Як нам вдалось дізнатись, було зафіксована аварiю на мережi магістрального провайдера. Через це можуть спостерігатися проблеми зі швидкістю до мережі Інтернет.
Технічні спеціалісти магістрального провайдера працюють для усунення несправності. Попередній час усунення несправності 15-00.
У разі якщо у вас не працює мобільний зв'язок, скористайтесь послугою внутрішнього роумінгу
Що треба знати про використання національного роумінгу для абонентів:
- назва мережі може змінитись на ту, покриття якої використовується;
- національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;
- тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно з умовами тарифного плану вашого оператора.
Як підключитись до мережі іншого оператора:
1. Відключити автовибір мережі.
Для Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
Для iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
2. Знайти й вибрати доступну мережу вручну: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL
3. Якщо зареєструватися не вдалось, то треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
4. Перевірити можливість проходження дзвінка, SMS.
Якщо не вдалося підключитися до мережі іншого оператора, абоненту варто спробувати перезавантажити телефон.
Важливо: раз на день треба намагатись повернутись (підключитись) до мережі свого оператора. Вручну або увімкнувши автовибір мережі.
Також варто знати, що підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі операторів. Відтак це може впливати на якість роботи деяких послуг.