Допомога учасникам АТО і їх сім'ям.
На сьогоднішній день є чимало питань... можливо дана інформація допоможе Вам чи знайомим.
https://drive.google.com/folderview?id=0B5pYVy14IXsCd3dPSUtBN1lsU2M&usp=sharing
За додатковою інформацією чи допомогою звертайтесь в Громадську приймальню ГО "Батьківщина", будинок Побуту, каб. 313.
Додаткові матеріали. 66 Сесія міської Ради.
Додаток 2
ПОРЯДОК
надання одноразової грошовоїдопомогиучасникам антитерористичної операції
та членам сімей загиблих – мешканцям м. Шепетівки.
1. Дія Порядку поширюється на учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих (померлих внаслідок поранення, контузії чи каліцтва) під час участі в анти терористичній операції, місце проживання яких зареєстроване у м. Шепетівка або за місцем фактичного проживання в м.Шепетівка.
2. До членів сім’ї учасників антитерористичної операції належать дружина (чоловік), неповнолітні діти (до 18 років).
3. До членів сім’ї загиблих (померлих) під час участі в антитерористичній операції, які не перебували у шлюбі, належать мати, батько.
4. Для вирішення питання надання одноразової грошової допомоги учасник АТО, або один з членів сім’ї звертається з заявою затвердженого зразка на ім’я міського голови у загальний відділ виконавчого комітету Шепетівськоїміської ради.
5. До заяви додаються:
5.1 Копія паспорта (1, 2, 11, 12 сторінки).
5.2. Копія ідентифікаційного номеру (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).
5.3. Довідка, видана та скріплена печаткою уповноважених органів (зокрема Міністерства оборони України (військовими комісаріатами, військовими частинами тощо), Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій тощо або їх територіальними органами (надалі – уповноважені органи) про участь в антитерористичній операції.
6. Крім того:
у разі захворювання, поранення (контузії, травми або каліцтва) або встановлення
інвалідності:
- копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення відсотка та
причинного зв’язку втрати працездатності, або встановленої інвалідності (видається
комісіями МСЕК Міністерства охорони здоров’я);
- копія довідки ВЛК, свідоцтва про хворобу (видається медичними установами, де
проводилось лікування);
- копія довідки командира військової частини про причини та обставини поранення
(контузії, травми або каліцтва), видається у військовій частині;
у разі загибелі (смерті) :
- копія свідоцтва про смерть учасника АТО;
- витяг із наказу про виключення загиблого(померлого) учасника АТО зі списків
особового складу військової частини (надає військова частина);
- копії документів, що свідчать про причини та обставини загибелі (смерті)
учасника АТО;
- копія свідоцтва про шлюб;
- копія свідоцтва про народження дітей;
- копія свідоцтва про народження учасника АТО –для виплати одноразової грошової
допомоги батькам загиблого (померлого).
7. Під час подання копій документів заявники надають їх оригінали для огляду та засвідчення копій працівником загального відділу виконавчого комітету Шепетівської міської ради, який приймає документи від заявника.
8. Заява з повним пакетом документів є підставою для включення управлінням праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Шепетівської міської ради особи до реєстру учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих під час участі в антитерористичній операції – мешканців м. Шепетівки (далі Реєстр).
9. Розмір одноразової грошової допомоги не залежить від службового становища військовослужбовця і становить:
- у разі загибелі (смерті) учасника АТО – 2,0 тис.грн.
- у разі встановлення інвалідності, що настала внаслідок
поранення під час участі в АТО – 2,0 тис.грн.
- у разі отримання поранення (контузії, травми або каліцтва) – 1,5 тис.грн.
- для вирішення матеріально-побутових потреб – 1,0 тис.грн.
10. Фінансування видатків на надання одноразової грошової допомоги проводиться з міського бюджету за «Програмою підтримки учасників антитерористичної операції та членів сімей загиблих учасників АТО – мешканців м.Шепетівки на 2015 рік.
11. Рішення про надання одноразової грошової допомоги проводиться розпорядженням міського голови.
12. Головним розпорядником коштів для надання одноразової грошової допомоги є управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Шепетівської міської ради (далі - головний розпорядник коштів).
13. Виплата одноразової грошової допомоги та ведення обліку громадян, яким надана грошова допомога покладається на територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
14. Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) готує заявку до фінансового управління на виділення необхідних коштів для виплати допомоги, після надходження коштів на рахунок територіального центру протягом 3 календарних днів подає пакет документів в органи Державного казначейства для подальшого зарахуваннявиділених коштів на рахунки одержувачів допомоги.
ЗРАЗОК ЗАЯВИ
В.о. міського голови
_________________________________
від ______________________________
_________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
_________________________________
_________________________________
(місце проживання)
_________________________________
( ідентифікаційний код)
_________________________________
(контактний телефон)
З А Я В А
Прошу Вас надати мені одноразову грошову допомогу у зв'язку із____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(вказується підстава для виплати: вирішення матеріально-побутових питань; поранення (контузія, травма або каліцтво), інвалідність; у зв’язку з загибеллю (смертю) члена сім’ї)
Виплату прошу здійснити через _________________________________________________
_____________________________________________________________________________
(вказуються назва та реквізити банку, номер рахунку)
Надаю згоду на збір інформації та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
"____" ________________ 20 ___ р. Підпис ____________________
Секретар міської ради М. Полодюк
Коментарі