ОСББ в Шепетівці і загалом: досвід, відгуки та поради

  • pruduk
  • pruduk аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
15 трав. 2015 09:47 #98009 від pruduk
Кошторис діяльності ОСББ «Солідарність»на 2013
Відповідно до:
Закону України "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" від 29.11.2001 року N 2866-III
Затверджен рішенням загальних зборів
16 лютого 2013 р.
1 Надходження : Назва статті За місяць, грн. За рік, грн.
1.1. Надходження за утримання будинку (квартплата, тариф визначається відповідно до переліку послуг, які надає ОСББ) 7712
1.2. Бюджетне фінансування (пільги, субсидії тощо) ?
1.3. Доходи від магазинів 240
1,4 Банківські відсотки ?
1.5. Різниця в тарифах (1,59 - 1,65 =0,06 грн.) х 5000м = 300
1.6. Добровільні внески
Всього надходжень: 8252
2. Витрати
2.1. Заробітна плата адміністративного персоналу 1600
2.1.1. Нарахування на заробітну плату адміністративного персоналу
2.2. Витрати на утримання офісу 50
2.3. Заробітна плата робітників:
2.3.1. Заробітна плата двірника 500
Нарахування на заробітну плату двірника
Слюсаря – сантехніка 100
Електрика 100
Відповідального за облік ТПВ 200
2.4. Витрати на прибирання прибудинкової території 50
2.5. Витрати на технічне обслуговування ліфтів 1500
2.6. Витрати на енергопостачання ліфтів, зовнішнє освітлення і підвалів 800
2.7. Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем холодного водопостачання та водовідведення 200
2.8. Витрати з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання та гарячого водопостачання 200
2.9. Витрати на обслуговування димовентиляційних каналів 300
2.10. Витрати на поточний ремонт конструктивних елементів і технічних пристроїв будинку 200
2.11. Витрати на вивезення ТПВ (сміття) 700
2.12. Витрати по боротьбі із гризунами і бур’янами 50
2.13. Витрати на банківське обслуговування 300
2.14. Інші витрати (серед інших витрат можна відобразити оплата телефону, судові витрати, витрати на податки - відобразити за їх видами тощо) 100
Всього витрат: 7950
Очікуваний результат: 300
в.ч.Надходження до резервного фонду 1000
Залишок коштів у резервному фонді:
Загальна площа житлового фонду будинку – 5216 кв. м., для розрахунку тарифу-5000м.кв.
Планова собівартість(пл.тариф) 1 кв. м. загальної площі
1,65 грн
Місяча плата за кВ. 47,1м =77,72грн, 64м.кв.=105,6грн., 36м.кв.=59,4грн.


Голова зборів П.М. Рудюк
Секретар зборів О. І. Бондарець
Ці користувачі подякували: pavlok

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pruduk
  • pruduk аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
15 трав. 2015 10:28 #98010 від pruduk
Самим головним моментом при створенні ОСББ є наявність ініціативної групи яка зможе переконати всіх мешканців будинку в доцільності створення ОСББ, та візьме на себе всю організаційну роботу по його створенню. Потрібно буде на початок зібрати певні кошти для майбутніх витрат по створенню ОСББ які підуть на виготовлення печатки, абонентних книжок і т. п. і які, в майбутньому, врахуються при сплаті квартирної плати. Важливо при підписанні "Акта передачі" отримати всі передбачені Законом документи та схеми. Незабувайте про прибудинкову територію яка має передатись ОСББ у власність чи користування безоплатно.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
15 трав. 2015 12:34 #98012 від Oleksandr

Павло Котенко пише: в законі дійсно враховані багато поправок громадських організацій, які займаються цим питанням, тому це хороший знак.

Щодо пенсіонерів та жителів - якщо на збори небагато жителів приходить, то просто не зрозуміло, чи вони за, чи проти, чи їм всеодно. Також важливо знати скільки пільговиків є в будинку, бо компенсація від держави не завжди вчасно приходить.


Жителі бояться щоб не було гірше ніж тепер, тому й не проявляють ініціативу. ОСББ - це теж підприємства, які будуть конкурувати з державними ЖЕКами, а ті щоб вижити будуть змушені працювати ефективніше.
ОСББ може бути ефективним і не дуже ефективним. В країні є державні підприємства, які й досі ефективно працюють і є безліч приватних підприємств, які збанкрутували.
Ефективність ОСББ буде залежати від законодавства, від менеджменту і від багатьох інших нюансів з яким стикається кожне підприємство. Але в довгостроковій перспективі і законодавство не будуть так часто міняти і знайти чесних, і ефективних менеджерів буде легше.
Ці користувачі подякували: Dj Os

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pruduk
  • pruduk аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
15 трав. 2015 12:51 #98013 від pruduk
У нас ОСББ уже 4 роки і вигода від цього велика: ми платимо до цих пір по 1,65 грн за 1 м. кв., покрили дах, зробили ремонт в підїздах, зробили дахи на підїздах, штахетами обгородили клумби тощо. У нас свій будинковий тепловий лічильник!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
15 трав. 2015 13:33 #98016 від Dj Os
Ну девятиповерхівкам простіше зібрати необхідні кошти для ремонту. Але що робити для прикладу двухповерховим будинкам на 10 квартир?

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
15 трав. 2015 17:24 - 15 трав. 2015 17:29 #98021 від Oleksandr
Добре якщо будинок новий. А якщо старий, панельний, які планувалися як тимчасове житло і бог зна коли його останій раз ремонтували? На тепловізорі вони світяться, як суцільна червона пляма (теплоізоляція мінімальна). Якщо в цьому старому панельному будинку живуть переважно нікому не потрібні пенсіонери? І це лише частина таких нюансів...
Останнє редагування: 15 трав. 2015 17:29 ким Oleksandr.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pruduk
  • pruduk аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
15 трав. 2015 17:27 #98022 від pruduk
Хлопці, чим менший будинок, тим менший обсяг робіт і легше домовитися та знайти порозуміння. А чому ви мовчите за представлений наш Статут, Кошторис і ін., ви ж просили поділитися досвідом! Я і поділився, а ви мовчите...
Ці користувачі подякували: Dj Os

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
15 трав. 2015 17:35 #98023 від Oleksandr
Вам повезло з будинком, але в старому, панельному будинку кошторис буде зовсім інший...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pruduk
  • pruduk аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
15 трав. 2015 19:25 #98024 від pruduk
Нашому будинку по вул. Островського, 9 - 32 роки, його здали в експлуатацію 29 жовтня 1983 р, на день комсомолу і проблем було і є багато, але ніхто їх, окрім самих жильців, - не вирішить!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
15 трав. 2015 20:51 #98025 від Dj Os

Петро пише: Хлопці, чим менший будинок, тим менший обсяг робіт і легше домовитися та знайти порозуміння. А чому ви мовчите за представлений наш Статут, Кошторис і ін., ви ж просили поділитися досвідом! Я і поділився, а ви мовчите...

За документи дякую, ще не було часу прочитати. Як прочитаю то думаю буду задавати питання.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.089 секунд
0
репостів
0
репостів