инет от Интертелеком
- Boogor
- Елітний учасник
- Дописи: 187
- Подяка отримана: 19
Я руський би виучіл тіко за то, шо нада допитувать плєнних.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Vent
- Платиновий учасник
- Дописи: 616
- Подяка отримана: 45
была всегда около 500 кбит, иногда и до 700mdmdmdmd;38689 пише: Уважаемый Symbioz , скорости 512 UPLOAD на интертелекоме в помине небыло ... Голосовой расход трафика UP/DOUN на Скайпе примерно мегабайт на три минуты ( видио не обьязательно ) ... Проверьте пожалуйста кто пользует и отпишите как качество ( опять-же пожалуйста ) .
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- logger
- Молодший учасник
- Дописи: 30
- Подяка отримана: 0
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- neodix
- Елітний учасник
Який саме, чи ти просто чекаєш?logger;38897 пише: не дочекаюсь, коли розпочне діяльність новий провайдер
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- mdmdmdmd
- Молодший учасник
- Дописи: 24
- Подяка отримана: 0
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- logger
- Молодший учасник
- Дописи: 30
- Подяка отримана: 0
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Symbioz
- Платиновий учасник
Во-первых, услуги Утел мы тоже будем предоставлять. Во-вторых, они также как и интертелеком обещают БС в этом году, ИТ-раньше. В-третьих, модемы дороже. В-четвертых, тарифы дороже. В-пятых скорость связи попервой будет выше!!! В-шестых второй базовой станции Утел уже не будет. Я лично общался с предсавительством Утел (Киев). Моя точка зрения - так это, действительно, чем больше конкуренция тем лучше услуги. Здесь я на стороне потребителя.С уважением, Symbioz.mdmdmdmd;38916 пише: Рекомендация . Звонить на безплатный номер 8-800-500-11-88 с вопросом " когда будет UTEL в Шепетовке ? " ... Во первых политика Укртелекома основана предоставление услуг по настойчивым требованиям , во вторых Интертелеком в условиях конкуренции будет более качественно предоставлять свои услуги .
Додано о 19:55
Попереднє повідомлення було написане в 19:51
На рахунок роз'єднань - на даному етапі все залежить від типу модема, а тобто - чим більше абонентів - тим нижча якість сигналу, модеми старого зразка в такому випадку працюють гірше (втрачають сигнал - розрив зв'язку). Варіанти два - чекати нової БС на будинку побуту, або замінити модем на нового зразка.logger;38929 пише: "якість послуги" в ІТ читаємо як "якісь послуги"до Symbioz: чому постійні роз'єднання?
Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- mdmdmdmd
- Молодший учасник
- Дописи: 24
- Подяка отримана: 0
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Zelya
- Елітний учасник
- Дописи: 232
- Подяка отримана: 2
Додано о 19:55
Попереднє повідомлення було написане в 19:51
[/COLOR]На рахунок роз'єднань - на даному етапі все залежить від типу модема, а тобто - чим більше абонентів - тим нижча якість сигналу, модеми старого зразка в такому випадку працюють гірше (втрачають сигнал - розрив зв'язку). Варіанти два - чекати нової БС на будинку побуту, або замінити модем на нового зразка.[/QUOTE]1. Раніше розривів не було2. Міняти модем кожен раз коли в оператора виникають технічні проблеми це абсурд, одне якщо заміна буде безкоштовна.3. Щось довго ми чекаємо покращення послуг.
Вертолеты - души погибших танков!
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- mdmdmdmd
- Молодший учасник
- Дописи: 24
- Подяка отримана: 0
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.