Як просувати молодий сайт в пошукових системах

Просування нового сайту - робота важка. «Молодим» може вважатися ресурс, який проіснував в Інтернеті менше одного року. І термін цей починається не з того моменту, як підприємець реєструє свій домен, а з дня, коли інформаційний майданчик вперше помічає пошуковий робот. В окремих випадках «розрив» між цими датами буде значним.

І відразу варто відповісти на питання: на що саме впливає вік сайту? Чим старше ресурс, чим довше він існує в інформаційному просторі, тим більше у пошукових систем довіри до нього. А значить просування нового сайту може зайняти багато часу. В ідеальному випадку закріплення молодого ресурсу на верхніх рядках пошукових систем займає кілька місяців. Але для більшості нових сайтів цей термін розтягується до року. Так що на моментальний результат краще не розраховувати.

Чому ж пошукові системи так туго пропускають молоді ресурси на верхні позиції. Все дуже просто - якість контенту. Пошуковики намагаються показувати людям тільки матеріали від перевірених сайтів, а молоді ресурси часто грішать низькою унікальністю текстів.

Варто відзначити, що якщо протягом кількох місяців власники не займаються внутрішньою оптимізацією і нарощуванням посилальної маси, то ресурс ніколи не вибереться з «пісочниці». Потрібно «довести» пошуковим роботам, що інформаційний майданчик - надійний і готовий надавати клієнтам тільки якісний контент - саме на цьому будується розкрутка сайтів в пошукових системах з нуля.

Оптимізація сайту - 10 кроків до розкручування

1. Конкурентні дослідження

Перед тим, як починати будь-які роботи на сайті слід ретельно підготуватися, а тому перші кроки - це збір і аналіз інформації про конкурентів і самої ніші. На даному етапі виділяють основних конкурентів і досліджують їх стратегію: обнародувані ключові запити, способи нарощування посилальної маси, контекст.

Після збору необхідних даних, фахівці оцінюють ефективність методів просування в ніші. Це потрібно для того, щоб сформувати власну стратегію, уникнути основних поширених помилок і врахувати сильні сторони конкурентів.

2. Формування стратегії просування

Після того, як зібрана вся необхідна інформація, можна приступати до формування стратегії:

  • аналіз інформаційного майданчика, визначення основної цільової аудиторії;
  • загальний план робіт - необхідно враховувати не тільки бюджет, але і те, як буде позиціонуватися новий ресурс;
  • складання прогнозу результатів оптимізації;
  • підготовка коду і технічних компонентів сайту до проведення індексації.

Молодому ресурсу змагатися з лідерами видачі на одних і тих же ключах марно. А тому, як правило, просування починають з низькочастотних запитів, особливо в конкурентних нішах. Користувачі їх використовують набагато рідше, але НЧ-запити конкретніші, а тому відвідувачі, які перейшли по ним, легше конвертуються. Приклад високочастотного ключа: «купити шафу», низькочастотний - «купити шафу-купе (фірма) в Шепетівці».

3. Технічний аудит сайту

Дуже часто при розробці ресурсу, фахівці не оптимізують його під SEO. Тому на молодих сайтах присутня безліч дрібних технічних помилок, які заважають його розкрутці в пошукових системах. Щоб виявити їх необхідний технічний аудит.

4. Первинна оптимізація

Після того, як аудит закінчено, починається усунення технічних недоліків ресурсу і його доопрацювання під вимоги пошукових систем. Сюди входить:

  • унікалізація метатегів;
  • додавання або настройка файлів sitemap.xml і robot.txt;
  • настройка ЧПУ;
  • усунення дублів сторінок.

Без цих правок просування просто неможливо, адже неунікальні метатеги і дубльовані сторінки сильно занижують позиції, а без карти сайту і robot.txt бот не зможе проіндексувати ресурс.

5. Збір семантичного ядра

Даний етап включає збір і кластеризацію всіх ключових слів для сайту. Існують безкоштовні сервіси типу Яндекс.Вордстат або Key Collector для підбору ключів, після чого їх перевіряють вручну і розділяють по смисловим групам (кластеризація).

Щоб уникнути розмиття релевантності, кожна група повинна максимально відповідати тільки одній темі. Дуже часто алгоритми сервісів кластеризації з таким завданням справляються не до кінця, і тут також доводиться перевіряти, доповнювати і перерозподіляти групи ключових слів вручну.

6. Робота над структурою

Для кожної групи запитів необхідна власна посадкова сторінка, а також зручна навігація між ними. Тому структуру сайту розширюють або повністю переробляють під семантичне ядро. Це роблять, щоб охопити максимальну кількість ключів і забезпечити їх високі позиції в пошуку.

Роботу над структурою можна розглянути на прикладі інтернет-магазину одягу. В першу чергу товари групують за категоріями: жіночі, чоловічі, дитячі, літні, спортивні т.д. Після чого, кожна категорія розбивається на менші групи товарів, наприклад: куртки штани та інше. Таким чином ви полегшуєте відвідувачеві процес пошуку потрібного товару, а пошуковому боту - індексацію.

7. Перелінковка сторінок

Після того, як структура доповнена, потрібно забезпечити зручну навігацію. Для цього створюються внутрішні посилання, які пов'язують між собою сторінки. Складність перелінковки полягає в тому, що іноді необхідно пов'язувати між собою тисячі сторінок, не навантажуючи їх зайвими посиланнями. При цьому деякі шляхи переходів, створені виключно для зручності користувачів, краще закривати від пошукових роботів в robot.txt, щоб прискорити процес індексації і знизити контрольну вагу.

В ідеалі, кожна сторінка повинна бути доступною не менше ніж за три переходи від головної, але для масштабних проектів, де безліч категорій, це неможливо, а тому зустрічається і більше.

8. Опрацювання контенту

Контент важливий не тільки для ранжирування пошуковими системами, від нього безпосередньо залежить наскільки сайт цікавий для користувачів. А тому, оптимізуючи текст для пошукових систем потрібно стежити і за тим, щоб він залишався цікавим і зручним для сприйняття відвідувачів. Ключові вимоги:

  1. Унікальність. Тут все очевидно, не можна використовувати чужий контент для наповнення власних сторінок, перевірку можна провести через text.ru або Advego Plagiatus.
  2. Водянистість. Прийнято вважати, що це показник інформативності тексту. На водянистість впливає кількість стоп-слів (води). Максимальний прийнятний показник - 60.
  3. Нудність. Залежить від кількість повторюваних слів або фраз. Висока нудота тексту робить його заспамленим в очах ПС, навіть якщо повторюються не ключі.
  4. Контент повинен бути структурованим. Для цього потрібно розділяти текст на смислові блоки і користуватися заголовками H1-H6. Це полегшує візуальний пошук інформації для відвідувача, і враховується алгоритмами пошукових систем.

9. Зовнішня оптимізація

Тривалий етап суть якого полягає у формуванні зовнішньої посилальної маси, яка також впливає на ранжування. Під зовнішньою оптимізацією мається на увазі розміщення зворотних посилань на сторонніх майданчиках, щоб підвищити авторитет власного сайту.

Щоб створити якісний контрольний профіль потрібні посилання з відвідуваних ресурсів, які пов'язані з вашим тематично. Масова закупівля або обмін посиланнями вже давно не актуальні, і можуть викликати санкції ПС. А тому при зовнішньої оптимізації краще робити упор на якість, а не кількість посилаються доменів.

10. Контекст

Отримувати трафік в пошукових системах можна не тільки з органічної видачі. Тут також доступна можливість отримати місце в блоці з платними показами. І докладніше про це ми поговоримо далі.

Реклама на допомогу просуванню

Ще один потужний інструмент, що допомагає розкрутити молодий сайт - реклама. І в першу чергу потрібно звернути увагу на ресурси, що надаються самими пошуковими системами. Вони дають можливість розмістити записи, націлені на потенційних клієнтів, які ввели запити, релевантні тим, що вказані самим підприємцем. Плюси такої реклами очевидні: людина, що скористалася нею, вже зацікавлена в наданому товарі і шанс того, що він стане чинним клієнтом, високий. 

Головне стежити за тим, щоб оголошення було складено правильно. На його ефективність впливає як подача матеріалу, так і використані в тексті ключові слова. І чим зрозуміліше буде формулювання, тим вище буде зацікавленість людини, яка перейшла на сайт по оголошенню. Простота - головний спосіб домогтися розуміння і відгуку.

Зовнішній вигляд рекламного запису теж впливає на ефективність. Мається на увазі не тільки те, як він виглядає, але і в якій частині пошукової сторінки розміщується. Варто поекспериментувати з різними формами рекламного блоку. Оголошення мають різну ефективність, в залежності від поєднання зовнішніх характеристик і особливості підприємства, яке воно просуває. Контекстним розміщенням не варто нехтувати, якщо перед людиною постає питання, як розкрутити молодий сайт.

Як розкрутити сайт через соціальні мережі

Інтернет - інформаційне поле людства в чистому вигляді, куди кожен день заглядають мільйони людей. Багато частин всесвітньої Мережі вже давно стали звичніші, ніж телевізори, газети або домашні телефони. Наприклад - соціальні мережі. Майже всі люди мають свою сторінку, або навіть кілька, і постійно заглядають туди, щоб перевірити новини. І з кожним днем ​​кількість відвідувачів цієї частини Інтернету стає все більше. Це дає чудову можливість підприємцю розкрутити молодий сайт. 

Є чотири основні причини, через які не можна відмовлятися від соціальних мереж, займаючись просуванням власного ресурсу:

  1. Сторінка компанії - потужний інструмент для роботи з репутацією сайту. Якщо у клієнта є можливість поділитися відгуком про роботу підприємства на своєму акаунті, і виставити там посилання на ресурс, то це можна розглядати як безкоштовну рекламу. В очах людей, які побачили цей коментар, підприємство буде мати хорошу репутацію;
  2. Додаткові точки присутності. Більшість пошукових систем, відповідаючи на запит потенційного клієнта, враховують посилання з соціальних мереж;
  3. Постійні відвідувачі і передплатники. Людина, яка підписалась на сторінку і купила що-небудь із запропонованих товарів, буде постійно знаходиться в, так би мовити, полі дії рекламних оголошень, і з високим шансом знову звернеться до вже знайомого продавця;
  4. Створення клієнтської бази. Навіть якщо людина підписалася, але нічого не купила, вона все одно залишиться на сторінці і з кожним рекламним оголошенням, з кожної розпочатою акцією, шанси на покупку зростають.

Є два основні методи, які працюють на просування сайту через соціальні мережі. Перші називається SMM - соціальний медіа-маркетинг. Він має на увазі під собою зовнішню розкрутку, прямий вплив на потенційних клієнтів за допомогою контенту і постів. Також через соціальні мережі можна швидко доставляти інформацію про акції, знижки та інших заходах, покликаних привернути увагу людей.

Другий метод - SMO, соціальна медіа-оптимізація. Він має на увазі внутрішню розкрутку сайту за допомогою коментарів і відгуків. Для того, щоб ефективно використовувати ці інструменти, необхідно правильно оптимізувати сайт під взаємодію з соціальними мережами.

Варто відзначити, що якщо підприємець вирішив використовувати всю інформаційну міць медіа-ресурсів, то можна діяти односторонньо. Потрібно використовувати обидва методи відразу. Якщо застосовувати їх окремо, то ефективність буде знижуватися в геометричній прогресії.

Займаючись розкручуванням власного сайту, особливо якщо він «молодий» за мірками пошукових систем, потрібно використовувати всі доступні рекламні інструменти. Як ті, що надані самими пошуковими системами і великими корпораціями, так і ті, що існують окремо від них.

0
репостів
0
репостів