Під час семінару порушувалися теми про те, як працівники музеїв розповідають дітям та підліткам про непрості питання нашої історії і сьогодення, про питання минулого і теперішнього, з якого віку і як саме знайомити дитячу аудиторію із “складними” сторінками історії.
Агата Шторц ділилася власним досвідом, креативними та цікавими формами і методами роботи з різними віковими групами відвідувачів. Учасники семінару увійшли в роль “відвідувачів” музею і пробували себе у музейних заняттях та майстер-класах, простих, але дуже корисних для подальшої роботи.
В основі усіх занять було те, як можна, без довгої і нудної екскурсії, без повчань та висновків познайомити дітей з експозицією, експонатами та залишити бажання в дитини прийти знову до музею. Під час підведення підсумків учасники висловили сподівання, що ця зустріч стане початком подальшої співпраці та реалізації нових спільних проектів.