Розмір шрифту: +
3 minutes reading time (636 words)

Ціни на автомобільні перевезення в Європі б'ють нові рекорди

news_261219-1024x696

Інфляція, ослаблення попиту, соціальна нестабільність та війна в Україні призводять до бурхливої зміни цін на автомобільні вантажоперевезення. еволюція спотових та контрактних ставок.

  • Європейський індекс контрактних автомобільних фрахтових ставок досяг історичного максимуму у 121 пункт у другому кварталі 2022 року, що на 6,1 пункту вище порівняно з попереднім кварталом та на 13,1 пункту у річному обчисленні.
  • Європейський індекс спотових автомобільних фрахтових ставок також досяг рекордного рівня 134 пункти, що на 11,8 пункту більше, ніж у першому кварталі 2022 року, і на 20,1 пункту, ніж у другому кварталі 2021 року.
    Інфляція зростає у всіх європейських країнах і досягла рекордного рівня в 8,6% у єврозоні в червні, чинячи тиск на витрати та попит.
  • У той час як ціни на дизельне паливо варіювалися залежно від країни, оскільки ціни залишалися підвищеними в липні і на 69% вищі за рівень січня.

Європейський контрольний показник автомобільних фрахтових ставок, підготовлений компаніями Transport Intelligence, Upply та IRU, щокварталу аналізує ціни на європейські автомобільні перевезення та ринкові перспективи для інформування вантажовідправників, постачальників транспортних послуг та перевізників.

Вперше з початку звіту Ti, Upply та IRU можуть запропонувати диференційований аналіз спотових та контрактних ставок у цьому випуску, що охоплює другий квартал 2022 року.

  • Війна в Україні: після вторгнення в Україну в березні ціна на дизельне паливо в ЄС-27 до вирахування податків підскочила на 69% порівняно з січневим рівнем.
    Послаблення попиту: численні індикатори вказують на послаблення попиту на європейські автомобільні вантажоперевезення, при цьому знижується активність у всіх основних країнах, а темпи інфляції позначаються на довірі споживачів та бізнесу.
  • Інфляція, що росте : Інфляція зростає у всіх європейських країнах і досягла рекордного рівня в 8,6% у єврозоні в червні. Згідно з останніми даними, в Іспанії спостерігається найвище зростання із зростанням цін на +10,2%, що вище, ніж в інших великих європейських економіках Німеччини (7,9%), Франції (5,8%), Італії (8%). та Великобританії (9,1%).
  • Нестача водіїв: брак торкається всього європейського континенту. Німеччина перебуває в особливо критичній ситуації, де, за оцінками, не вистачає від 50 тисяч до 80 тисяч водіїв вантажівок. Робітники-мігранти становлять 24% німецьких водіїв, а втрата громадян України, які повертаються захищати свою країну, ще більше обмежила кількість водіїв у Німеччині.
  • Франція/Іспанія: у цьому коридорі спостерігається дуже значне зростання спотових ставок. Зокрема, зростання склало 21,2% кв/кв на напрямі Париж-Мадрид. Це майже вдвічі перевищує середнє зростання спотових ставок у Європі, а також є другим за величиною зростанням серед усіх спотів європейських ставок.
  • Німеччина/Польща : всі тарифи, за винятком спотових тарифів з Дуйсбургу до Варшави, досягли нових історичних максимумів на цьому маршруті після того, як з початку пандемії слідували підвищувальні тенденції. На відміну від взаємозв'язку, що спостерігається на більшості європейських маршрутів, спотові ставки на цьому маршруті зростали повільніше, ніж контрактні ставки. На попит, зокрема, вплинуло ослаблення промисловості у Німеччині та Польщі. Нестабільність, створена конфліктом в Україні, особливо помітна у цій частині Європи та також впливає на розвиток промислових перспектив.
  • Франція/Великобританія : Після Брекситу транспортні операції між Францією та Великобританією стали дорожчими та тривалішими. Дослідники Лондонської школи економіки (LSE) виявили, що хоча експорт значною мірою відновився, британський імпорт з ЄС скоротився на 25% порівняно з іншими напрямками. Крім того, асортимент товарів, що продаються, скоротився на 30%. Найбільше від зростання адміністративних видатків постраждали товари з низькою вартістю.

Томас Лар'є, головний виконавчий директор Upply, коментує: «Затишшя у попиті в Європі має сповільнити підвищувальний тиск на ставки автомобільних вантажоперевезень. З іншого боку, перевізники, як і раніше, стикаються зі значним зростанням витрат (паливо, робоча сила тощо), тому ставки, ймовірно, залишаться на високому рівні найближчими місяцями».

Натаніель Дональдсон, економічний аналітик Ti, сказав: «Вплив зростання витрат у 2022 році зараз дуже очевидний, оскільки ставки автомобільних вантажних перевезень на європейському континенті досягають нового історичного максимуму. Початкове зростання цін на пальне після вторгнення в Україну втримало і створило набагато дорожче середовище для європейських автомобільних перевізників, у той час як страйки та дефіцит водіїв обмежують пропускну спроможність. Ряд індикаторів вказує на різке уповільнення споживання та виробництва, що полегшить подальше зростання, тоді як високі витрати утримують ставки на високому рівні».

Особливості автомобільних вантажних перевезень з Н...
Вантажні перевезення товарів та вантажів з-за корд...
 

Коментарі

Немає створених коментарів. Будь першим хто залишить коментар.
Вже зарегистрированны? Увійти на сайт
Четвер, 21 листопада 2024

0
репостів
0
репостів