види та формат флаєрів

Поліграфічна продукція сьогодні активно використовується у різноманітних цілях: з метою реклами інформування клієнтів, покращення іміджу та впізнаваності бренда. Одним з найпопулярніших типів поліграфії можна сміливо вважати креативний рекламний флаєр – невеликий аркуш, який часто роздають в магазинах та на вулицях. Такі флаєри містять стислу, але потрібну інформацію, знайомлять з компанією, асортиментом товарів, акціями та пропозиціями.

Особливості і види флаєрів

Флаєри мало чим відрізняються від рекламних буклетів та листівок. Їх так само друкують великим тиражом для масового розповсюдження. Найважливішим при розробці флаєрів є їхній дизайн. Важливо все продумати таким чином, аби кінцевий результат виглядав стильно, підкреслював концепцію бренду та висвітлював всю необхідну інформацію.

Тільки так можна бути впевненим що така поліграфія не відправиться в смітник вже через кілька секунд після вручення потенційному покупцеві.

При розробці дизайну важливо в першу чергу визначитись з видом поліграфічної продукції. Сьогодні ви можете замовити на сайті типографії друк флаєрів в таких варіаціях:

  1. Рекламні. Найпопулярніший тип поліграфічної продукції даного типу. Саме його найчастіше роздають на вулицях, у торгівельних центрах тощо. Такі флаєри зазвичай знайомлять потенційних покупців з брендом, розказують про товари та послуги, які пропонує компанія, та нову продукцію, що поступила на продаж. Вони дуже схожі з буклетами та листівками та. Окрім товарів та послуг елементи рекламного флаєру містять: адресу фірми, контактні дані, графік роботи тощо.
  2. Тематичні. По-іншому такі флаєри можна назвати запрошенням. Вони описують події (захід чи концерт), які відбуватимуться за підтримки того чи іншого бренду тут не так важливо вказувати асортимент товарів чи послуг компанії, адже про це зазвичай розказується на тематичних заходах. Найважливіше коректно вказати адресу події та час її початку.
  3. Дисконтні. Такий тип поліграфічної продукції зазвичай видається в магазині після покупки. Він дозволяє отримати знижку на наступні покупки або подарунок від компанії. Варто зазначити, що знижки за такими флаєрами зазвичай не сумуються, а сама поліграфічна продукція вважається одноразовою.

Що ж стосується способу наповнення поліграфічної продукції, флаєри прийнято ділити на 2 такі види:

  1. Односторонні, на яких інформація подається тільки з одного боку аркуша.
  2. Двосторонні, де використовуються обидві сторони буклета.

Однострунні флаєри більш бюджетні, однак менш ефективні. Адже, щоб донести все важливе про ваш бренд, товари, послуги чи актуальні пропозиції, краще використовувати все вільне місце на аркуші.

Які бувають розміри флаєра?

Всі типи флаєрів виготовляються в компактних розмірах. Вони мають зручно лягати в руку та складатись для того, аби людина носила х в кишені куртки чи гаманці. Існує декілька форматів поліграфічної продукції даного типу. Найбільш популярними з них можна вважати:

  1. Єврофлаєр. Розмір такої поліграфічної складає 9,8х21 см. Він вважається найбільш популярним в першу чергу завдяки своїм компактним габаритам – розміру флаєра достатньо, аби розмістити на ньому всю найнеобхіднішу інформацію. Окрім того така поліграфія легко зберігається і дозволяє залишити трохи місця для гармонійного сприйняття тексту.
  2. А5. Стандартний формат флаєрів, в якому розмір поліграфічної продукції складає 105х148 мм. Найчастіше такий формат використовується для тематичних буклетів. З огляду на доволі великі розміри інформація на аркуші друкується тільки з однієї сторони.
  3. А6. Також використовується переважно для запрошень чи повідомлень про акції та знижки. Має доволі витягнуту форму, через що не вважається компактним та зручним для зберігання (однак, варто зізнатись, виглядає такий флаєр доволі ефективно та оригінально).

Створенні флаєра – це складний та навіть можна сказати творчий процес, під час кого важливо проаналізувати концепцію окремої компанії, цільову аудиторію та найважливішу інформацію. Тільки такий комплексний підхід дозволяє отримати креативну поліграфічну продукцію, що стане відміною рекламою вашого бренду.