КТС - Мережа якості?

  • lamer85
  • lamer85 аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
05 лист. 2013 21:01 #87930 від lamer85
Відповідь від lamer85 у темі КТС - Мережа якості?

Lego пише: А по-моему, вполне себе нейтральная реакция... критику тоже иногда полезно (нужно) слушать ;)

Критику??? Нейтральна реакція?????? Хіба таке може бути? :huh:
У нас жеж всі обовязково у чомусь "заінтерєсовані", а за криве слово про будь-який ларьок, на тебе дивляться так, ніби ти цілий дитячий садок власноруч вирізав. :dry:

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • lamer85
  • lamer85 аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
05 лист. 2013 21:49 #87931 від lamer85
Відповідь від lamer85 у темі КТС - Мережа якості?

Dj Os пише: Ну ця тема і існує для критики, більше того керівнитцво магазину не боїться реагувати на неї і не ховає голову в пісок.
Але критика має бути обгрунтованою і базуватися на фактах.

Ой це не надовго... ;)
Але якщо серйозно - коли хтось у своє виправдання заси...харащує форум такими "простинями" - видно не слабо припікає йому 5-ту точку. :oops:
Don`t worry, be happy - все що можу сказати. :lol:

Це ти хочеш сказати нейтральна реакція? :)

Нейтральнішої не буває - як дистильована вода!
Доречі - керівництва ми тут ще не бачили. Адміністратор торгової точки - це не керівництво. Критика має бути обгрунтованою і базуватися на фактах - згоден. Я 2 ФАКТИ привів (зі зрозумілих причин паспортних даних клієнтів я тут виложити не можу). Нам відповіли що ніфіга це не факти, ци ви самі такі тупі, не розумієте що вам говорять наші юні "фанатки компютерної техніки". Потім зявляєтся КерівникКТСмШепетівка і в пості на пів сторінки обіцяє відтяпати мій скромний бізнес ("і кури і яйця наші"). Мовляв сиди і нічірікай. Як у тій пісні "ні обіцянок, ні пробачень". Ну вибачтесь, як роблять усі нормальні мережі, і скажіть що дуже вдячні за помічені недоліки, ну чи ще якусь подібну лабуду. Це так складно? Чи вас не вчили? Звичайно - с...ти ви хтіли на мою думку, але все ж усім було б приємно. :) І собі репутацію б набили. Ба ні - село є село. :(
Ці користувачі подякували: odin

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
05 лист. 2013 22:03 #87932 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі КТС - Мережа якості?
Ти реально вважаєш, що продавці магазину не розрізняють сд картки і сім картки?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • lamer85
  • lamer85 аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
05 лист. 2013 22:12 #87933 від lamer85
Відповідь від lamer85 у темі КТС - Мережа якості?

Dj Os пише: Ти реально вважаєш, що продавці магазину не розрізняють сд картки і сім картки?

Не я так вважаю - а люди які до них приходили. Я ж написав. Це не моя думка. Я лиш оформив усе в більш менш інтилігентну форму, усунувши нецензурні епітети в адресу продавців. :)

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
05 лист. 2013 22:38 #87934 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі КТС - Мережа якості?
Ну знаєш тоді мені важко повірити людині, яке таке каже. Більше схоже на якісь особисті образи і наклепи. Вислови типу "долбо...м" це лише підтвержують.
Так само з твого боку вислови "рівненський сервіс центр, що приторговує китайським ширпотребом" лише показує твою неприязнь до магазину без жодних достовірних фактів. Бо цим самим "китайським ширпотребом" торгують всі не лише в Шепетівці, але й в Україні.
Не провина магазину, що покупці шукають планшети по 400 грн, такі реалії нашого ринку. Але це лише маленька частина асортименту, є ж інший товар від перевірених світових виробників. Чи в твому розумінні смартфони і планшети від Асуса чи Самсунга також "китайський ширпотреб"?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • lamer85
  • lamer85 аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
05 лист. 2013 23:28 #87935 від lamer85
Відповідь від lamer85 у темі КТС - Мережа якості?

Dj Os пише: Ну знаєш тоді мені важко повірити людині, яке таке каже. Більше схоже на якісь особисті образи і наклепи. Вислови типу "долбо...м" це лише підтвержують.
Так само з твого боку вислови "рівненський сервіс центр, що приторговує китайським ширпотребом" лише показує твою неприязнь до магазину без жодних достовірних фактів. Бо цим самим "китайським ширпотребом" торгують всі не лише в Шепетівці, але й в Україні.
Не провина магазину, що покупці шукають планшети по 400 грн, такі реалії нашого ринку. Але це лише маленька частина асортименту, є ж інший товар від перевірених світових виробників. Чи в твому розумінні смартфони і планшети від Асуса чи Самсунга також "китайський ширпотреб"?

Приводу не вірити у мене не було - інакшо навіщо вони б до мене йшли, лишній раз ноги били. Поскаржитись на КТС?
У слові "ширпотреб" немає ніякого негативного підтексту - товари "ШИРокого ПОТРЕБления". Асус і Самсунг теж буває різний. Якщо це дешеві моделі (а на них власне і клюють, якщо у нас хтось купить в КТС аймака за 30 тис. - побриюсь налисо) - це майже аналоги якісних китайців. Доречі навіть iMac - збирається в Китаї. Не кажучи уже про самсунги, а тим більше асус. Така уже правда глобальної економіки.
Я не маю неприязні до КТС. Я маю неприязнь до ВСІХ магазинів електроніки, ібо спєкулянти і гальмо економіки :angry: (мізерна кількість створюваних робочих місць + великий оборот засобів = інфляція). Така вже моя сутність і КТС тут ні до чого.
Про те що "всі торгують" - ну так я ж про це і писав - нічим не гірший, але й нічим не кращий аналог "Оазиса" чи "Фокстрота". І про те що не вина магазину - я теж писав. Подивись декілька постів вище. Тут я не сперечаюсь. І взагалі не сперечаюсь "бути чи не бути?". Просто стався ось такий випадок - потрібно ж вияснити, чи дійсно така вже аж мережа якості. Іти простому дядькові туди, чи не йти. Чи, якщо йому ближче, хай зайде в вікотек, чи орбіту яку небудь.
От доречі сьогодні потрапили до рук навушники з КТС - 20 грн. зборка хороша, матеріал - гівно, звук не слухав. Сподобалась якість коннекторів - досить надійні (це те що ламається першим). Для скайпу і слухання дабстепів - саме воно. Принаймні уже можна сказати, що залежаний товар вони швиденько спихають по низькій ціні - це дуже добре. Я, наприклад, якщо заходжу в наші магазини то лиш по такі речі - уцінка і "акції" (шо не жалко викинути називається). Можна переробити, а можна і на запчастини. Потім - профіт. :woohoo: От уже буде точка - туди з Рівного будуть час від часу "зливати" некондицію, головне не прогавити момент. Думаю, все це неспроста завертілось.... :dry:

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
06 лист. 2013 00:01 #87937 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі КТС - Мережа якості?

Просто стався ось такий випадок - потрібно ж вияснити, чи дійсно така вже аж мережа якості. Іти простому дядькові туди, чи не йти. Чи, якщо йому ближче, хай зайде в вікотек, чи орбіту яку небудь.

Та в тому то і справа, що судячи з всього такого випадку, як описала твоя знайома не було. А що може звичайний дядько дізнатись про мережу з цієї теми? Тільки те шо якась тітка назвала продавця "долба**м", який не може сімку від сд карти відрізнити?
Я особисто не хотів би щоб ця тема перетворювалась в подібний срач. Якщо є косяк то треба ділитись із фактами, якщо був лише позитивний досвід то також ділитися із фактами. Лише тоді з цієї темі буде користь як покупцям так і магазину.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Lego
  • Lego аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
06 лист. 2013 07:16 - 06 лист. 2013 07:17 #87940 від Lego
Відповідь від Lego у темі КТС - Мережа якості?
Один из законов маркетинга/продаж:
Если товар понравился покупателю он поделиться мнением с 2-3 людьми.
Если товар НЕ понравился покупателю он поделиться мнением с 8-10! :whistle:
Останнє редагування: 06 лист. 2013 07:17 ким Lego.
Ці користувачі подякували: odin, lamer85

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • odin
  • odin аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
06 лист. 2013 08:13 #87941 від odin
Відповідь від odin у темі КТС - Мережа якості?
А боже, ну попутав продавець сімку з есдешкою. І не таке буває.
В продавці набирають молодь без досвіду і іноді без освіти. Про знання комп техніки за місяць стажування можна і не сподіватись. Все прийде згодом.
І відкриваючи ножицями коробку поцарапати екран монітора, і продати дорожчий системник по ціні дешевшого, і встановлюючи сканер повернути його на сервіс, як не робочий (забувши задвижку фіксатор зняти) ... Інвентаризації, пересорти, злі клієнти -- все ще попереду.
І тепер невеличка ложечка дьогтю:
В того планшета, що виграли на розіграші майже не працює вай-фай. Якщо є на місті керуючий магазином, дайте відповідь на такі запитання:
Заміна чи ремонт?
Якщо ремонт - 14 днів чи довше?
Якщо ремонт - на період ремонту отримую аналогічну заміну?
Планшет подарований - відповідно чеку немає -- не не проблема?
Ці користувачі подякували: lamer85

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • lamer85
  • lamer85 аватар Автор теми
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
06 лист. 2013 08:49 - 06 лист. 2013 09:00 #87942 від lamer85
Відповідь від lamer85 у темі КТС - Мережа якості?

Dj Os пише:

Просто стався ось такий випадок - потрібно ж вияснити, чи дійсно така вже аж мережа якості. Іти простому дядькові туди, чи не йти. Чи, якщо йому ближче, хай зайде в вікотек, чи орбіту яку небудь.

Та в тому то і справа, що судячи з всього такого випадку, як описала твоя знайома не було. А що може звичайний дядько дізнатись про мережу з цієї теми? Тільки те шо якась тітка назвала продавця "долба**м", який не може сімку від сд карти відрізнити?
Я особисто не хотів би щоб ця тема перетворювалась в подібний срач. Якщо є косяк то треба ділитись із фактами, якщо був лише позитивний досвід то також ділитися із фактами. Лише тоді з цієї темі буде користь як покупцям так і магазину.

Та ні - випадок таки був, що б хто не говорив. Людей які мені це розповіли (нагадую що випадки ДВА - і цілком різних, не в одній же ж карточці діло) я знаю, і не вірити їм у мене приводу нема.
І з теми дізнатись можна дуже багато - є і позитив, є і негатив. Отже є вибір. Пускати слюні на КТС ніхто не буде, бо там твої друзі чи родичі працюють (це вже занадто очевидно, друже Ос). Користь магазину? З таким ставленням ("впредь прошу не писать" і т.д. - він шо "сматрящій" якийсь?) - користі ні ця, ні будь яка інша тема їм не принесе. Буде у мене тут на днях нагода - поспілкуюсь з їхнім керівництвом справжнім - у Рівному. Може добюсь толку.
Останнє редагування: 06 лист. 2013 09:00 ким lamer85.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.070 секунд
0
репостів
0
репостів