Розділ Бізнес

МВМ-13 виграло дивний тендер у Славуті

Автор 25 листопада 2014, 00:34
Славутський міськвиконком за результатами тендера 19 листопада уклав угоду з приватним підприємством "МВМ-13″ (місто Шепетівка) на капітальний ремонт вулиці Ярослава Мудрого (на ділянці від вул.Соборності до вул. Стара Гвардійська у місті Славута) загальною вартістю 1 млн. 331 тис. грн. Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель".

Пікантності цій події надає те, що згідно з документацією конкурсних торгів, підрядник має здійснити ремонтні роботи протягом 90 календарних днів, тобто ремонтні роботи фактично мають проводитись взимку.

Єдиним конкурентом на торгах виступило комунальне підприємство "Славутське житлово-комунальне об'єднання", яке запропонувало ціну вищу на 0,1%.

За даними ЄДР, засновником і директором приватного підприємством "МВМ-13″ зазначається Врам Мовсісян. Він також є депутатом Хмельницької обласної ради, членом Партії регіонів.
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:59 25/11/2014
    Ви закінчили НУВГП, а в голові шпаки.
    Почитайте технологію б-ва а/д в зимових умовах.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:40 25/11/2014
    [quote]Влаштування асфальтобетонно ї суміші при мінусових температурах категорично заборонено. Мінімальна температура це +5.[/quote]
    Ви мене ще більше заплутали. То як тоді дорогу ремонтуватимуть?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:49 25/11/2014
    Скоріше це ваше "кластися асфальт" звучить пікантно...:-P
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:26 25/11/2014
    Зараз всі почали розбиратись в політиці, військовій справі, дійшло навіть до космосу і медицини. А насправді більшість журналістів вміють лише гарно говорити.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:19 25/11/2014
    Влаштування асфальтобетонної суміші при мінусових температурах категорично заборонено. Мінімальна температура це +5.
    На такі роботи є типові технологічні карти вже 100 років.Якщо цікаво, почитайте.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 15:40 25/11/2014
    Ну раз ви так обізнанні в питанні, то може поясните яким чином буде кластися асфальт в мороз щоб вже весною він не посипався? Я без долі іронії, мені реально цікаво.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:11 25/11/2014
    Вони ж не виграли,скажімо, тендер на закупівлю пального для укрзалізниці по захмарних цінах. Вони проводять випуск будівельної продукції. А славутчанам хіба гірше буде?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:54 25/11/2014
    Ніякої "пікантності" в цій події немає.
    1)жодна будівельна організація не буде виконувати роботи без отримання прибутку.Для цього на основі інвесторської кошторисної документації формується договірна ціна із визначеним кошторисним прибутком.Всі інші кошти йдуть на покриття витрат, пов'язаних із дорожньо-будівельними роботами.Чистий кошторисний прибуток залежить від терміну та оптимізації виконання робіт.
    2)МВМ-13, маючи відповідну матеріально-технічну базу (АБЗ в радіусі 30 км та спеціалізовану будівельну техніку), може виконати роботи з дотриманням технології та в передбачені ПВР терміни.
    3)проведення дорожньо-будівельних робіт в зимових умовах цілком можливо.
    А ви надивились слідства інфо і робите передчасні висновки, при цьому не розуміючи про що пишете.
0
репостів
0
репостів