Розділ Суспільство

Залізничники обіцяють у 2016 році зробити шепетівський вокзал доступнішими для людей з інвалідністю

Автор 03 грудня 2015, 18:14
Згідно з Програмою зі створення належних умов для доступу людей з інвалідністю до об’єктів залізничної інфраструктури на 2016 рік, передбачено інвестувати 1,5 млрд гривень, щоб зробити залізничний транспорт більш зручним та доступним. Причому якщо раніше облаштовувалися великі вокзали й об’єкти, то новою програмою передбачено зробити комфортнішими для осіб з обмеженими можливостями й дрібніші залізничні об’єкти.
Серед технічних засобів передбачено обладнати пандусами та поручнями вокзали, зали очікування, кабіни санітарних приміщень для осіб з обмеженими можливостями. Залізничники також встановлять понижені бордюри пішохідного тротуару для можливості безперешкодного потрапляння людей на візках, квиткові каси із заниженим підвіконням для обслуговування пасажирів з інвалідністю та інше.

Також будуть покращені інформаційні табло, піктограми, візуальні попередження-покажчики. За потреби залізничники встановлять таблички візуальної інформації рельєфним літерно-цифровим шрифтом і шрифтом Брайля, рельєфно-тактильні лінії по краях платформ.

Крім того, для покращання якості обслуговування особливих пасажирів будуть проводитися навчання з черговим персоналом вокзалів, станцій та працівниками поїзних бригад. Залізничники впевнені, що подібні заходи зроблять залізничний транспорт доступнішими та зручнішим для всіх користувачів.

У 2016 році різні роботи зі створення кращих умов для людей з інвалідністю будуть проведені окрім шепетівського ще на таких вокзалах і станціях: Івано-Франківськ, Чернівці, Ужгород, Броди, Стрий, Мостицька, Дрогобич, Ковель, Здолбунів, Сарни, Мукачеве, Тернопіль, Львів, Маневичі, Хуст, Ківерці, Ясиня, Рогатин, Київ, Вінниця, Козятин, Хмельницький, Біла Церква, Фастів, Бердичів, Миронівка, Кам’янець-Подільський, Жмеринка, Брюловецький, Вирівка, Глухів, Дубов’язівка, Камка, Кошари, Макове,Бондарівка, Макошине, Низківка, Горбанці, Видубичі, Коростень, Харків, Суми, Полтава, Лосеве, Ізюм, Кременчук, Любни, Гребінка, Прилуки, Ромни, Красноград, Мерефа, Основа, Козача Лопасть, Лозова,Смородине, Куп’янськ, Пісочин, Водяне, Південний, Аксютівка, Андріївка, Великий Бурлук, Сироватка, Гадяч, Григорівка, Херсон, Миколаїв, ім. Т. Шевченка, Олександрія, Роздільна, Вапнярка, Котовськ, Первомайськ-на-Бузі, Помічна, Знам’янка, Кіровоград, Черкаси, Давлет-Агач, Аліяга, Біла Криниця, Запоріжжя, Дніпропетровськ, Мелітополь, Пологи, Нікополь, Кривий Ріг, Марганець, Апостолове, Синельникове, Дніпродзержинськ, Чаплине, Павлоград, П’ятихатки, Новоолексіївка, Таврійськ,Павлопілля.
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:58 06/12/2015
    Ага, регіональний поїзд Рівне-Шепетівка відрізняється від попередньої електрички таким: шторки на вікнах, провідник, на 30 хв. швидще їде
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:54 04/12/2015
    дійсно, вибач.
    Вони реклами-баннерів наставили, що ті стрічки вже і не читаєш
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:34 04/12/2015
    [quote name="Павло Котенко"]Адмін:
    © 2015 Khmelnytsky.com.ua - сайт Хмельницького
    Передрук матеріалів тільки за наявності прямого гіперпосилання.[/quote]
    Ти би уважно читав би що на тому сайті пишуть, а потім тут коментував щодо авторського права.
    "Джерело: shepetivka.com.ua"
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:57 04/12/2015
    Таблички вони встановлять! Ви краще зробіть, щоб не приходилось при пересадці в Козятині ждати потяга 2 години, раніше все дійсно було для людей, приїхав в Козятин, 15-20 хвилин почекав- або на Київ. або на Жмеринку без проблем, зараз тільки поїздом в тридорого,а хочеш чекай своєї електрички пару годин. Попридумували всілякі регіональні поїзди, ті самі запльовані вагони, тільки з провідником, і ціна подороже.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 15:56 04/12/2015
    Адмін:
    © 2015 Khmelnytsky.com.ua - сайт Хмельницького
    Передрук матеріалів тільки за наявності прямого гіперпосилання.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:27 03/12/2015
    Ще би поїзди і електрички на першій платформі зупинялись так, щоб не тре було їх обходити через весь вокзал, бо інакше толку з тої реконструкції буде...
0
репостів
0
репостів