Нове кафе "Рандеву"
- GoBLin
- Платиновий учасник
- Все возможно :)
- Дописи: 1290
- Подяка отримана: 231
Рандеву пише: Раніше чим осуджувати помилки інших людей,зверніть увагу на себе.В того хто кидається брудом,не можуть бути чисті руки.
Ми не будемо коментувати дописи на форумі.Хто бажає зробити краще, будь ласка це дозволено кожному.
Ми зробили так як вважали за потрібне.Про смаки ніколи не сперечаються.Всім доброї ночі та гарних днів.
З повагою до Вас, власники "Рандеву" - сім'я Завістовських.
Ну вот этим все сказано: плати и радуйся, что открыли.
Зачастую владельцы прислушиваются к критике и стараются исправлять пробелы, о которых сообщают посетители, а тут: "Нам нравиться, а на Ваше мнение, не совпадающее с нашим, нам наплевать"?. Позиция руководства понятна.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Anykey
- Платиновий учасник
- Дописи: 1171
- Подяка отримана: 318
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Відвідувач
Ви хоть розумієте як Ви ображаєте власників цього закладу?
Вони хотіли зробити щось цікаве та нове для міста, а зараз тут Ви залишаєте такі коментарі!
Да яке Ви взагалі маєте право, говорити що власники зробили не такий ремонт, що не такі дивани!!! Це право власників обирати що вони бажають там зробити...
А зараз Ви говорити що ми давали поради як зробити краще! Ви тут сказали що на ремонті там " з економили" і після цього ви не обливали цих людей брудом? Це Ви бажаєте в жити краще? Да Ви спробуйте в наш час щось побудувати! Сидіти і гадити це дуже просто! Можливо там не все ідеально! В кожної людини свої смаки...
Дорогі власники цього закладу, ми з Вами знайомі і ми знаємо що Ви зробили цей заклад з совістю, але вибачте наших людей. Що вони нічого не розуміють... І пам'ятайте що у ваших закладах чудово, і Ви дуже добрі та совісні люди.
А Ми надіємось що у Вас все буде чудово.
Пишіть що це проплачений пост, і так далі. Для Вас завжди буде щось не так.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- 259051213422@odnoklassniki.com
- Платиновий учасник
- Дописи: 839
- Подяка отримана: 133
Нє вапрос Це десь під кінець місяця - зараз з податками, переїздами і т.д. пора гаряча Уже давно десь посидіти хочеться Тільки не цокатись Бо мене відформатують, як тут дехто переконанийDentist пише: Михайло, коли підеш, може разом сходимо?
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Ірина 32
- Новачок
- Дописи: 4
- Подяка отримана: 1
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- GoBLin
- Платиновий учасник
- Все возможно :)
- Дописи: 1290
- Подяка отримана: 231
Анонім пише: Люди що ж Ви так?!
Ви хоть розумієте як Ви ображаєте власників цього закладу?
Вони хотіли зробити щось цікаве та нове для міста, а зараз тут Ви залишаєте такі коментарі!
Да яке Ви взагалі маєте право, говорити що власники зробили не такий ремонт, що не такі дивани!!! Це право власників обирати що вони бажають там зробити...
А зараз Ви говорити що ми давали поради як зробити краще! Ви тут сказали що на ремонті там " з економили" і після цього ви не обливали цих людей брудом? Це Ви бажаєте в жити краще? Да Ви спробуйте в наш час щось побудувати! Сидіти і гадити це дуже просто! Можливо там не все ідеально! В кожної людини свої смаки...
Дорогі власники цього закладу, ми з Вами знайомі і ми знаємо що Ви зробили цей заклад з совістю, але вибачте наших людей. Що вони нічого не розуміють... І пам'ятайте що у ваших закладах чудово, і Ви дуже добрі та совісні люди.
А Ми надіємось що у Вас все буде чудово.
Пишіть що це проплачений пост, і так далі. Для Вас завжди буде щось не так.
Вот интересно, а что, владельцы там все за бесплатно раздают, что бы комментарии не оставлять или нынче открытие кафе в городе - это благотворительность, а не бизнес? То есть, я плачу деньги и я же еще должен радоваться, что мне соизволили что-то открыть, для того, что бы я их потратил? Ололо
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
Помітно, що власники переживають за своє дітище і в обслуговуванні намагаються всіляко догодити клієнту. Але огріхи в роботі є і це потрібно визнавати, досвід не одразу здобувається.
Основна претензія - це робота кухні, якщо її повільність ще можна списати на доволі малий період роботи після відкриття, то стосовно смаку страв та взагалі їх вибору є над чим задуматись. Меню занадто банальне і нецікаве. Я йшов до закладу щоб спробувати щось цікаве, але вивчивши меню вирішив просто попити пива, до речі, на розлив якого не виявилось в наявності, тому замовляли в пляшках. Це ж саме стосується і бару: немає ні алкогольних коктейлів, ні різноманіття готових напоїв, а ті що є в меню, неправильно подаються, точніше сказати персонал взагалі не знає, що з чим подається.
Повернемось до кухні, приємно, що офіціантка збирала фідбек від відвідувачів щодо страв, значить знають і будуть виправлятись. Але поки що, ті самі курячі крильця, були ніякі. Тому що готувались практично без спецій та солі. Стейки не можуть готуватись майже годину, це нонсенс. Кава була відверто поганою, на запах взагалі як розчинна.
В позитивному ключі хочу відзначити молочний коктейль з шоколадом, був дійсно смачний, з хорошою подачею.
Словом, дуже сподіваюсь, що ми все таки достукаємось до власників і вони врахують недоліки. Мене все таки важко записати в хейтери, тому що власники замовляли рекламу у нас на сайті та ще і жертвували на розвиток. Я найменше зацікавлений поливати їх брудом, але не можу спокійно дивитись як люди, які дійсно переживають за свій заклад, через неправильне сприйняття критики втрачають клієнтів.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- GoBLin
- Платиновий учасник
- Все возможно :)
- Дописи: 1290
- Подяка отримана: 231
Ірина пише: А ще , от візьміть когось із своїх близьких знайомих, або друзів, і запитайте у 5 або 6 чоловік , що це за людина. Знаєте наскільки відповіді будуть розбіжні. Один скаже - чудова, другий - так собі, третій - ну і змія, четвертий - ще такої с...ки світ не бачив. Так от мої співрозмовники, для кожного має бути своя точка зору, одним сподобалось, іншим ні ось цим і ми люди відрізняємося один від одного.
Окай, значит рейтинги для не понимающих? Оказывается сколько не шарящих, пользующихся Трипедвайзерами и форскверами разными, а он оно как выходит, отзывы - то все тлен, оказывается
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Anykey
- Платиновий учасник
- Дописи: 1171
- Подяка отримана: 318
Ви хоть розумієте як Ви ображаєте власників цього закладу?
нашим людям ніколи не вгодиш
Да яке Ви взагалі маєте право, говорити що власники зробили не такий ремонт, що не такі дивани
мали б хоч якийсь сенс, якби відвідувачі прийшли додому до власників, наїлися-напилися там нахаляву, а потім ще почалиМи зробили так як вважали за потрібне.Про смаки ніколи не сперечаються
Але якщо мова йде про заклад громадського харчування і відпочинку, куди люди приходять і залишають там свої гроші, причому гроші не малі, то вони мають право вказати власникам про певні недоліки в організації роботи закладу. І адекватний власник буде лише вдячний відвідувачам за конструктивну критику, тому що це допоможе організувати правильну роботу закладу, збільшить кількість відвідувачів і, відповідно, прибутки самого власника.поливати брудом
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Відвідувач
Процвітання вашому кафе, та побільше вдячних Вам клієнтів!
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.