«АТБ-маркет» - підприємство корпорації «АТБ» - найбільша мережа України, що динамічно розвивається.
Компанія «АТБ-маркет» була заснована в 1993 році, коли магазини фірми «Агротехбізнес» поклали початок становленню мережі дискаунтерів «АТБ». Вже в 2000-х роках мережа «АТБ» вперше в Україні впроваджує нову систему самообслуговування у форматі «дискаунтер». Дискаунтер - магазин з широким асортиментом товарів за оптовими цінами. У поєднанні зі зручним розташуванням і високою якістю продукції, даний формат максимально відповідає пріорітетам споживачів.
За чверть століття підприємство виросло у найбільшу роздрібну мережу національного масштабу. Сьогодні торгівельна мережа «АТБ» налічує понад 1000 магазинів в 279 населених пунктах 24 областей України та продовжує демонструвати найвищі темпи зростання. Сучасні підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству позиції лідера в торгівельній галузі країни як за кількістю покупців, так й за товарообігом, податковим видаткам.
Асортимент магазинів складає більш ніж 3500 товарів, з яких більше 1000 - представляють власні торгові марки «АТБ». За рахунок мінімізації витрат на логістику і рекламу, вартість такої продукції нижче середньоринкової, але якість не поступається відомим брендам.
Щодоби в магазинах мережі «АТБ» здійснюють покупки понад 3 млн. українців. За підсумками 2019 року товарообіг підприємства склав 126 млрд. грн., загальна сума податків та зборів компаній «АТБ-маркет» сягнула 9,5 млрд. грн.
«АТБ-Маркет» є найбільшим роботодавцем, сьогодні на підприємстві працюють близька 60 тис. чол. Співробітники, які посідають адміністративні посади, та ті, хто працює у торгівельній мережі, отримали професійну підготовку в навчальних центрах компанії.
Націленість на результат, розвиток професійних якостей, дотримання корпоративних норм та високий рівень відповідальності кожного співробітники роблять можливим досягнення місії підприємства:
Забезпечувати населення України якісними продуктами харчування та непродовольчими товарами першої необхідності за мінімальними цінами. Гарантувати якість товару за рахунок використання високоефективних технологій і етичного ведення роздрібного бізнесу.