Тренінг
- T-S
- Платиновий учасник
- Дописи: 1360
- Подяка отримана: 131
- odin
- Автор теми
- Адміністратор
Думаю тут не рекламна кампанія вплинула, а декліька інших факторів
1. Зараз в пріоритеті інші витрати
2. в студентів сесії -- не до тренінгів
3. В людей негативні настрої відносно подібних заходів (proskurov.info/forum/6-/52093-)
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- T-S
- Платиновий учасник
- Дописи: 1360
- Подяка отримана: 131
Щось та й вийде...
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
- Lego
- Платиновий учасник
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- odin
- Автор теми
- Адміністратор
Чому виникла ідея провести це самостійно, тому що:
1. це самостійно
2. учасники, які йдуть на подібний захід за власні гроші більш мотивовані
3. я не обмежений часовими рамками і певними правилами (що не можна говорити)
Про "ненужный продукт" -- можливо він і справді нікому не потрібен, тому це був свого роду тест. І тому я хочу провести такий тренінг безкоштовно, щоб зібрати об'єктивні думки відносно потрібності такого продукту.
Думки постійно збирались і з учасників в ЦЗ (95% позитивних відгуків), але там ніколи не оцінювався тренінг з позиції - чи заплатили б ви за це гроші і скільки.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Lego
- Платиновий учасник
Цена, ценность и востребованность - немного разные вещи.
То, что продукт ценен - нет сомнения и мнения участников семинаров это подтверждают.
А вот цену продукта и востребованность нужно определять.
И если востребованность исходит от текущего положения безработицы и общей ситуации в городе, то цену следует определять в зависимости от того, КОМУ это нужно и сколько он готов платить.
Это ты и сам прекрасно знаешь, но КАК определить платежноспособность - вопрос открытый.
Как вариант, раздать простенькие анкеты на любом следующем семинаре. Или запросить инфу у того же ЦЗ о том, кто посещал курсы.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- T-S
- Платиновий учасник
- Дописи: 1360
- Подяка отримана: 131
А ти на наступний тренінг розроби анкету із данним питання і проведи дослідження.odin пише: цей тренінг я вже проводив десятки разів. Але на базах Центрів зайнятості -- тобто люди приходили не з власної волі, проте для них це було безкоштовно.
Чому виникла ідея провести це самостійно, тому що:
1. це самостійно
2. учасники, які йдуть на подібний захід за власні гроші більш мотивовані
3. я не обмежений часовими рамками і певними правилами (що не можна говорити)
Про "ненужный продукт" -- можливо він і справді нікому не потрібен, тому це був свого роду тест. І тому я хочу провести такий тренінг безкоштовно, щоб зібрати об'єктивні думки відносно потрібності такого продукту.
Думки постійно збирались і з учасників в ЦЗ (95% позитивних відгуків), але там ніколи не оцінювався тренінг з позиції - чи заплатили б ви за це гроші і скільки.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- odin
- Автор теми
- Адміністратор
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Правда Матка
- Старший учасник
- Дописи: 67
- Подяка отримана: 41
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.