Інтернет-маркетингу вже більше 30 років, не таке й новий напрямок. При цьому індустрія і не думає "дорослішати" - обзаводитися непорушними правилами і законами. Алгоритми постійно оновлюються, стратегії змінюються разом з ними. Саме тому в інтернет-маркетингу виникає безліч міфів і помилок, які заважають компаніям розвиватися. Маркетологам потрібно постійно навчатись https://wma.lviv.ua/dlya-chogo-nam-internet-marketyng щоб бути на гребені хвилі. Ми ж у цій статті поговоримо про найпоширеніші маркетингових помилки і назавжди викинемо їх зі своїх стратегій.

1. SEO не працює

Ви чули це мільйон разів: SEO більше не працює, контент більше не працює, посилання більше не працюють.

Фундаментальні практики, такі як SEO, не вмирають, вони просто еволюціонують. Позаду залишаються тільки ті компанії, які не встигають пристосуватися.
 
За даними дослідження Hubspot 61% маркетологів вважають SEO та розвиток органічного присутності своїм пріоритетом. Чи не занадто багато честі віджилій своє стратегії?

2. На маркетинг потрібен величезний бюджет

Дійсно, деякі маркетингові канали вимагають великих вкладень. З бюджетом в 1000 грн на місяць отримати віддачу від контекстної або таргетованої реклами буде непросто.

Але на них світ не зійшовся клином. Існує безліч безкоштовних або недорогих стратегій, які допоможуть вам просуватися впевненими темпами, наприклад, SEO або контент-маркетинг. Почніть з малого і поступово розширюйте можливості.

3. Для маркетингу необхідні спеціальні інструменти

Починати практично будь-яку активність можна без дорогих інструментів. У мережі багато безкоштовних рішень: ви можете безкоштовно створити профілі в соціальних мережах, вести розсилку по невеликій базі, шукати ключові слова для SEO, створювати дизайн і навіть запускати сайти.

Не упускайте момент і не чекайте, коли з'явиться бюджет на професійні сервіси. Краще зрозуміти, що напрямок вам не підходить, не витративши при цьому ні гривні.

4. Ефективність маркетингу неможливо виміряти

Деякі маркетингові поняття і правда практично не піддаються вимірюванню, наприклад, "авторитетність" або "ідейне лідерство".

Але це не привід ігнорувати дані. Якісні та кількісні дослідження допомагають компаніям створювати успішні стратегії і збільшувати дохід.
 
Так 70% високоефективних маркетологів застосовують в своїй практиці тестування, щоб приймати більш зважені рішення.

5. Постійно тестуйте

Тестування дуже важливо для маркетингу, але в ньому є сенс тільки при наявності великого обсягу трафіку.

Якщо відвідувачів на вашому сайті ще не так багато, краще сконцентруйтеся на розширенні охоплення. В іншому випадку ви можете отримати недостовірні дані.
 
Маркетологам представлено безліч активностей, які не потребують тестування, наприклад, регулярна публікація нових постів в блог, створення крапельних кампаній або поліпшення продукту.

6. Всі елементи сайту потрібно тестувати

Сучасні технології дозволяють протестувати будь-яку дрібницю, навіть різні відтінки голубого для кнопки із закликом до дії. Але яку користь це принесе?

Тестуйте тільки ті елементи досвіду, які можуть забезпечити помітний результат: розташування блоків на посадкової сторінці або текст CTA.

7. Соцмережі не приносять дохід

Згідно з дослідженням 90% маркетологів підтверджують, що інвестування в соціальні мережі позитивно впливає на дохід.

Результати тут багато в чому залежать від людей, з якими ви взаємодієте, і підходу. Якщо зусилля не приносять дохід, настав час переглянути стратегію.

8. Мобільні користувачі не купують

Колись це твердження було правдою, але часи змінюються. Згідно OuterBox Solutions 79% користувачів здійснювали покупки за допомогою мобільного пристрою протягом останніх 6 місяців. Більш того, 40% всіх ecommerce покупок в святковий сезон 2018 року припадало на смартфони.

Пам'ятайте, мобільна оптимізація потрібна не тільки для SEO або користувацького досвіду, вона здатна значно збільшити ваш дохід.

9. Один негативний відгук може потопити компанію

Негативної реакції боятися не варто: 68% клієнтів більше довіряють змішаним відгуками. Занадто ідеальні профілі змушують засумніватися в порядності компанії.

Щоб згладити конфлікти, швидко реагуйте на погані відгуки і робіть все, щоб вирішити проблему. Ваше ставлення набагато важливіше ідеальних оцінок.

10. Варто почати і клієнти прийдуть

Логіка не втомлюється нам твердити, що на новий сайт або в нову групу не хлине хвиля відвідувачів відразу після відкриття. Якою би геніальною не здавалася ідея.

Емоції ж завжди сподіваються на диво. Ось чому більшість компаній віддають всі сили на опрацювання присутності, але при цьому забувають про просування. Пора визнати: якщо ви хочете отримувати результати, за них доведеться поборотися.

11. Контент-маркетинг не для новачків

Сьогодні продукується набагато більше контенту, ніж споживачі можуть осилити. Але це не означає, що у новачків немає шансів звернути на себе увагу.

Просто не обмежуйтеся банальними статтями на 500 слів і ви вже будете кращі за більшість. В топі видачі сьогодні виявляється детальний контент (більше 4000 слів), який відповідає пошуковим намірам користувачів, містить заголовки, відповідні ключові слова і посилання. 

12. Копіювати конкурентів корисно

Відстеження активності конкурентів допоможе зрозуміти, що працює у вашій індустрії, а що ні. Але при цьому не можна покладатися на те, що ваші суперники дійсно розуміють, що роблять, або працюють на вашу цільову аудиторію, пропонуючи аналогічне рішення.

Якщо хоча б одне з цих тверджень виявиться невірним, сліпе копіювання призведе до плачевних наслідків.
 
Куди ефективніше дивитися на конкурентів і намагатися зробити краще, але при цьому йти своєю дорогою.

13. Якщо передати маркетинг на аутсорс, про нього можна забути

Аутсорсинг позбавить від багатьох проблем, але для досягнення результатів буде потрібна ваша залученість.

Беріть участь в процесі, цікавтеся проміжними результатами, допомагайте позаштатним фахівцям зрозуміти ваш бізнес. Якщо ви не приділяєте належної уваги, то ризикуєте серйозно нашкодити бренду.

Тепер ви знаєте, чого робити точно не варто. Розповідайте, з якими маркетинговими міфами і помилками ви стикаєтеся найчастіше?