Розділ Суспільство

Сповідь на камені

Автор Микола Сас 31 жовтня 2015, 20:12
Сповідь на камені Фото Дениса Дзекана
Чи ми брудні від народження? Чи ми брудними стали. Чи можемо ми когось запросити у гості і не соромитися місця де ми живемо? Чи можемо ми дітям нашим говорити «Будьте, як ми. Беріть від нас краще і йдіть далі» ?
У навчальних закладах безліч гарних чудових малюнків, сувенірів, декори, соняшники, мальви, ясне сонечко, ставки, мальовничі хатки, стрункі тополі… А за вікном – Гриців. Селище біля двох величезних замулених забруднених сміттям, побутовими стоками калюж – ставків.

Центр села, пам’ятка природи Хоморські граніти. Помиляєтеся, мийка автомобілів. Якась дивна прачечна, де сиплеться примітивний пральний порошок у річку. Дітям, які купаються і тисячам тисячам людей, які живуть вниз по течії. Дивна манія чистоти. 

І ще застолья (пікніки) після яких не треба прибирати, навіть мити посуд, просто все залишається там. Чомусь селищна рада окрім турботи про багатодітних сімей, пристарілих жителів ще й дитсадок, лікарня, повинна прибирати за бенкетами. За здоровими, повнолітніми, досить сильними дядьками у яких радісне життя: пиво, горілка, шампанське, шашлики…

Може я видумую? Гляньте у куші, а то просто під ноги. І що , дитячі іграшки?... 

А ще у селі популярні вогнища, в яких палять пластик. Та все це дрібниці у порівнянні з хімізацією навколишніх полів. І все це в річку, ставки, калюжі, в грунтові води, колодязі, в борщ та дитячу кашу. Ви голосували за політичну силу, яка і надалі обіцяє вас отруювати не фекаліями якимись, а витонченою хімією, яка викручує ДНК. 

Не об’їзну дорогу роблять, а у центрі поремонтували, щоб далі ту ж дорогу товкти, шумлячи, димлячи, пилячи людей, які нічого не мають до їх хімічних бізнесів. Спочатку землю хитро, нишком видурили в селян, а після її отруюють разом з водами наземними і підземними. І ще створюють образ успішних, багатих і великодушних, лізучи у політику. Хоча уже і горобцям відомо: політика і бізнес, - це суміш огидна. 

Справжні політики повинні витягувати, вискубувати із великого нахабного бізнесу кошти для людей. Бізнес повинен жахатися політиків. Бізнес і політика це різне, протилежне. Бізнес – це егоїзм. Політика в демократіях – це служити середнім людям. Тим, хто не маніпулює, не робить оборудок з землею, майном, грошима, а своєю працею, творчістю створює матеріальні блага. Тих, хто закладає основу добробуту та високої якості життя. 

І ви думаєте, що це усі жахи? Є дещо гірше, – це пасивність людей. Навіть освічених, навіть інтелігенції. Не бажають організовуватися в громадські організації, ні на які збори не збереш. Усі такі скептики, усі такі терті. Чи може їх витончені смаки не терплять якихось провінційних самопальних лідерів? Тут я згоден – усі ми не столичні люди. Там відбір кращих із мільйона, а тут що є, те є. Та все ж нам потрібно організовуватися, вислуховувати один одного, вчитися один в одного, вникати у справи, проблеми. Бо ми можемо стати гіршими ніж провінціали, - ми можемо перетворитися в темне бидло, якому все рівно. Ознаки якого уже спостерігаються зараз.

Настає час. Якщо ви собі не потрібні, то ви нікому не потрібні. Самі робіть собі владу. Або, як колись, що подадуть зверху. Або як зараз. Де більше зомбуючої реклами, присмаченої подачками. Це легко. Лежимо, чи сидимо і пасивно приймаємо щось, що ласкає уяву. А потрібно активно йти, діяти, дискутувати, вислуховувати, самому захищати свій погляд на проблему і у напрузі виборювати своє. Якщо ж усе буде як є, світ піде далі вперед, і нам залишиться тільки нарікати на владу в Києві, на місцях, на всесвітню змову, подружню зраду, тільки не на себе. Усе, що в світі напрацьовано, буде проходити мимо, бо кому потрібні ті, хто сам собі не потрібний. Багато сіл на Україні виглядають уже не «по-українськи», а «по-європейськи». А ми застряли совдепівськими пенсіонерами у часах брежнєвських між розваленим Леніним і якимось дебелим танком у центрі села. 

Маленький приклад – лісове озеро. Ми отримали невеликий тендер з умовою розвитку. Ми ж левову частку зусиль тратимо на підтримку чистоти. Хто захоче нам допомагати? Якщо усе йде на прибирання за здоровими дядечками, які везуть на свої гулянки масу скла, пластику і не просто, а в перемішку зі смердячими об’їдками. З владою важко мати справу, це як граніт сірий і непохитний… В документах числиться «кар’єр». Та насправді зараз це не кар’єр – це справжнісіньке озеро. Вода сягає родючого грунту. Є маленький струмок, що витікає з озера. Це не кар’єр, де вода десь там, внизу, над якою нависає десятиметрова товща каміння… Там відпочивають усі школярі, там жінки з малюками плескаються. Це громадське місце. Де не палять, не п’ють спиртне, де неприпустима нецензурна лайка і зеківський шансон не горланить з хриплих динаміків. Лісове озеро – це храм природи і поводитися тут треба, як у храмі.

Владу заклинило на віки-вічні. Кар’єр. Не підлягає, не позволяє… Копошіться далі, хробаки… Може б ми взялися. Є багато людей, які раді добру справу підтримати. Та з однієї сторони – темне бидло зі своїми мензурками, а з другої – імпотентна влада. Бидло треба наказувати. Владу ж треба розумно вибирати. І усією громадою контролювати та наглядати. Як відповідальні батьки наглядають за дітьми і добрий господар контролює нанятих працівників.
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 20:15 04/11/2015
    Це ніби ти почав підколювати за одруження, чи не так?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 20:00 04/11/2015
    [quote name="Dentist"]але ж проти було саме 11 а за було 100, різниця то ж)[/quote]
    Нє, це невиліковно))))))
    [quote name="Михайло Ворончук"][quote]а комусь вже пізно...[/quote]
    Ну ти бач який вредний :lol:
    [url]https://www.youtube.com/watch?v=8LPOOR0b7dk[/url][/quote]
    Та не зважай, це він по молодості, думає що підколов))))))
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:45 04/11/2015
    але ж проти було саме 11 а за було 100, різниця то ж)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:23 04/11/2015
    [quote]а комусь вже пізно...[/quote]
    Ну ти бач який вредний :lol:
    [url]https://www.youtube.com/watch?v=8LPOOR0b7dk[/url]
  • Цей коментар не опублікований.
    · 17:50 04/11/2015
    [quote name="Dentist"][quote name="Некремлебот"]
    Комусь рано, а комусь вже пізно...
    Елементарні цифри, це більше ПОЛОВИНИ, цього вистачає навіть на обрання в президенти ще в першому турі, чи не так?[/quote]

    Та я й не дуже прошусь))))
    Більше половини, абсолютно вірно. Я взагалі-то так і написав - 100 із 193. А ти почав торочити про "11 проти".
  • Цей коментар не опублікований.
    · 16:38 04/11/2015
    [quote name="Некремлебот"][quote name="Dentist"]Але ж і не за Антонюка, [/quote]
    Нє, женитись тобі дійсно поки рано...
    Це було конкретне питання, відповіддю на яке має бути конкретна цифра, а не твої уявлення про те, хто з країн світу на чому розуміється. Без різниці, буде це в ООн або в мене в підвалі - є принципи голосування, є правила підрахунку голосів. Дім, це ж елементарні речі![/quote]
    Комусь рано, а комусь вже пізно...
    Елементарні цифри, це більше ПОЛОВИНИ, цього вистачає навіть на обрання в президенти ще в першому турі, чи не так?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 16:15 03/11/2015
    [quote name="Спостерігач"]це не Україна.[/quote]
    Це де я таке писав? Дімкина куряча сліпота якась заразна чи що? :o Ви реально не бачите різниці між регіоном і населенням цього регіону?
    [quote]Тому там тепер мало шанувальників держави Україна[/quote]
    Маячня повна. Не [b]тепер[/b] їх мало - їх там [b]ніколи[/b] і не було. Навпаки - зараз їх там стало більше ніж до анексій.
    [quote]Місія "свідків" у тому, щоб покірно схиляти голови і йти, куди їм вкажуть з Нью-Йорку[/quote]
    О нє, це якраз таки ваша місія - згадуємо легендарні "пічєнки", і хто зараз призначає менеджмент в Україні. І самі перші, хто у разі чого побіжить вішати триколор на "бєлому домі" - ви, панове націоналісти і свідоміти. Хоча б тому що такий авторитетний патріот, і син [u][b]своєї[/b][/u] батьківщини, як Володя Путін теж Свідків не любить. Він вам поможе.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 15:53 03/11/2015
    [quote name="Dentist"]Але ж і не за Антонюка, [/quote]
    Нє, женитись тобі дійсно поки рано...
    Це було конкретне питання, відповіддю на яке має бути конкретна цифра, а не твої уявлення про те, хто з країн світу на чому розуміється. Без різниці, буде це в ООн або в мене в підвалі - є принципи голосування, є правила підрахунку голосів. Дім, це ж елементарні речі!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 15:25 03/11/2015
    Але ж і не за Антонюка, бо їм просто срати на цю ситуацію. Країни що утримались, думаєш добре розуміються на ситуацію в Україні, тому просто утримались, а деякі через політичну солідарність, ось і все. Не плутай вибори, коли ми живемо в 1 місті, і усі країни світу.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:49 03/11/2015
    [quote name="Dentist"]Але за 100 проти 11, утримались це які просто утримались, вони ні за ні проти, тому знову ж 100 проти 11, хочеш ти цього чи ні, але це статистика[/quote]
    Ну от бачиш, ти ж всі слова розумієш, а от зв"язати їх до логічної купи не виходить чогось....
    Тобі ж рідною мовою було написано:
    [quote]Наскільки мені відомо, [i][b]за[/b][/i] незаконність анексії в ООн проголосувало [i][b]100 держав із 193[/b][/i].[/quote]

    Ти погоджуєшся з цією цифрою, але тут же розказуєш про тих що [i][b]проти[/b][/i], хоча це далеко не одне і те ж саме. Ти ж сидів в музичній школі на виборах, якщо не помиляюсь, вам що, не пояснювали елементарних основ голосування?
    Спробую більш зрозумілими тобі категоріями:
    От ідуть у нас вибори мера, в бюлетнях три графи: Полодюк, Антонюк, і "Не підтримую нікого". На дільниці було 193 виборця. З них за Полодюка - 100, за Антонюка - 11, "не підтримую нікого (по суті утримались)" - 58, обписали бюлетні матюками або нічого не написали (не голосували) - 24.Скільки з цих людей проти Полодюка? Тільки ті хто проголосував за Антонюка, чи все таки "не підтримую нікого" і матюкальщики теж?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:32 03/11/2015
    Михайло Ворончук згадує про все на світі, крім грошей.
    В сєпарів у Криму та Донбасі Хуйло (до речі, ще треба розібратися, в інтересах яких країн світу, в його ініціативу не вірю) влив сумашедше бабло.
    Тому там тепер мало шанувальників держави Україна.
    Завтра Хуйло вливає бабло в Шепетівку і М.В. "прозріє", що Шепетівка - це не Україна.
    Причина в тому, що руками таких "свідків" мільярдери вершать світову політику.
    Місія "свідків" у тому, щоб покірно схиляти голови і йти, куди їм вкажуть з Нью-Йорку. От і все ;-)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 13:09 03/11/2015
    Але за 100 проти 11, утримались це які просто утримались, вони ні за ні проти, тому знову ж 100 проти 11, хочеш ти цього чи ні, але це статистика
  • Цей коментар не опублікований.
    · 12:21 03/11/2015
    Авторитетні вони для тебе чи ні - діло десяте, доки ти сам в ООН не попадеш))))

    "Утримались" - це теж не підтримали. І ще там були 24 країни, які не голосували (про них зазвичай на українських сайтах не пишуть, але були). Так що подобається це нам чи ні (я теж взагалі-то за Україну, якщо шо), але цифри є цифри.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:18 03/11/2015
    [quote name="Некремлебот"][quote name="Dentist"]Як нести брєд, що референдум в Криму був законний і весь світ не визнає цієї анексії, то нормально, а як його папалельно підйобують, так не ведись.[/quote]
    А він десь писав що референдум був законний? Чи ти читаєш тільки те що хочеш бачити? До речі. про "Весь світ" - трошки перебор. Наскільки мені відомо, за незаконність анексії в ООн проголосувало 100 держав із 193.

    А "не ведись" - тому що ці твої постійні наїзди на свідків вже за*бали навіть Оса. Тебе в дитинстві батюшка покусав, чи що?[/quote]
    За резолюцію проголосували 100 членів Генасамблеї, утримались 58, а 11 проголосували "проти".
    100 проти 11?
    Проти голосувала: Російська Федерація, Білорусь, Зімбабве, Венесуела, Сирія, Болівія, Вірменія, Північна Корея, Куба, Нікарагуа, Судан
    ВАУ, усі сателіти Росії, які для мене авторитетні країни, Зімбабве, Венесуела, Болівія, Півн. Корея... дуже авторитетні країни
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:15 03/11/2015
    [quote name="Михайло Ворончук"]
    Діма, зомбований тут тільки один - і то не я :lol: Ти просто не знаєш ситуації, а я знаю. [/quote]
    Куди там дурним, до такого розумного як ти.. .всі ідіоти, один ти розумашка
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:22 03/11/2015
    [quote name="Dentist"]Як нести брєд, що референдум в Криму був законний і весь світ не визнає цієї анексії, то нормально, а як його папалельно підйобують, так не ведись.[/quote]
    А він десь писав що референдум був законний? Чи ти читаєш тільки те що хочеш бачити? До речі. про "Весь світ" - трошки перебор. Наскільки мені відомо, за незаконність анексії в ООн проголосувало 100 держав із 193.

    А "не ведись" - тому що ці твої постійні наїзди на свідків вже за*бали навіть Оса. Тебе в дитинстві батюшка покусав, чи що?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:00 03/11/2015
    [quote name="Dentist"]Як нести брєд, що референдум в Криму був законний і весь світ не визнає цієї анексії, то нормально, а як його папалельно підйобують, так не ведись.[/quote]
    Діма, зомбований тут тільки один - і то не я :lol: Ти просто не знаєш ситуації, а я знаю. Я добре памятаю, що Донбас у Росію збирався ще 2004-го року, тоді Кучма уболтав остатись. Це ж саме, він з зятем роблять і зараз, доречі. Чого б це так, га? За Крим - там взагалі фініш - там люди [u][b]ніколи[/b][/u] себе українцями не вважали. Ти ж надів жовто-сині окуляри і товчеш про незаконність референдумів. Я тобі про людей пишу, а ти про "весь світ". Але люди вас цікавлять, звичайно ж, в останню чергу. Вам території подавай. :lol:
  • Цей коментар не опублікований.
    · 00:53 03/11/2015
    Як нести брєд, що референдум в Криму був законний і весь світ не визнає цієї анексії, то нормально, а як його папалельно підйобують, так не ведись.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:02 02/11/2015
    [quote] Але за зомбування людей, як в Криму і на сході мені щось нагадує, чи не так?[/quote]
    Михайло, мовчи і не ведись))))
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:53 02/11/2015
    Міша-Міша, ніби дорослий, а в таку Х4ЙНЮ віриш. Вони голосували, російської армії там не було, зелені чоловічки то не росіяни були. Міш я розумію чого ти їх захищаєш. Бо цим людям так само вбивали в голову маячню не один рік. Три проросійські партії існували в Криму з початку незалежності і це принесло свої плоди. Але за зомбування людей, як в Криму і на сході мені щось нагадує, чи не так?
0
репостів
0
репостів