якщо б їх запитали хто такий Роман Мацола, то що вони б відповіли? Я от дивлюсь його сторінку на фейсбуці, перший запис датований 13 вересня, останній 27 жовтня. Наступні 5 років ви не побачите його активності ні в соц мережах, ні тут на окрузі. Він отримав від вас те, чого хотів. До наступних виборів ви йому будете непотрібні, а можливо і взагалі не будете потрібні, бо наступні вибори можуть пройти цілком по пропорційній системі. Він купив вас за декілька сот тисяч гривень, гадаєте він не відібє їх в парламенті сторицею?

А потім всі кричать і плачуть, шо всі депутати - злодії та крадії. Не будеш же себе звинувачувати, що ти їх обирав?

Ладно у нас ще Мацола, а в сусідніх округах кого вибрали? Це просто жах! Бондар, Герега, Лабазюк - це ті люди, які голосували за диктаторські закони, що призвели до загибелі людей на Майдані. Коротка ж память у людей, просто злочинно коротка.

Невже так важко перед виборами присвятити кілька годин часу щоб дізнатись справжній бекграунд кандидатів? Всього ж треба було дізнатись, що вони робили протягом років, а не місяця, коли вони засівають подарунками.

Та для цього ж треба думати, а це ж так важко, легше ж роками гнути спину на цих панів.

P.S. До речі запитання до наших шановних ЗМІ: грошові жнива вдались? Як себе відчувати причетними до того як деруть останню шкуру з твоїх земляків?
Горе-апазіціонери або як косити від армії в уролог...
ЧТО ЖЕ ПРОИСХОДИТ СО ВРЕМЕНЕМ?

Читайте також:

 
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:32 08/11/2014
    в корінь треба дивитись :-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:29 08/11/2014
    Ми – не бидло, Ми – не козли?
    Вівці...
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:30 02/11/2014
    А де це Сімагін пропав? Він грозився шо у нього на підхваті є підприємці, які готові в ЗМІ вкладатися :-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:24 02/11/2014
    А підприємці є всякі. А от те, що більшість із них ще не доросли до рівня розуміти івжливість вкладення грошей у видання книг і газет - свята правда
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:22 02/11/2014
    [quote name="Островський О.В."][quote]1. О.В.Островський , в тебе на сайті он реклама одягу висить - тобто це означає що і ти продався?[/quote]
    По-перше не в мене. А по-друге, знайшов, що порівняти.
    [quote]2. Маєш критикувати не ЗМІ, а їх керівників персонально. На мою думку, саме від них залежить яким бути цим газетам.[/quote]
    На колективі також лежить відповідальність, хай менша але лежить. Не потрібно переводити стрілки.
    [quote]3. В м. Шепетівка читабельних газет немає, хоч цікаві журналісти - є.[/quote]
    Погоджуюсь
    [quote]Ти ближче до влади, запропонуй їй чи дружнім до неї підприємцям створити нормальну читабельну міську газету з молодими працівниками, можна навіть студентів чи навіть учнів випускних класів запросити як практикантів + 2-3 професійні журналісти (але прийняті за конкурсом, а не доці і синки чи царики) - тоді ЗМІ може і не джинсуватимуть[/quote]
    Я категорично проти комунальних газет, другої "Шепетівки" чи "Шепетівського вісника" нам не треба. А підприємці у нас нажаль не готові вкладатись у ЗМІ, які потім не будуть діятьи в їх інтересах. Якщо такі у нас існують, то вони знають як мене знайти :-)[/quote]

    Ти мене не зрозумів. Я теж категорично проти другої "Шепетівки". Знаєш в чому її був мінус? У кадрах, набраних по знайомствах. плюс погана поліграфія. жодного творчого підходу до вибору тем. жодних свіжих ідей. яскрава провладна позиція
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:16 02/11/2014
    До речі, якби наші підприємці замовляли рекламу на сайті, тоді і не потрібно було бізнесменів чи влади щоб розвивати незалежне ЗМІ. Але чомусь всі думають, що на сайті вони мають рекламуватись безкоштовно. Це враховуючи те, що за минулий тиждень охоплення аудиторії було таким же як тираж "День за Днем".
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:16 02/11/2014
    я ж уже висловлював свою думку: шепетівські газети - це бізнес-проекти двох людей. що пишуть з інформації - для них то другорядне.
    на доказ моїх слів: один журналіст вісника підробляє з продажу меду, другий торгує секондом у суботу на базаоі. скажи, журналісти в такому стані можуть вплинути на редакційну політику? а за що їм буде сім"ї годувати?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:14 02/11/2014
    з п. 2 не погоджуюсь. одна справа - якщо колектив з 10-15 людей. інша - коли пишучої братії 3-4 людини, як у всіх шепетівських газетах
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:02 02/11/2014
    [quote]1. О.В.Островський , в тебе на сайті он реклама одягу висить - тобто це означає що і ти продався?[/quote]
    По-перше не в мене. А по-друге, знайшов, що порівняти.
    [quote]2. Маєш критикувати не ЗМІ, а їх керівників персонально. На мою думку, саме від них залежить яким бути цим газетам.[/quote]
    На колективі також лежить відповідальність, хай менша але лежить. Не потрібно переводити стрілки.
    [quote]3. В м. Шепетівка читабельних газет немає, хоч цікаві журналісти - є.[/quote]
    Погоджуюсь
    [quote]Ти ближче до влади, запропонуй їй чи дружнім до неї підприємцям створити нормальну читабельну міську газету з молодими працівниками, можна навіть студентів чи навіть учнів випускних класів запросити як практикантів + 2-3 професійні журналісти (але прийняті за конкурсом, а не доці і синки чи царики) - тоді ЗМІ може і не джинсуватимуть[/quote]
    Я категорично проти комунальних газет, другої "Шепетівки" чи "Шепетівського вісника" нам не треба. А підприємці у нас нажаль не готові вкладатись у ЗМІ, які потім не будуть діятьи в їх інтересах. Якщо такі у нас існують, то вони знають як мене знайти :-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:55 02/11/2014
    А щодо Петра, то таке враження з його блогів, що він з тютюну вже перейшов на щось більш міцніше
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:52 02/11/2014
    1. О.В.Островський, в тебе на сайті он реклама одягу висить - тобто це означає що і ти продався?

    2. Маєш критикувати не ЗМІ, а їх керівників персонально. На мою думку, саме від них залежить яким бути цим газетам.

    3. В м. Шепетівка читабельних газет немає, хоч цікаві журналісти - є.

    4. Ти ближче до влади, запропонуй їй чи дружнім до неї підприємцям створити нормальну читабельну міську газету з молодими працівниками, можна навіть студентів чи навіть учнів випускних класів запросити як практикантів + 2-3 професійні журналісти (але прийняті за конкурсом, а не доці і синки чи царики) - тоді ЗМІ може і не джинсуватимуть
  • Цей коментар не опублікований.
    · 00:14 02/11/2014
    Суто моя думка,що голоси можуть бути підкупленими,не так важливо що люди голосують за якогось одного злодія,тей один злодій не маючи ні одного голосу буде переможцем,тут крутяться великі гроші.Звісно, Яценюк намагається позбутись корупції,але в країні,в якій 20 років підряд без "дати на лапу" неможливо нічого зробити,то що можна зробити в країні за такий короткий період, вибори ніяк не вирішать цю проблему,потрібні нові кадри,яких і так мало щоб звільняти наприклад всю ВР.Це панове провал,гучні гасла "ЄДИНА УКРАЇНА","МИ ВОЮВАЛИ НА МАЙДАНІ ЗА УКРАЇНУ" використовують для завйовування публіки,чесно вже набридли ці політичні теми,настільки хочеться прокинутись зранку,і зрозуміти що війна закінчилась,що немає таких брехливих чиновників як Мацола і інші.Буду розглядати тільки конструктивну критику,а не образи.Дякую за увагу.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:09 01/11/2014
    Не завжди п1дтримую автора, але в даному випадку 100 в1дсотково - "ЗА".
    "Волк перед выборами баранам: - выберете меня – будете шашлык каждый день кушать!"
    Так що тепер, як кажуть - "Кушайте - не обляпайтесь!"....
  • Цей коментар не опублікований.
    · 17:24 31/10/2014
    [b]Запитань до наших "шановних ЗМІ"не має, є тільки огида, а до тих, хто так легко продає свій голос у свідомих людей має бути загальне презирство!
    [/b]
0
репостів
0
репостів