Розділ Події

ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» пішло ва-банк

Автор 13 жовтня 2015, 15:41
Вчора ми писали як місто залишилось без тепла через шалені борги ТОВ «Шепетівка Енергоінвест». В аварійній службі підприємтва запевняли, що тепло подадуть сьгодні вночі. І сьогодні тепло таки дали, але ж якою ціною.
Виявляється, працівники ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» самовільно зірвали пломби та у відкриту почали красти газ. BAT "Шепетівкагаз" звичайно не сиділи склавши руки і вже подали заяви про злочин у СБУ та прокуратуру.

На сьогоднішній нараді комунальників генеральний директор ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» Сарнацький В.О. запевняв, що усе домовлено і вони отримали ліміти газу. Коли його попросили показати документи, які це підтвержують, він почав городити якісь нісенітнеці про факс. Тим не менш керівництво BAT "Шепетівкагаз" станом на цей момент запевняє, що лімітів газу ніхто їм не надавав.

Словом як і очікувалось ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» не збирається розраховуватись з боргами, а прикриваючись шепетівчанами зайнялось відкритим грабунком. Судові процеси з приводу повернення обєктів теплопостачання у власність міста затягуються, на сторінках нашого сайту знову незвичайна активність анонімних коментаторів, колишній генеральний директор підприємтва розказує казки про "відверту протидію нинішніх очільників міста", хоч і не може пояснити в чому вона проявляється. Тим часом їх політична партія "Сила громад" продовжує роздавати гречку і сподівається отримати владу у місті 25 жовтня.

Після сьогоднішнього вчинку очевидно, що ТОВ «Шепетівка Енергоінвест» поставили на кін все, у них немає шляху назад. Все місто виявилось в заручників шахраїв, які прикриваючись нами хочуть зберегти свої награбовані мільйони.
Останнє редагування 13 жовтня 2015, 17:13
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 13:45 16/10/2015
    [quote]ДО РЕЧІ, ШАНОВНІ!!! А ви знаєте, що по Хмельницькій області 6 (шість!!!) теплоенергетичн их компаній запалили БЕЗ ЛІМІТІВ??? Кам'янець-Подільский наприклад....[/quote]
    Хоч би не палились так :lol: У нас же кожен шепетівчанин знає кому шо виділили і скільки у нас компаній в області. Тільки є ось така штука.
    [list][*]Тепловик Волочиське КП
    1 376 776 грн[/list]
    [list][*]Міськтепловоденергія КП
    21 015 136 грн[/list]
    [list][*]Славутське житлово-комунальне
    об'єднання КП
    5 259 017 грн[/list]
    [list][*]Тепловик КП
    2 597 434 грн[/list]
    [list][*]Південно-Західні тепломережі КП
    8 645 183 грн[/list]
    [list][*]Хмельницьктеплокомуненерго МКП
    15 983 869 грн[/list]
    [list][*]Шепетівка Енергоінвест ТОВ
    52 427 708 грн[/list]
    Енергоінвест боргує за газ більше ніж всі компанії області. Це при тому, що борги населення і організацій не перевищує 10 млн. Так що продовжуй тут далі розповідати про Турінського чи кляту владу, яка вам бідненьким не дає працювати. :P
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:26 16/10/2015
    На скільки мені відомо, у Кам'янці комунальне підприємство гріє, чи не так? Не порівнюйте приватні компанії з іншими, та й якщо є таі борги про які тут згадували, то на місці Турінського попу рвав би кожен :D
  • Цей коментар не опублікований.
    · 09:50 16/10/2015
    ДО РЕЧІ, ШАНОВНІ!!! А ви знаєте, що по Хмельницькій області 6 (шість!!!) теплоенергетичних компаній запалили БЕЗ ЛІМІТІВ??? Кам'янець-Подільский наприклад.... Тільки їх обслуговує Хмельницькгаз... Як вони їх могли включити без лімітів??? Ніяк!!! А в нас ту є пан Турінський зі своїм Шепевкагаз, який просто хоче прикрити свою ср..у!!!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 21:45 15/10/2015
    [quote name="milka"]А хто сказав, що на цукровій завод ніхто не подавав до суду??? і на скільки мені відомо, в міській раді вакантне місце юриста.[/quote] а хто і коли ( дата) подав до суду? В виконавчому комітеті цілий юридичний відділ
  • Цей коментар не опублікований.
    · 18:17 15/10/2015
    Почитав коментарі і не можу зрозуміти чому всі такі збуджені?Люди, яка нам нафіг різниця чи заплатив один бізнесмен другому за газ, нехай судяться-рядяться між собою скільки завгодно, от якщо тепла не буде тоді треба буде розбиратись, а то складається враження що половина коментаторів працює в енергоінвесті а інша в газконторі Турінського))
  • Цей коментар не опублікований.
    · 17:40 15/10/2015
    В мене сьогодні батареї дома стали холодними. Совпадение? Не думаю.
    Може газкантора газ перекрила?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 15:59 15/10/2015
    Вельмишановний Сергію, що така шанована та професіанальна людина забула на провінційному сайті? Невже випадково забігла? Я не спеціаліст в сфері теплопостачання але навіть дурень може скласти 2+2. Якби енергоінвесту дали газу то його директор би вже давно показав документи, Пломби би зривали працівники шепетівкагаз, а не ваші працівники. Ці мудаки деруть з мене бакби по шаленому тарифу, а їх борги за газ ростут вже який рік підряд. Ви тут дуже гарно розповідаєте про порядність та принциповість але самі вже давно забули що це таке. Ці аферисти грабують мене а я маю спокійно дивитись як ви тут впарюєте вашу туфту? Про яку в жопу політику ви тут розказуєте? Я взагалі не планував йти голосувати...але після такої брехні проголосую за будь кого хто цих ворюг посадить раз і надовго!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:56 15/10/2015
    Шановний Вікторе! По-перше, те що ви не вихована особа оскільки переходити до образ, доводить те, що Ви нічого в житті не вмієте окрім орати гасла на вулиці та й напевно працювати це не для вашого розумового розвитку. Я не збираюсь переходити до образ та хамства, хоча якщо ви справжній чоловік, з великим задоволенням би визвав Вас на двобій, там би й визначились хто бахнутий а хто прибахнутий, але зазделегідь знаю типаж таких людей, ви сильний коли в зграї, масі, натовпі, коли ж ви одні сам на сам, тоді слабі та немічні ще й пробачення просите. Не буду доводити те, що жодного відношення не маю до ТОВ "ШЕПЕТІВКА ЕНЕРГОІНВЕСТ", але те як Ви зреагували на мою цитату , ще раз переконало мене що я був прав, думаючих та виважених людей бракує на жаль, залишились популісти та істеричкі...які кричать або за гречку або хочуть бути соціально значимими виділитись серед натовпу не має значення чим проявити, головне "хвилина слави" визнання, а те що ти за ради цього пблічно лайно готов істи, це не важливо головне визнання...
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:33 15/10/2015
    Скільки вам платить енергоінвест за коменти? Чи ви просто так бахнуті на голову?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:32 15/10/2015
    Щодо Вашого твердження про те, що я не знаю назву підприємства Ви маєте рацію, але не власного як Ви стверджуєте.... .Я жодним чином не маю відношення до ТОВ "ШЕПЕТІВКА ЕНЕРГОІНВЕСТ", хоча дякую за те, що просвітили відносно назви даного Товариства. Щодо моєї обізнаності відносно стану підприємств паливно-енергет ичного комплексу України, зазначаю, я працюю в газовій галузі більше 10 років, працював в ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України", в двох ВАТ по газопостачанню та газифікації і працюю по теперешній час в даній галузі, тому маю правдиву та неупереджену інформацію про стан даної галузі протягом останніх 10 років. Я не займаюсь політикою, я та людина яка добре та відповідально робить свою справу, тому замовних статтей подібно продажним журналюгам не пишу, а лише констатую факти не більше. Людина, яка за гроші продає свою думку й позицію, здатна продати Батьківщину та власну маму....я не той сорт. У мене є принципи в житті які я не продам ні за які гроші та благо ....життя одне й треба прожити його достойно. Я 100 раз міг стати багатою людиною, але для цього мені необхідно було переступити через себе, але я не "маю себе в душу та совість, тому дружу з ними й не муючаюсь по ночам як деякі коли переступили через себе. У мене з душею та совістю повне кохання та взаєморозуміння ..Вот так шановна!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:21 15/10/2015
    Питання до адміна сайту - а Ви шановний, особиссто яку політичну силу підтримуєте (відповідь, що ніяку чи вмираю за місто сам засуньте сразу собі в одне місце)
  • Цей коментар не опублікований.
    · 14:17 15/10/2015
    Щодо Вашого твердження про те, що я не знаю назву підприємства Ви маєте рацію, але не власного як Ви стверджуєте.....Я жодним чином не маю відношення до ТОВ "ШЕПЕТІВКА ЕНЕРГОІНВЕСТ", хоча дякую за те, що просвітили відносно назви даного Товариства. Щодо моєї обізнаності відносно стану підприємств паливно-енергетичного комплексу України, зазначаю, я працюю в газовій галузі більше 10 років, працював в ДК "Газ України" НАК "Нафтогаз України", в двох ВАТ по газопостачанню та газифікації і працюю по теперешній час в даній галузі, тому маю правдиву та неупереджену інформацію про стан даної галузі протягом останніх 10 років. Я не займаюсь політикою, я та людина яка добре та відповідально робить свою справу, тому замовних статтей подібно продажним журналюгам не пишу, а лише констатую факти не більше. Людина, яка за гроші продає свою думку й позицію, здатна продати Батьківщину та власну маму....я не той сорт. У мене є принципи в житті які я не продам ні за які гроші та благо ....життя одне й треба прожити його достойно. Я 100 раз міг стати багатою людиною, але для цього мені необхідно було переступити через себе, але я не "маю себе в душу та совість, тому дружу з ними й не муючаюсь по ночам як деякі коли переступили через себе. У мене з душею та совістю повне кохання та взаєморозуміння ..Вот так шановний!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 12:29 15/10/2015
    [quote name="Сергій Сергійович"]Автору даної статті раджу не розкидуватись словами "красти газ" , оскільки крадіжка кримінальний злочин, а раз так, нагадую що відповідно до ст.62 Конституції України: "Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду." Аналогічна правова норма закріплена статтею 17 Кримінального процесуального кодексу України. Враховуючи вищезазначене, автору статті необхідно дотримуватись вимог чинного законодавства та здійснювати публікацію статей не порушуючи при цьому гарантованих Законом прав інших осіб. Згідно ст.94 ЦК України, юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати. Крім того, зазнчаю про те, що ТОВ "Шепетівка Енергоінвест" не "краде" газ як запевняє автор, а отримує його на законних підставах відповідно до договорів купівлі-продажу природного газу укладенних з ПАТ НАК "Нафтогаз України". Також не відповідає дійсності твердження автора про те, що Товариство не збирається розраховуватись з боргами, розрахунки з постачальником природного газу здійснюються щомісяця, але не в повному обсязі, внаслідок того, що держава та населення несвоєчасно проводять розрахунки з ТОВ "Шепетівка Енергоінвест" за теплову енергію.[/quote]
    Шановний Сергій Сергійович) Я бачу, що Ви такий розумашка і законодавство Ви знаєте і проінформовані в питаннях заборгованостей по Україні. А чому ж Ви, вельми шановний, не знаєте назву власного підприємства? Раджу Вам не займатися відмиванням сумнівної репутації Вашого Товариства, а навчитися говорити правду собі і людям, що читають даний сайт.
    Р.S. А назва Вашого Товариства ТОВ "ШЕПЕТІВКА ЕНЕРГОІНВЕСТ") Сходіть в юридичний відділ нехай Вам 5 штатних юристів дадуть статут почитати.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 11:47 15/10/2015
    Одне слово - ПРОДАЖНІ журналюги!!! Пишуть для тих, хто більше заплатить... переслідуючи політичні інтереси місцевих олігархів!!!
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:58 14/10/2015
    Автору даної статті раджу не розкидуватись словами "красти газ" , оскільки крадіжка кримінальний злочин, а раз так, нагадую що відповідно до ст.62 Конституції України: "Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду." Аналогічна правова норма закріплена статтею 17 Кримінального процесуального кодексу України. Враховуючи вищезазначене, автору статті необхідно дотримуватись вимог чинного законодавства та здійснювати публікацію статей не порушуючи при цьому гарантованих Законом прав інших осіб. Згідно ст.94 ЦК України, юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації, на таємницю кореспонденції, на інформацію та інші особисті немайнові права, які можуть їй належати. Крім того, зазнчаю про те, що ТОВ "Шепетівка Енергоінвест" не "краде" газ як запевняє автор, а отримує його на законних підставах відповідно до договорів купівлі-продажу природного газу укладенних з ПАТ НАК "Нафтогаз України". Також не відповідає дійсності твердження автора про те, що Товариство не збирається розраховуватись з боргами, розрахунки з постачальником природного газу здійснюються щомісяця, але не в повному обсязі, внаслідок того, що держава та населення несвоєчасно проводять розрахунки з ТОВ "Шепетівка Енергоінвест" за теплову енергію.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 07:36 14/10/2015
    А хто сказав, що на цукровій завод ніхто не подавав до суду??? і на скільки мені відомо, в міській раді вакантне місце юриста.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 23:18 13/10/2015
    При наявності нормальних юристів давно б можна було б договір з Енергоінвестом - розірвати. Наші "нормальні" юристи на цукрозавод у суд, хоча б для окозамилювання, заяву подали ( за борги по землі ) ? В том то і воно...Ефективний менеджер біля керма, от лишень рильце в пушку....
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:46 13/10/2015
    [quote name="LuK"]Та юристи то таке.... Цікавіше хто іх кришує у столиці?[/quote] як і завжди криша одна - бабки ) Не буде бабок - не буде криші. Знаю особисто людей, що свого часу отримали дозвіл на відключення від централізованого опалення, але через брак коштів не поставили індивідуальний газовий котел, натомість відключившись вже багато років опалюють квартиру звичайними електроконвекторами і про інше навіть не думають
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:37 13/10/2015
    Та юристи то таке.... Цікавіше хто іх кришує у столиці?
  • Цей коментар не опублікований.
    · 22:34 13/10/2015
    [quote name="LuK"]Та я це розумію :-?
    Але з тими боргами потрібно давно було щось вирішувати а не чекати зими[/quote] в штаті Енергоінвесту здається 8-9 юристів (думаю що освідчених інакше їх би там не тримали ) , а у нас - Вася Рачук,що проміняв доходи адвовата на зарплату держслужбовця ( такий він був адвокат), з таким " важелем" як міська юрслужба і зимою ніхто нічого не вирішить
0
репостів
0
репостів