2 minutes reading time (374 words)

Ганьба для газети "День за Днем"!

Ганьба для газети "День за Днем"!
Кілька місяців тому, після викриття практики проплачених статей у Шепетівькому віснику, редакція цієї газети безпідставно ображалась на редакцію іншої газети "День за Днем", вони на повному серйозі думали, що ДЗД заплатили мені за той запис в блозі :-)На радість Шепетівського віснику, зараз я опишу приклади джинси в ДЗД, думаю тоді всі питання про "заказуху" відпадуть самі собою.

Хоч вибори вже далеко позаду, але в останньому номері День за Днем №51(1183) від 17 грудня 2014 року, джинси вистачало.

Візьмем для прикладу матеріал "Від батька до сина в'ється кар'єрна стежина".b2ap3_thumbnail_Day-by-Day--Archive-2014.png
З першого погляду, це стаття про щасливе життя сім'ї Петруків, члени якої, влаштувались на роботу в ТОВ "Лотівка Еліт". Прочитавши матеріал у читача виникає враження, що корпорація "Сварог Вест Груп" - це рай на землі і всім обов'язково треба шукати там роботу.

Я сумніваюсь, що це так, але суть мого допису не в тому. Справа в тім, що це класична "джинса", редакція ДЗД отримала за неї кошти, а от позначку "Реклама" поставити забули. До речі, Шепетівський вісник також постійно публікує подібні статті про корпорацію, обоє рябоє.

Те саме стосується матеріалу "Сварог Вест Груп" - агровиробник року-2014
b2ap3_thumbnail_Day-by-Day--Archive-2014_1.png
Цей матеріал є не що інше, як прес-реліз корпорації, які ми щомісяця отримуємо пачками. Саме смішне в тому, що цей матеріал ми розмістили абсолютно безкоштовно, тому що це дійсно подія, яка варта висвітлення. Але піар відділ корпорації "Сварог Вест Груп" так звикли розміщувати статті платно, що мабуть навіть і не припускали іншого варіанту.

Ще цікавий приклад, стаття під назвою "Індія - країна, в яку закохуєшся з першого погляду"b2ap3_thumbnail_Day-by-Day--Archive-2014_3.png
З першого погляду, звичайна цікавенька подорожня стаття. Так коли вона підходить до завершення раптом починається неприхована реклама одного із салонів краси міста, власником якого я припускаю і є мандрівниця. Так само я припускаю, що стаття друкувалась не за гроші, а просто по дружбі, це далеко не перший матеріал в якому рекламують заклад. Тим не менш, це також вводить читача в оману і є порушенням Закону України "Про рекламу".

В цій всій історії саме найстрашніше те, що газетярі не розуміють, яку шкоду вони наносять в довгостроковій перспективі громаді та собі, отримавши швидку вигоду за проплачений матеріал. Вони ж проживають в тому самому місті, що і ми, а плюють в колодязь з якого пьють. Для ЗМІ найціннішим має бути читач, а не рекламодавці, тому що без перших не буде  других, не навпаки.
Пенсіонери у св'ята будуть з пенсіями
Как вылечить грибок ногтей

Читайте також:

 
Коментувати...
Увійти за допомогою ( Зареєструватися? )
або опублікувати як гість
Завантаження коментаря... Коментар буде оновлено через 00:00.
  • Цей коментар не опублікований.
    · 15:00 23/12/2014
    1. Зауваження ці, переконаний, газета, про яку йдеться, врахує, часто такі речі трапляються автоматично.

    2. Мене особисто не здивувало, що вісниківці зверталися на сайт із питанням, скільки хто кому заплатив (якщо це правда). Але краще б відкрито пояснили людям, чому й досі деякі адміністративні працівники окремих шкіл міста (бібліотекар ліцею) нав"язують учителям брєдові ідеї про необхідність передплати районної чи обласної газет. І це попри заборону від 5 грудня. Хіба не цікава тема для дослідження, О.В. Островський?

    3. Пропоную О.В. Островському заодно проаналізувати замовність обласної газети "Подільські вісті". Там повно непомічених статей із ознаками реклами.

    П.С. Виявляється, О.В. Островський читає-таки місцеву пресу :lol: А писав же колись, що ні,
0
репостів
0
репостів