- Форум
- Рідне місто
- Новини офіційного сайту міста
- Онлайн-інтерв'ю з в.о. міського голови Михайлом Полодюком
Онлайн-інтерв'ю з в.о. міського голови Михайлом Полодюком
- Dj Os
- Автор теми
- Адміністратор
- Редактор
Минув рік як обов'язки міського голови виконує Полодюк Михайло Іванович. Гадаю за цей час до нього у багатьох накопичилось чимало запитань до очільника міста. Тому ми вирішили організувати онлайн-інтерв'ю, де запитання зможуть ставити не лише журналісти, але і звичайні відвідувачі нашого сайту.
Маємо вже домовленість з Михайлом Івановичем провести зустріч у такому форматі на наступному тижні, час та точну дату буде повідомлено окремо. Але свої запитання ви можете вже залишати в цій темі.
Зустріч буде організована наступним чином: спочатку згідно в порядку розміщення питань в цій темі, будуть даватись відповіді по ним, потім відповіді надаватимуться по запитанням, які будуть задавати люди зателефонувавши на гарячу лінію (номер також повідомимо згодом), а також по тим, які ми отримаємо в онлайн чаті під відео трансляцією.
Все інтерв'ю буде транслюватися наживо на нашому сайті.
Так що залишайте ваші запитання в цій темі і чекайте повідомлення про час та дату онлайн-інтервью
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- kolbasnik
- Елітний учасник
- Дописи: 264
- Подяка отримана: 114
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Symbioz
- Платиновий учасник
- хто був ініціатором та виконавцем встановлення знаку "Стоянка заборонена" поблизу банку "Аваль" по вул.Героїв Небесної Сотні та яка причина його встановлення (зважаючи на те, що ширина цієї дороги не перешкоджає руху автівок при влаштуванні стоянки з однієї сторони дороги)?
- чому не змусили забудовника відремонтувати дорожнє покриття після прокладання комунікацій до новобудови по вул.Героїв Небесної Сотні (поблизу банку "Аваль")?
- коли і чи буде усунута перешкода для нормального руху транспортних засобів по вул.Проспект Миру поблизу будинків №30, 32 - а саме значний перепад асфальтового покриття, що досить негативно впливає на технічний стан автомобіля на додаток до загального стану доріг у нашому місті, а також в певних випадках може стати непрямою причиною аварійної ситуації (був двічі свідком як, скоріш за все, немісцеві водії застосовували різке гальмування перед цим перепадом)?
Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- GoBLin
- Платиновий учасник
- Все возможно :)
- Дописи: 1290
- Подяка отримана: 231
www.facebook.com/dubilet/posts/10153236780068552Цей пост – звернення до керівників державних органів України всіх рівнів. Буду вдячний всім мінімум за репост, а максимум – за допомогу привернути увагу наших держслужбовців до наступної ініціативи.
Цього року в Україні було створено громадське об’єднання ICT Competence Center. Наша місія – допомагати органам влади у боротьбі з корупцією шляхом впровадження елементів електронного уряду, а також у підвищенні ефективності бізнес-процесів.
Співзасновниками та членами цього об’єднання є представники влади, керівники великих ІТ-компаній, громадські діячі та біля 700 (!!!) ІТ-волонтерів (більше інфо на ict.org.ua). У цього об’єднання також є або будуть донори (зокрема, Джодж Сорос).
Отже, що конкретно ми пропонуємо? Ми запрошуємо керівників державних органів зв’язатися з нами (а точніше, відповісти на наші звернення, що були відправлені раніше через офіційні та неофіційні канали), щоб обговорити, по яких послугах та бізнес-процесах ми можемо почати співпрацювати.
Порядок дій:
1. Ми разом визначаємось з пілотними послугами, які треба перевести в електронну форму.
2. Наші бізнес-аналітики разом із працівниками державного органу формалізовують бізнес-процес та формулюють ТЗ.
3. Наші ІТ-розробники реалізовують бізнес-процес, замовник його тестує, приймає.
4. Розгортаємо розроблений софт на серверах замовника (або у хмару, як, наприклад, це робить зараз Львів).
5. Урочисто оголошуємо про запуск послуги в електронній формі.
6. Визначаємось з наступними послугами для впровадження. Повторюємо для них пункти 2-5.
Кілька важливих зауважень:
- Це реальний шанс наших державних установ впровадити в себе елементи електронного уряду БЕЗ ВИТРАТ З БЮДЖЕТУ. Це буде досягнуто, по-перше, за рахунок того, що спеціалісти готові ділитись своєю ІТ-компетенцією на волонтерських засадах. По-друге, якщо якісь кошти таки знадобляться, ми разом з вами знайдемо на це гранти.
- Один із стандартів розробки, якого дотримуватиметься наша організація, – максимальне використання інструментів, які не потребують ліцензійних або якихсь інших витрат (див. мій пост на цю тему: www.facebook.com/dubilet/posts/10153229615853552)
- Абсолютна більшість бізнес-процесів у державних установах – це, м’яко кажучи, не біном Ньютона. Якщо керівники державних органів дійсно будуть зацікавлені у змінах, безпосередня розробка проходитиме надзвичайно швидко. Це буде питанням не років чи не місяців, а тижнів.
- Те, що багато роботи буде виконуватись ІТ-волонтерами, не означатиме гіршу якість або компроміси із безпекою. ІТ-волонтерами працюватимуть за стандартами, визначеними ІТ-компаніями – членами ICT. До того ж, нагадую, у світі є безліч краудсорсінгових ІТ-розробок, які стали кращими у своєму класі.
Отже, якщо Ви є державним службовцем, що реально приймає рішення або, принаймні, маєте вплив на прийняття рішень, виходьте з нами на зв’язок, будемо перепрограмовувати Україну разом! info@ict.org.ua або мені в лічку.
p.s. Офіційні листи з приблизно таким саме змістом було відправлено на днях в усі основні державні установи України.
p.p.s. В Україні й інші громадські та державні ініціативи щодо e-Gov, з усіма координуємось, протиріч немає, роботи, м’яко кажучи, вистачає на всіх.
p.p.p.s. Сайт: www.ict.org.ua
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Відвідувач
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Автор теми
- Адміністратор
- Редактор
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- OIL
- Молодший учасник
- Дописи: 25
- Подяка отримана: 16
Тобто функціонально приймали участь у розподіленні (зачасту ДЕРИБАНІ) бюджетних коштів. При цьому не маючи ніякого відношення до кількості надходжень до місцевого бюджету, та не прикладаючи ніяких зусиль для збільшення вищезазначених поступлень. А окремі ініціативи підприємців використовували для власного піару.
Хоча я думаю, що зрозуміло усім та кожному, що в довгостроковій перспективі добробут міста та мешканців напряму залежить не від обсягів субвенцій, а від к-сті підприємств, установ та організацій які здійснюють господарську діяльність на території, виплачують з/п, сплачують податки, створюють робочі міста та блага.
Тому з даного блоку маємо наступні питання:
- Що конкретно зробила команда в.о. міського голови для збільшення інвестиційної привабливості міста (чітко по пунктах 1,2,3…)
- Який результат це дало (збільшення робочих місць, збільшення товаровиробництва, тощо.)
- Що планується робити (принаймні на найближчих півроку)[/b]
Відмазки стосовно кризи в країні та кивання на папередніків не приймаються, і також наголошую «зробила команда», не підприємці і що із зробленого дало результат.
В країні також активно пропагується питання оптимізації та скорочення керуючих органів.
Звідси питання:
- Як змінився штатний розклад працівників виконкому, чи проводився процес оптимізації
- Які зміни відбулися у кошторисі витрат на утримання міськвиконкому (навести данні за 2014 рік у порівнянні з 2013 роком, також що заплановано на 2015)
І є одне питання з третього блоку:
- Чому перший зам використовує службове авто для поїздки на обідню перерву, невже до 37 будинку велика відстань
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Відвідувач
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Автор теми
- Адміністратор
- Редактор
Якщо є велика потреба, то можна і організувати інтерв'ю з першим заступником.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- nksh
- Старший учасник
- Дописи: 67
- Подяка отримана: 9
Цілком зрозуміло що питання по першому заму доволі не зручні. Не потрібно "переводити стрілки" в інший бік, не так багато питань поступило і тому думаю не складе великої проблеми Полодюку на них відповісти. Діалог має бути прямий і без звичних викрутасів. При великій складності для в.о. мера надавати відповіді щодо першого зама, ці питання можна ж сформолювати по іншому . Чому перший зам взагалі використовує службове авто у власних цілях ? Чи обід то службова справа ? Тішить те, що він у Рівному в кафе не обідає, щоправда може завтра йому це і заманеться. Вже давно пора відійти від цієї совкової звички. І загалом це проблема не тільки першого зама, а й Дрища що катається навіть на город у Славутському районі та інших , в тому числі і наших бідових комунальщиків.Dj Os пише: Шановні шепетівчани, інтерв'ю буде з в.о. міського голови, а не першим заступником. Будь ласка задавайте відповідні питання.
Якщо є велика потреба, то можна і організувати інтерв'ю з першим заступником.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Форум
- Рідне місто
- Новини офіційного сайту міста
- Онлайн-інтерв'ю з в.о. міського голови Михайлом Полодюком