·
11:23 25/06/2015
Обважують і обманюють нас усіх на кожному кроці і в кожному магазині майже всі без винятку продавці. Через що не люблю ходити по магазинах. Стає незручно (як не дивно, тобі, а не продавцям!) і відчуваєш певне приниження, а ще роздратування. Якби продавець щиро попросила гривень чи два, бо у неї скрутне становище чи інша проблема - віддала б з чистою совістю і мала б від цього задоволення, що хоч чимось допомогла людині. А коли тебе нагло обважили на 40-90 коп. чи обрахували на 3 грн., то крім образи і сорому від того, що не хочеш сваритися, не можеш інакше це зупинити і протистояти цьому, не відчуваєш нічого. Така наша культура обслуговування, вірніше, її повна відсутність. А ще господарі магазинів певною мірою сприяють цьому, тому що не проводять списання продуктів (круп, ковбас на усушку, утруску і т.д.) та тих у яких закінчився термін зберігання. Отож автоматично всі проблеми продавців лягають на плечі покупців. Ну, не забереш й того, що продавці звикли йти додому з продуктами за які попередньо розрахувалися покупці.