1 minute reading time (188 words)

Не купуючи квиток на поїзд - ти сприяєш його відміні

Не купуючи квиток на поїзд - ти сприяєш його відміні
Дуже часто подорожуючи приміськими поїздами пасажири вирішують економити гроші на проїзд і не купують квитки. Коли пасажири-зайці бачать контролера-касира, вручають контролеру 5-10 гривень, залежно від дальності поїздки і спокійно прямують далі. В результаті дані про пасажира не фіксуються, знижується "населеність" поїзда, його економічна рентабельність. Залізниця скорочує приміські електрички та дизель поїзди через їх нерентабельність, а громадяни обурюються, що нема на чому добратись додому чи з'їздити в місто. Така історія спіткала поїзд №675/676 сполученням Івано-Франківськ-Шепетівка, який до 2012 року сполучав наше місто з столицею Прикарпаття, що підтвердила Укрзалізниця у своїй відповіді на запит нардепа. На сьогодні в Івано-Франківськ з Шепетівки можна добратись лише поїздом №43/44.


На запит народного депутата Андрія Шиньковича ДТГО "Південно-Західна залізниця" повідомила, що відновлення курсування потяга Івано-Франківськ-Шепетівка є економічно недоцільним. Причинами недоцільності є низький середньодобовий пасажиропотік при сполученні в обох напрямках, що становив 20-30 осіб, населеність у 45% та збитки від експлуатації.

На сьогодні на дільниці курсує дві пари дизель-поїздів Ланівці-Шепетівка, що обслуговуються Львівською залізницею. Населеність поїздів складає близько 55% в обох напрямках.

Щоб у 2016 році частота курсування поїздів між Шепетівкою та іншими містами не зменшувалась, давайте сплачувати за проїзд у громадському транспорті.
З Новим роком!
За матеріалами Незалежного громадського порталу


Новий рік - 2016. Результати загальнодержавного оп...
Дід Петро, полонська газета і КПРС
 
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:33 09/01/2016
    я думав, що в приміських касах "почали" продавати квитки і на пасажирські тому, щоб зайняти касирів роботою і зароблянням грошей, а не сидіти цілий день очікуючи наступного приміського поїзда. Останні 4-5 разів, коли я ходив на вокзал купувати квиток в грудні, щоразу в приміському залі каса була чи на обіді, чи не працювала чи ще щось...
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:50 31/12/2015
    Не знаю, але моїм звичайним пересічним знайомим Укрзалізниця надсилала розлогі відповіді на електронні скриньки.
    Ось, наприклад, як гадаєте, чому на жд-вокзалі квитки на пасажирські поїзди вже почали продавати каси не одного (як це раніше було), а вже двох залів? За моїми даними, це наслідок звернення пересічного громадянина нашого міста на сайт Укрзалізниці 8)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:21 30/12/2015
    чудово, в даному випадку був запит нардепа, тому і на нього посилався. Але все ж таки нардепу, мені здається, відповідь можуть дати розлогішу.
    В ін. інстанції писав самостійно, про відповіді писав у блозі.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:23 30/12/2015
    В цій історії для мене найтрагікомічніше - це посилання на запит нардєпа до Укрзалізниці)))

    Насправді Укрзалізниця ось тут на своєму сайті http://uz.gov.ua/contacts_feedback/ask_a_question/ відповідає на запити будь-кого, не залежно від того чи це нардєп, чи оператор машинного доїння з Корчика.

    Відповіді приходять на електронні скриньки, які вказують ті, хто звертається)
    Причому якщо скаржитеся на послуги Укрзалізниці, вони реально скарги перевіряють і карають винних. Переконався на власному досвіді)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:13 23/04/2014
    [quote name="Проклятий ламер"]От тобі й люстрація :lol:[/quote]
    це ти про шо?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:06 23/04/2014
    От тобі й люстрація :lol:
0
репостів
0
репостів