Розділ Бізнес

Майбутній опалювальний сезон під загрозою зриву

Автор Віктор Паламарчук 30 квітня 2014, 15:47
Доки "Шепетівка енергоінвест" недолуго виправдовується в місцевих ЗМІ та на власному сайті, заборгованість за газопостачання перед НАК “Нафтогаз-Україна” вже становить близько 44 мільйонів гривень. Більше того, виправдовуючись вони самі ж визнали, що всі модернізації на підприємстві виконувались не за інвестиційні кошти, а за кошти шепетівчан, тому що в той час як мешканці справно платили за тепло, підприємство за енергоносії практично не сплачувало нічого. Рядові працівники підприємства також стверджують, що в своїх звітах керівництво ТОВ також свідомо завищувало ціни нових котлів, щоб штучно роздути розміри грошових вливань. У складній ситуації опинилася Шепетівка. Здавалося б до нового опалювального сезону ще вдосталь часу, проте існує ризик, що шепетівчани осінні холоди зустрічатимуть із холодними батареями. Нагадаємо, що Шепетівське підприємство теплових мереж, яке забезпечує опаленням місто, у 2011 році було передано у концесію ТОВ “Шепетівці Енергоінвест”. З того часу як в одного, так і в іншого підприємства почали рости борги.
Новостворене на той час товариство з обмеженою відповідальністю “Шепетівка Енергоінвест” зі статутним капіталом в одну тисячу гривень змогло взяти в концесію Шепетівське підприємство телових мереж. Вони забезпечували наше місто опаленням протягом двох років. Останній опалювальний сезон пройшов без зривів і аварій. Проте заборгованість “Шепетівки Енергоінвесту” перед НАК “Нафтогаз-Україна” зросла до 44 мільйонів гривень, - розповідає виконуючий обов'язки міського голови Шепетівки Михайло Полодюк.

Як запевняє очільник Шепетівки, заборгованість виникла через те, що керівництво концесіонера розраховувалося із газопостачальником кожного місяця лише на 7-9%, а у березні й того менше — лише на 1,6%.
На засіданні виконавчого комітету роботу підприємства визнали незадовільною і керівництву ТОВ “Шепетівка Енергоінвест” доручили скласти графік погашення заборгованості перед НАК “Нафтогаз-Україна”. Станом на 1 квітня керівництво концесіонера подало неузгоджений із НАК “Нафтогаз-Україна” графік погашення заборгованості, - пояснює Михайло Полодюк. - “Шепетівка Енергоінвест” зобов'язувалася щомісяця сплачувати близько восьми мільйонів гривень, щоб на 1 вересня повністю погасити борг. Але ближче до травня почали з'являтися нові графіки і тепер вони хочуть платити по 500 тисяч гривень. Але ці кошти не дадуть змоги погасити заборгованість і розпочати опалювальний сезон. Виникла серйозна загроза зриву опалювального сезону.

Окрім того, існує ще й внутрішній борг - Шепетівського підприємства теплових мереж перед “Шепетівкою Енергоінвест”. Сума складає понад десять мільйонів гривень. Керівництво міста бачить лише один вихід — або концесіонер виплачує заборгованість до початку опалювального сезону, або з ними просто буде розірваний договір і тоді підприємство сам-на-сам залишиться зі своїми проблемами.
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:54 08/05/2014
    [quote name="Островський О.В."][quote name="maroshka"]Та не загадками ОС, а нагадуванням, що ще рік назад Свобода активно закликала через свої газети-листівки мешканців не платити за тепло, бо нібито вони йдуть в кишеню "сім"ї". Пройшов час позиція почала змінюватися? те що листивки залишилися в минулому свідчить їх тривала відсутність та налагодження звязків з вищим рівнем ЗМІ (телебаченням)[/quote]
    Особисто я вперше про таке чую, маєш екземплярчик? І ти так і не відповіла на питання, які чиновники не платять?[/quote]
    екземплярчик пошукаю, а мала на на увазі Бєлий (сєрий) дом і в тому числі тих хто прийшов цього року
  • Цей коментар не опублікований.
    · 13:22 08/05/2014
    [quote name="maroshka"]Та не загадками ОС, а нагадуванням, що ще рік назад Свобода активно закликала через свої газети-листівки мешканців не платити за тепло, бо нібито вони йдуть в кишеню "сім"ї". Пройшов час позиція почала змінюватися? те що листивки залишилися в минулому свідчить їх тривала відсутність та налагодження звязків з вищим рівнем ЗМІ (телебаченням)[/quote]
    Особисто я вперше про таке чую, маєш екземплярчик? І ти так і не відповіла на питання, які чиновники не платять?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:06 08/05/2014
    Та не загадками ОС, а нагадуванням, що ще рік назад Свобода активно закликала через свої газети-листівки мешканців не платити за тепло, бо нібито вони йдуть в кишеню "сім"ї". Пройшов час позиція почала змінюватися? те що листивки залишилися в минулому свідчить їх тривала відсутність та налагодження звязків з вищим рівнем ЗМІ (телебаченням)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 19:30 07/05/2014
    Критик і мешканка тримають людей за дибілів. Ваш енергоінвест накрав стільки що можна пару котелень відкрити. Всю зиму вам справно платив за тепло а в хаті більше 18 градусів не було. Що до енергоінвесту що з ними одне і те саме...тільки до енергоінвесту борги були в раз 10 менші за газ
  • Цей коментар не опублікований.
    · 13:00 07/05/2014
    [quote name="maroshka"]А чому замовчуються борги населення за спожиті послуги перед концісіонерами, зокрема чиновників, які отримують стабільно заробітні плати?[/quote]
    Чого це замовчуються? На цьому сайті навіть писалось про 12 млн заборгованість, але сам же Енергоінвест винен 44 млн :-) А які чиновники не платять? Шо ви всі загадками говорите :D
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:39 07/05/2014
    А чому замовчуються борги населення за спожиті послуги перед концісіонерами, зокрема чиновників, які отримують стабільно заробітні плати?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:20 06/05/2014
    [quote]Однак, матеріал настільки банально поданий, що відразу стає зрозумілим, хто є замовником даної статті. [/quote]
    Мені наприклад незрозуміло хто замовник, озвучте :o
  • Цей коментар не опублікований.
    · 20:57 06/05/2014
    Досить цікаво читати коментарі до статті і бачити такий ажіотаж навколо підприємства. Однак, матеріал настільки банально поданий, що відразу стає зрозумілим, хто є замовником даної статті. Тому, що навіть пересічний мешканець вже знає, для чого подається дана інформація…Чесно…не вражає... А щодо заборгованості ТОВ? Їх борг є просто мізерним у порівнянні з Києвом, де сумарна прострочена заборгованість за спожитий газ становить 3,8 млрд. грн. Тому, 44 млн. грн. для підприємства не є показником. Якщо серйозно, то для мене особисто важливим є питання теплої оселі взимку, а не якийсь там борг підприємства (це проблеми їх внутрішні). Я думаю, що зі мною погодиться більшість шепетівчан, послуги з теплопостачання протягом останніх двох років стали надаватися краще.
    Також мене дивує вищевикладений матеріал, тим, що складається враження, що людина, яка викладає даний матеріал настільки однобоко, не розглядає ситуацію з концесіонером у комплексі того, як виживає зараз комуналка в цілому, а так, щоб була тема для «полювання на відьом» (як зазначав Критик) і підбурювання населення… Я думаю, що це є не зовсім коректно…
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:35 06/05/2014
    Тарас, а ви в розділ культури чи спорту, для прикладу, заглядуєте? Загляньте, можливо розвантажите свій "мозок та психіку".
    А більшу силу об`днання ніж спільний ворог, я думаю ви впряд чи знайдете. Для нас спільний ворог зараз - корупція, зловживання та тупий дерибан. Ми не зможемо розбудовувати наше місто доти, доки різноманітні ділки будуть красти десятками мільйонів з кишень його мешканців як от енергоінвест.
    [quote]А ось хто дійсно боягуз то це ви. Бо навіть я даючи рекламу на ваш сайт передаю винагороду за ваші старання через треті руки. Чи тут ви також не погоджуєтесь?[/quote]
    Те що я прийду особисто до вас за оплатою буде свідчити про мою сміливість? :lol:
    Ви бачу досі не розумієте, що над сайтом працює не одна людина. Ці люди вклали свій час, гроші та уміння заради того щоб шепетівчани володіли інформацією про їх місто. Звідки б ви дізнались про борги навіть цього ТОВ? З Шансу? З День за Днем? Ви навіть не уявляєте з якими погрозами зтикався я та журналісти за всю діяльність цього сайту. І все заради того щоб Ви могли діяти. Але ж ні, всі чекають, що їх майбутнє хтось побудує за них і хочуть щоб ми писали лише про котиків. То хто тоді боягуз?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 09:10 06/05/2014
    Адмін, перш ніж кидати каміння в чужі городи потрібно зважувати на певні фактори.
    Те чого Ваш сайт не робив і не робить.
    У людей настрій і так не фонтан, то ще Ви масло до вогню підливаєте, замість того щоб людям розвантажити мізок та психіку, ви все далі а далі розпалюєте їхній гнів.
    Ось і маєте відповідну реакцію у свою адресу.
    Займіться, позитивними речами, тими які будуть об'єднувати народ, а не розпалювати ворогнечу.
    І повірте, якби я хтів щоб цей месседж до вас не дійшов, я би зробив то анонімно, і так що комар і носа не підточив. А месседж дійшов саме до тих хто був підписаний на ці коментарі. І це моє право - писати, і змінювати свої коментарі, виж дали доступ до редагування коментарів чи не так? А ось хто дійсно боягуз то це ви. Бо навіть я даючи рекламу на ваш сайт передаю винагороду за ваші старання через треті руки. Чи тут ви також не погоджуєтесь?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:36 04/05/2014
    Незабаром буде 100 днів історичного дня Шепетівки і пора вже задуматися про що буде звітувати громаді. А то знову чути скиглення- ми тільки прийшли, пройшло зовсім мало часу будуть виглядати дійсно НЕДОЛУГО! НА ЧАСІ ВІДКРИВАТИ СВОЇ ДОБРІ СПРАВИ!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:41 03/05/2014
    А от ви, Адмін, неправі - чому розголошуєте переписку користувачів? Це доволі непрофесійно. :sigh:
    І не "наглості", а "нахабності" :lol:
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:58 03/05/2014
    [quote name="Taras GR"][quote name="Проклятий ламер"][quote name="Почапінський Тарас"]Фігня це все[/quote]
    Ой, Тарас... Не це ти хотів сказати :lol: У мене твій комент зберігся на почті. Ти когось боїшся? Адміна? Він не такий уже й страшний, повір. :-*[/quote]

    Небоюсь, але для чого :)
    Ну я думаю ти зрозумів що я хтів сказати :)) :-) )[/quote]
    Я думаю, ви Тарасе - типовий боягуз. Ви звинувачуєте нас у бездіяльності, а самі навіть боїтесь публічно вашу позицію висловити. Ми не прокурори, задача журналістів цього сайту показати реальний стан справ тисячам шепетівчан, попри шалений тиск певних посадових осіб, цим ми і займались ці роки і будем це продовжувати робити й надалі. А саджати за грати хабарників і звільняти некомпетентних посадовців маємо не ми, а відповідні органи під контролем громади.
    А якщо вам вистачає наглості назвати нас "політчними проститутками", то будьте ласкаві аргументувати ваші звинувачення, а не обзиватися та відразу ховатися в кущі.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:21 03/05/2014
    [quote name="Проклятий ламер"][quote name="Почапінський Тарас"]Фігня це все[/quote]
    Ой, Тарас... Не це ти хотів сказати :lol: У мене твій комент зберігся на почті. Ти когось боїшся? Адміна? Він не такий уже й страшний, повір. :-*[/quote]

    Небоюсь, але для чого :)
    Ну я думаю ти зрозумів що я хтів сказати :)) :-) )
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:50 02/05/2014
    [quote name="Почапінський Тарас"]Фігня це все[/quote]
    Ой, Тарас... Не це ти хотів сказати :lol: У мене твій комент зберігся на почті. Ти когось боїшся? Адміна? Він не такий уже й страшний, повір. :-*
  • Цей коментар не опублікований.
    · 10:16 02/05/2014
    Фігня це все
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:40 01/05/2014
    [quote]Врешті решт, як дістали оці купляні статті!!!!!
    Скільки ж можна!! Прийшла нова влада і почала "полювання на відьом"!! Ви мені скажіть у кого зараз не має заборгованості! !! Працює підприємство, функціонує, встановлює нове обладнання, визнає свої недоліки!! Що Вам ще потрібно???[/quote]
    Навіщо ці гучні заяви? Ви ліпше скажіть де тут неправда написана :-)
    [quote]Адмін ти купляний!!! Де ж був ти раніше, всі ці 2 роки, коли ріс цей борг?? А?[/quote]
    Про борги енергоівесту на цьому сайті пишеться ще з 2012 року. Не вірите? Почитайте http://shepetivka.com.ua/statti/biznes/itemlist/tag/%D0%A8%D0%B5%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B0%20%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%BE%D1%96%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82.html
    [quote]Де Ви всі були коли давали дозвіл на договір концесії??? А чи Ви не знали чим все завершиться!!![/quote]
    Це саме питання я можу задати всім мешканцям Шепетівки, яким було байдуже до цього часу. Договір підписував Антонюк, при чому власноруч його змінив без відома депутатів і виключив пункт за яким в разі заборгованості підприємства за енергоносії, міська рада могла розірвати цей договір. Чому він це зробив ви можете здогадатися самі.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 12:12 01/05/2014
    Врешті решт, як дістали оці купляні статті!!!!!
    Скільки ж можна!! Прийшла нова влада і почала "полювання на відьом"!! Ви мені скажіть у кого зараз не має заборгованості!!! Працює підприємство, функціонує, встановлює нове обладнання, визнає свої недоліки!! Що Вам ще потрібно???
    Не подобається?? Вони підуть кинуть Вам борг і будете судитися довго і нудно, і тоді точно опалювальний сезон буде під загрозою зриву!!!!
    Де Ви всі були коли давали дозвіл на договір концесії??? А чи Ви не знали чим все завершиться!!!(всі знали а Вони НІ!!!)
    Дістали, куди не подивися всюди ЕНЕРГОІНВЕСТ, газети, телебачення, інтернет!!!
    Неактуально!!! Що тем більше не має!!
    Адмін ти купляний!!! Де ж був ти раніше, всі ці 2 роки, коли ріс цей борг?? А?
    Навчіться жити чесно, кожен з Вас це винуватець ситуації яка склалася!! Адже можна було не укладати взагалі цей договір концесії!! Можно було цікавитися справами енергоінвесту!!
    Кожен сама собі скажіть правду, Ви частина винуватців цієї історії.... І просто гріх зараз нарікати на Енергоінвест, який пропонує Вам змінити дане становище, і намагається ще бодай щось зробити (виплачувати борг хоча б так)!!!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:56 30/04/2014
    Ого, які далекоідучі плани... Наступний опалювальний сезон... Тут питання стоїть чи до середини літа проіснує держава Україна :-*
    А те що крали, крадуть і будуть красти - не новина.
0
репостів
0
репостів