Нове кафе "Рандеву"

  • GoBLin
  • GoBLin аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
  • Все возможно :)
Більше
16 вер. 2015 16:15 - 16 вер. 2015 16:19 #101495 від GoBLin
Відповідь від GoBLin у темі Нове кафе "Рандеву"

Рандеву пише: Раніше чим осуджувати помилки інших людей,зверніть увагу на себе.В того хто кидається брудом,не можуть бути чисті руки.
Ми не будемо коментувати дописи на форумі.Хто бажає зробити краще, будь ласка це дозволено кожному.
Ми зробили так як вважали за потрібне.Про смаки ніколи не сперечаються.Всім доброї ночі та гарних днів.
З повагою до Вас, власники "Рандеву" - сім'я Завістовських.


Ну вот этим все сказано: плати и радуйся, что открыли.
Зачастую владельцы прислушиваются к критике и стараются исправлять пробелы, о которых сообщают посетители, а тут: "Нам нравиться, а на Ваше мнение, не совпадающее с нашим, нам наплевать"?. Позиция руководства понятна.
Останнє редагування: 16 вер. 2015 16:19 ким GoBLin.
Ці користувачі подякували: Anykey, Dred

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Anykey
  • Anykey аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
16 вер. 2015 20:39 #101497 від Anykey
Відповідь від Anykey у темі Нове кафе "Рандеву"
Дійсно, от чого-чого, а бруду тут не було. Була реальна констатація фактів, конструктивна критика, як зробити кафе кращим. Але, здається, власників це мало цікавить.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  •  аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
16 вер. 2015 21:12 #101498 від
Відповідь від у темі Нове кафе "Рандеву"
Люди що ж Ви так?!
Ви хоть розумієте як Ви ображаєте власників цього закладу?
Вони хотіли зробити щось цікаве та нове для міста, а зараз тут Ви залишаєте такі коментарі!
Да яке Ви взагалі маєте право, говорити що власники зробили не такий ремонт, що не такі дивани!!! Це право власників обирати що вони бажають там зробити...
А зараз Ви говорити що ми давали поради як зробити краще! Ви тут сказали що на ремонті там " з економили" і після цього ви не обливали цих людей брудом? Це Ви бажаєте в жити краще? Да Ви спробуйте в наш час щось побудувати! Сидіти і гадити це дуже просто! Можливо там не все ідеально! В кожної людини свої смаки...
Дорогі власники цього закладу, ми з Вами знайомі і ми знаємо що Ви зробили цей заклад з совістю, але вибачте наших людей. Що вони нічого не розуміють... І пам'ятайте що у ваших закладах чудово, і Ви дуже добрі та совісні люди.
А Ми надіємось що у Вас все буде чудово.
Пишіть що це проплачений пост, і так далі. Для Вас завжди буде щось не так.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
16 вер. 2015 21:22 #101499 від 259051213422@odnoklassniki.com

Dentist пише: Михайло, коли підеш, може разом сходимо?

Нє вапрос :) Це десь під кінець місяця - зараз з податками, переїздами і т.д. пора гаряча :) Уже давно десь посидіти хочеться :) Тільки не цокатись :) Бо мене відформатують, як тут дехто переконаний :)

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
17 вер. 2015 09:45 #101505 від Ірина 32
Відповідь від Ірина 32 у темі Нове кафе "Рандеву"
Хочу сказати , що нашим людям ніколи не вгодиш. Напишуть добрий відгук - значить проплачений, напишуть поганий - значить піар. А ще , от візьміть когось із своїх близьких знайомих, або друзів, і запитайте у 5 або 6 чоловік , що це за людина. Знаєте наскільки відповіді будуть розбіжні. Один скаже - чудова, другий - так собі, третій - ну і змія, четвертий - ще такої с...ки світ не бачив. Так от мої співрозмовники, для кожного має бути своя точка зору, одним сподобалось, іншим ні ось цим і ми люди відрізняємося один від одного. А поливати брудом " удел нищих" вмієте зробити краще зробіть. Кожен в цьому світі несе свій хрест. Є така притча, коли чоловік у Бога попросив замість дерев'яного хреста, золотий, але коли пройшовши з ним пару км. говорить Богу, що він важкий. Тоді Бог йому відповів, що в цьому житті він дає кожному такий хрест, щоб могли нести його на протязі всього свого життя. Отже власники кафе "Рандеву" не звертайте уваги на погані відгуки , працюйте для тих людей які цінять Вас, бо у Вас свій хрест можливо і золотий, який іншим в очі блискотить. Ще раз напишу удачі, натхнення і попри всі заздрісні очі процвітати. :lol:
Ці користувачі подякували: gorobchik

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • GoBLin
  • GoBLin аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
  • Все возможно :)
Більше
17 вер. 2015 14:43 #101507 від GoBLin
Відповідь від GoBLin у темі Нове кафе "Рандеву"

Анонім пише: Люди що ж Ви так?!
Ви хоть розумієте як Ви ображаєте власників цього закладу?
Вони хотіли зробити щось цікаве та нове для міста, а зараз тут Ви залишаєте такі коментарі!
Да яке Ви взагалі маєте право, говорити що власники зробили не такий ремонт, що не такі дивани!!! Це право власників обирати що вони бажають там зробити...
А зараз Ви говорити що ми давали поради як зробити краще! Ви тут сказали що на ремонті там " з економили" і після цього ви не обливали цих людей брудом? Це Ви бажаєте в жити краще? Да Ви спробуйте в наш час щось побудувати! Сидіти і гадити це дуже просто! Можливо там не все ідеально! В кожної людини свої смаки...
Дорогі власники цього закладу, ми з Вами знайомі і ми знаємо що Ви зробили цей заклад з совістю, але вибачте наших людей. Що вони нічого не розуміють... І пам'ятайте що у ваших закладах чудово, і Ви дуже добрі та совісні люди.
А Ми надіємось що у Вас все буде чудово.
Пишіть що це проплачений пост, і так далі. Для Вас завжди буде щось не так.


Вот интересно, а что, владельцы там все за бесплатно раздают, что бы комментарии не оставлять или нынче открытие кафе в городе - это благотворительность, а не бизнес? То есть, я плачу деньги и я же еще должен радоваться, что мне соизволили что-то открыть, для того, что бы я их потратил? Ололо

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
17 вер. 2015 14:50 #101508 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Нове кафе "Рандеву"
Не хотів вмішуватись в дискусію, але розмова пішла геть не в те русло. Власники закладу попали в типову пастку для нашого міста - вони сприймають критику лише як негатив. Дійсно деякі зауваження є більше надуманими, але кожна людина має право на свою думку, та задача власників закладу виокремити, які дійсно недоліки є в їх роботі. Для прикладу щодо ремонту, то дійсно багато чого можна було зробити по іншому, але ми всі прекрасно розуміємо, що зараз багато коштів не вкладеш, час не той. Особисто для мене інтер'єр звичайно абсолютно типовий і відносно недороговартісний, але в залі цілком затишно знаходитись, тому тут ніякої проблеми немає. Заклад по цьому параметру не програє жодному іншому в місті.

Помітно, що власники переживають за своє дітище і в обслуговуванні намагаються всіляко догодити клієнту. Але огріхи в роботі є і це потрібно визнавати, досвід не одразу здобувається.

Основна претензія - це робота кухні, якщо її повільність ще можна списати на доволі малий період роботи після відкриття, то стосовно смаку страв та взагалі їх вибору є над чим задуматись. Меню занадто банальне і нецікаве. Я йшов до закладу щоб спробувати щось цікаве, але вивчивши меню вирішив просто попити пива, до речі, на розлив якого не виявилось в наявності, тому замовляли в пляшках. Це ж саме стосується і бару: немає ні алкогольних коктейлів, ні різноманіття готових напоїв, а ті що є в меню, неправильно подаються, точніше сказати персонал взагалі не знає, що з чим подається.

Повернемось до кухні, приємно, що офіціантка збирала фідбек від відвідувачів щодо страв, значить знають і будуть виправлятись. Але поки що, ті самі курячі крильця, були ніякі. Тому що готувались практично без спецій та солі. Стейки не можуть готуватись майже годину, це нонсенс. Кава була відверто поганою, на запах взагалі як розчинна.

В позитивному ключі хочу відзначити молочний коктейль з шоколадом, був дійсно смачний, з хорошою подачею.

Словом, дуже сподіваюсь, що ми все таки достукаємось до власників і вони врахують недоліки. Мене все таки важко записати в хейтери, тому що власники замовляли рекламу у нас на сайті та ще і жертвували на розвиток. Я найменше зацікавлений поливати їх брудом, але не можу спокійно дивитись як люди, які дійсно переживають за свій заклад, через неправильне сприйняття критики втрачають клієнтів.
Ці користувачі подякували: GoBLin, Anykey

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • GoBLin
  • GoBLin аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
  • Все возможно :)
Більше
17 вер. 2015 14:52 #101509 від GoBLin
Відповідь від GoBLin у темі Нове кафе "Рандеву"

Ірина пише: А ще , от візьміть когось із своїх близьких знайомих, або друзів, і запитайте у 5 або 6 чоловік , що це за людина. Знаєте наскільки відповіді будуть розбіжні. Один скаже - чудова, другий - так собі, третій - ну і змія, четвертий - ще такої с...ки світ не бачив. Так от мої співрозмовники, для кожного має бути своя точка зору, одним сподобалось, іншим ні ось цим і ми люди відрізняємося один від одного.


Окай, значит рейтинги для не понимающих? Оказывается сколько не шарящих, пользующихся Трипедвайзерами и форскверами разными, а он оно как выходит, отзывы - то все тлен, оказывается :cheer: :cheer: :cheer:

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Anykey
  • Anykey аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
17 вер. 2015 15:57 - 17 вер. 2015 16:01 #101513 від Anykey
Відповідь від Anykey у темі Нове кафе "Рандеву"
Підтримаю Островського, розмова дійсно пішла не в те русло. Аргументи захисників закладу

Ви хоть розумієте як Ви ображаєте власників цього закладу?

нашим людям ніколи не вгодиш

Да яке Ви взагалі маєте право, говорити що власники зробили не такий ремонт, що не такі дивани

Ми зробили так як вважали за потрібне.Про смаки ніколи не сперечаються

мали б хоч якийсь сенс, якби відвідувачі прийшли додому до власників, наїлися-напилися там нахаляву, а потім ще почали

поливати брудом

Але якщо мова йде про заклад громадського харчування і відпочинку, куди люди приходять і залишають там свої гроші, причому гроші не малі, то вони мають право вказати власникам про певні недоліки в організації роботи закладу. І адекватний власник буде лише вдячний відвідувачам за конструктивну критику, тому що це допоможе організувати правильну роботу закладу, збільшить кількість відвідувачів і, відповідно, прибутки самого власника.
Останнє редагування: 17 вер. 2015 16:01 ким Anykey.
Ці користувачі подякували: GoBLin, Dred

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  •  аватар
  • Відвідувач
  • Відвідувач
04 жовт. 2015 19:59 #102064 від
Відповідь від у темі Нове кафе "Рандеву"
Відвідали сьогодні кафе "Рандеву" . Приємна та затишна атмосфера, вічливе обслуговування, смачна кухня, хороші ціни! Дякуєм за приємно проведений час у Вас!!!
Процвітання вашому кафе, та побільше вдячних Вам клієнтів!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.233 секунд
0
репостів
0
репостів