Книга - це відмінний презент для людини, яка розвиває свою справу або ж просувається по кар'єрних сходах у великій компанії. Щоб подарунок був універсальним і точно сподобався практично будь-кому у вашій комапанії, варто відмовитися від специфічних і екзотичних варіантів. Наприклад, про магічне мислення, астрологію в бізнесі и так далі. Рекомендується уникати і ту літературу, назва якої інтелектуальна людина може витлумачити неоднозначно. Наприклад, "Продай себе дорого або як привести справи в порядок". Це цікаві книги і їх нерідко з великим задоволенням замовляють для себе, але в якості подарунка вони можуть викликати неоднозначну реакцію. Ідеальним нейтральним варіантом для презенту можна вважати книги про персоналії або про шляхи розвитку відомого бренду.
Популярні книги про історії успіху:
- «Метод вовка з Уолл-стріт». Один з найуспішніших продавців світу ділиться своїми секретами. Книга розповість про ефективні ораторські прийоми, нюанси переговорів і т. д.
- «Як я нажив 500 000 000». Автор даної книги - Джон Девісон Рокфеллер, який вважається людиною, першим в світі заробив капітал в мільярд доларів. Він ділиться історією свого життя, підходом до управління своєю імперією. Бізнес-література такого плану дозволяє побачити, які особисті якості і ключові рішення привели знаменитих людей до успіху.
- «Продавець взуття». Ця книга оповідає про створення і розвиток компанії «Найк». Бізнес її засновник починав з перепродажу китайського взуття. А сьогодні ця компанія відома у всьому світі, і далеко не тільки своїм взуттям. Філу Найту і його команді вдалося навколо свого продукту вибудувати цілу систему, ідеологію стилю життя.
- «Автомобільна династія». Оповідає про історію успіху і ведення бізнесу сім'єю квантів, яка створила відому марку BMW. У книзі докладно описано, які успіхи і невдачі довелося переживати їх справі, як приймалися рішення і який результат приносили.
- «Я такий як усі». Автор даної книги-Олег Тиньков, що входить в топ-1000 найбагатших бізнесменів в Европі. У виданні, присвяченому його успіху в бізнесі, він ділиться своїми нестандартними рішеннями, несподіваними ходами і розповідає про складнощі, що виникали в його житті.
Всі ці видання представлені в твердій палітурці. Стриманий і стильний дизайн, широко відомі автори і універсальність змісту роблять ці книги відмінним варіантом бізнес-презенту.