Онлайн-інтерв'ю з в.о. міського голови Михайлом Полодюком

  • Dj Os
  • Dj Os аватар Автор теми
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
25 бер. 2015 17:28 - 26 бер. 2015 00:12 #96877 від Dj Os

Минув рік як обов'язки міського голови виконує Полодюк Михайло Іванович. Гадаю за цей час до нього у багатьох накопичилось чимало запитань до очільника міста. Тому ми вирішили організувати онлайн-інтерв'ю, де запитання зможуть ставити не лише журналісти, але і звичайні відвідувачі нашого сайту.
Маємо вже домовленість з Михайлом Івановичем провести зустріч у такому форматі на наступному тижні, час та точну дату буде повідомлено окремо. Але свої запитання ви можете вже залишати в цій темі.
Зустріч буде організована наступним чином: спочатку згідно в порядку розміщення питань в цій темі, будуть даватись відповіді по ним, потім відповіді надаватимуться по запитанням, які будуть задавати люди зателефонувавши на гарячу лінію (номер також повідомимо згодом), а також по тим, які ми отримаємо в онлайн чаті під відео трансляцією.
Все інтерв'ю буде транслюватися наживо на нашому сайті.
Так що залишайте ваші запитання в цій темі і чекайте повідомлення про час та дату онлайн-інтервью :)
Останнє редагування: 26 бер. 2015 00:12 ким Dj Os.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
25 бер. 2015 17:58 - 26 бер. 2015 00:13 #96878 від kolbasnik
пан Михайло Полодюк чому в нас по місту бігають зграї диких собак? хто відповідальний за цей безлад?
Останнє редагування: 26 бер. 2015 00:13 ким Dj Os.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Symbioz
  • Symbioz аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
25 бер. 2015 23:35 - 26 бер. 2015 00:14 #96882 від Symbioz
Декілька питань щодо стану доріг (одне з них висвічувалось на форумі):
- хто був ініціатором та виконавцем встановлення знаку "Стоянка заборонена" поблизу банку "Аваль" по вул.Героїв Небесної Сотні та яка причина його встановлення (зважаючи на те, що ширина цієї дороги не перешкоджає руху автівок при влаштуванні стоянки з однієї сторони дороги)?
- чому не змусили забудовника відремонтувати дорожнє покриття після прокладання комунікацій до новобудови по вул.Героїв Небесної Сотні (поблизу банку "Аваль")?
- коли і чи буде усунута перешкода для нормального руху транспортних засобів по вул.Проспект Миру поблизу будинків №30, 32 - а саме значний перепад асфальтового покриття, що досить негативно впливає на технічний стан автомобіля на додаток до загального стану доріг у нашому місті, а також в певних випадках може стати непрямою причиною аварійної ситуації (був двічі свідком як, скоріш за все, немісцеві водії застосовували різке гальмування перед цим перепадом)?

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.
Останнє редагування: 26 бер. 2015 00:14 ким Dj Os.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • GoBLin
  • GoBLin аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
  • Все возможно :)
Більше
26 бер. 2015 10:59 - 26 бер. 2015 11:01 #96889 від GoBLin
Думаю, сюда данный вопрос о сотрудничестве можно опубликовать:

Цей пост – звернення до керівників державних органів України всіх рівнів. Буду вдячний всім мінімум за репост, а максимум – за допомогу привернути увагу наших держслужбовців до наступної ініціативи.
Цього року в Україні було створено громадське об’єднання ICT Competence Center. Наша місія – допомагати органам влади у боротьбі з корупцією шляхом впровадження елементів електронного уряду, а також у підвищенні ефективності бізнес-процесів.
Співзасновниками та членами цього об’єднання є представники влади, керівники великих ІТ-компаній, громадські діячі та біля 700 (!!!) ІТ-волонтерів (більше інфо на ict.org.ua). У цього об’єднання також є або будуть донори (зокрема, Джодж Сорос).
Отже, що конкретно ми пропонуємо? Ми запрошуємо керівників державних органів зв’язатися з нами (а точніше, відповісти на наші звернення, що були відправлені раніше через офіційні та неофіційні канали), щоб обговорити, по яких послугах та бізнес-процесах ми можемо почати співпрацювати.
Порядок дій:
1. Ми разом визначаємось з пілотними послугами, які треба перевести в електронну форму.
2. Наші бізнес-аналітики разом із працівниками державного органу формалізовують бізнес-процес та формулюють ТЗ.
3. Наші ІТ-розробники реалізовують бізнес-процес, замовник його тестує, приймає.
4. Розгортаємо розроблений софт на серверах замовника (або у хмару, як, наприклад, це робить зараз Львів).
5. Урочисто оголошуємо про запуск послуги в електронній формі.
6. Визначаємось з наступними послугами для впровадження. Повторюємо для них пункти 2-5.
Кілька важливих зауважень:
- Це реальний шанс наших державних установ впровадити в себе елементи електронного уряду БЕЗ ВИТРАТ З БЮДЖЕТУ. Це буде досягнуто, по-перше, за рахунок того, що спеціалісти готові ділитись своєю ІТ-компетенцією на волонтерських засадах. По-друге, якщо якісь кошти таки знадобляться, ми разом з вами знайдемо на це гранти.
- Один із стандартів розробки, якого дотримуватиметься наша організація, – максимальне використання інструментів, які не потребують ліцензійних або якихсь інших витрат (див. мій пост на цю тему: www.facebook.com/dubilet/posts/10153229615853552)
- Абсолютна більшість бізнес-процесів у державних установах – це, м’яко кажучи, не біном Ньютона. Якщо керівники державних органів дійсно будуть зацікавлені у змінах, безпосередня розробка проходитиме надзвичайно швидко. Це буде питанням не років чи не місяців, а тижнів.
- Те, що багато роботи буде виконуватись ІТ-волонтерами, не означатиме гіршу якість або компроміси із безпекою. ІТ-волонтерами працюватимуть за стандартами, визначеними ІТ-компаніями – членами ICT. До того ж, нагадую, у світі є безліч краудсорсінгових ІТ-розробок, які стали кращими у своєму класі.
Отже, якщо Ви є державним службовцем, що реально приймає рішення або, принаймні, маєте вплив на прийняття рішень, виходьте з нами на зв’язок, будемо перепрограмовувати Україну разом! info@ict.org.ua або мені в лічку.
p.s. Офіційні листи з приблизно таким саме змістом було відправлено на днях в усі основні державні установи України.
p.p.s. В Україні й інші громадські та державні ініціативи щодо e-Gov, з усіма координуємось, протиріч немає, роботи, м’яко кажучи, вистачає на всіх.
p.p.p.s. Сайт: www.ict.org.ua

www.facebook.com/dubilet/posts/10153236780068552
Останнє редагування: 26 бер. 2015 11:01 ким GoBLin.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  •  аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
26 бер. 2015 14:03 #96891 від
Коли чи буде сказано вірно через скільки років буде зроблено проспект Миру І коли нарешті ця влада повернеться до людей лицем а не довольною ситою дупою!!!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар Автор теми
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
26 бер. 2015 15:40 #96894 від Dj Os
GoBLin, будь ласка сформолюй більш чітко запитання.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • OIL
  • OIL аватар
  • Молодший учасник
  • Молодший учасник
Більше
29 бер. 2015 16:02 #96923 від OIL
За усіх часів виконавчі комітети на чолі з головами, грали роль своєрідного демагога-плагіатора.
Тобто функціонально приймали участь у розподіленні (зачасту ДЕРИБАНІ) бюджетних коштів. При цьому не маючи ніякого відношення до кількості надходжень до місцевого бюджету, та не прикладаючи ніяких зусиль для збільшення вищезазначених поступлень. А окремі ініціативи підприємців використовували для власного піару.
Хоча я думаю, що зрозуміло усім та кожному, що в довгостроковій перспективі добробут міста та мешканців напряму залежить не від обсягів субвенцій, а від к-сті підприємств, установ та організацій які здійснюють господарську діяльність на території, виплачують з/п, сплачують податки, створюють робочі міста та блага.

Тому з даного блоку маємо наступні питання:
- Що конкретно зробила команда в.о. міського голови для збільшення інвестиційної привабливості міста (чітко по пунктах 1,2,3…)
- Який результат це дало (збільшення робочих місць, збільшення товаровиробництва, тощо.)
- Що планується робити (принаймні на найближчих півроку)
[/b]

Відмазки стосовно кризи в країні та кивання на папередніків не приймаються, і також наголошую «зробила команда», не підприємці і що із зробленого дало результат.

В країні також активно пропагується питання оптимізації та скорочення керуючих органів.
Звідси питання:
- Як змінився штатний розклад працівників виконкому, чи проводився процес оптимізації
- Які зміни відбулися у кошторисі витрат на утримання міськвиконкому (навести данні за 2014 рік у порівнянні з 2013 роком, також що заплановано на 2015)


І є одне питання з третього блоку:

- Чому перший зам використовує службове авто для поїздки на обідню перерву, невже до 37 будинку велика відстань
Ці користувачі подякували: Dj Os, Symbioz, Anykey

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  •  аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
29 бер. 2015 18:28 #96926 від
Дуже цікаво також почути чому перший зам також обрав подальшу роботу із зарплатою коло 2000грн відмовившись при цьому від пенсії у 4000 грн ? Логіка в розрахунку абсолютно відсутня, може є інші причини ?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар Автор теми
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
29 бер. 2015 18:41 #96927 від Dj Os
Шановні шепетівчани, інтерв'ю буде з в.о. міського голови, а не першим заступником. Будь ласка задавайте відповідні питання.
Якщо є велика потреба, то можна і організувати інтерв'ю з першим заступником.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • nksh
  • nksh аватар
  • Старший учасник
  • Старший учасник
Більше
29 бер. 2015 19:03 - 29 бер. 2015 19:06 #96929 від nksh

Dj Os пише: Шановні шепетівчани, інтерв'ю буде з в.о. міського голови, а не першим заступником. Будь ласка задавайте відповідні питання.
Якщо є велика потреба, то можна і організувати інтерв'ю з першим заступником.

Цілком зрозуміло що питання по першому заму доволі не зручні. Не потрібно "переводити стрілки" в інший бік, не так багато питань поступило і тому думаю не складе великої проблеми Полодюку на них відповісти. Діалог має бути прямий і без звичних викрутасів. При великій складності для в.о. мера надавати відповіді щодо першого зама, ці питання можна ж сформолювати по іншому . Чому перший зам взагалі використовує службове авто у власних цілях ? Чи обід то службова справа ? Тішить те, що він у Рівному в кафе не обідає, щоправда може завтра йому це і заманеться. Вже давно пора відійти від цієї совкової звички. І загалом це проблема не тільки першого зама, а й Дрища що катається навіть на город у Славутському районі та інших , в тому числі і наших бідових комунальщиків.
Останнє редагування: 29 бер. 2015 19:06 ким nksh.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.183 секунд
0
репостів
0
репостів