Ігри для ПК та телефону, представлені на ринку сьогодні, мають настільки широку різноманітність тематик та жанрів, що знайти продукт на свій смак може кожен. Проте ігри, як продукт творчий, все ще мають величезне поле для розвитку, яке обмежується лише фантазією розробників та навичками програмістів.
Кому та скільки платять при розробці гри
Назвати остаточну ціну робіт із розробки гри на замовлення досить складно. Для цього слід розуміти, що буде кінцевим реалізованим проектом. Вартість розробки сучасних AAA онлайн ігор від великих студій доходить до сотень мільйонів доларів, не рахуючи подальшої їх технічної підтримки та рекламного просування.
При цьому простенька гра, наприклад, "три в ряд" може коштувати від 1000 $. У цю ціну закладається:
- дизайн, планування та реалізація концепції гри;
- програмне забезпечення для її технічної реалізації;
- послуги з написання коду;
- купівля інтелектуальних прав (персонажі, музика тощо);
- дизайн та створення моделей персонажів, анімація, графіка;
- тестування товару клієнта.
Так для створення практично будь-якої гри необхідний двигун. При цьому кожен з двигунів має на увазі написання під нього коду, складність і розмір якого залежать від концепції самої гри. Залежно від цього буде потрібний відповідний рівень програміста (junior, senior тощо). Код для простих ігор може писатися швидше і за відрядну плату. Для великих програм вже потрібна стаціонарна робота програміста на весь період розробки, тобто найм його на зарплату. Те саме стосується і виконання інших завдань, пов'язаних із створенням ігор.
Хто входить до команди розробників?
Онлайн гра – це комплексний продукт, який повинен мати кілька складових належної якості: оптимізація, геймплей, графіка, звук, інтерактивність. Відсутність чи низький рівень однієї з цих речей залишить продукт неповноцінним.
Тому для замовлення розробки будь-якої гри необхідні послуги наступних спеціалістів:
Ігровий дизайнер
Той, хто відповідає за концепцію, ідею гри, продумування її головних механік. Чим більший проект, тим більше має бути спеціалізованих дизайнерів (дизайнер локацій, персонажів, механік геймплею тощо).
Програміст
Той, хто здійснює всі задуми, втілюючи їх у код.
Графічний дизайнер
Створює зовнішню оболонку гри, анімації, графіку, малює персонажів та впроваджує їх у загальну концепцію. Існує як варіант зі створенням власних моделей, так і закупівлі вже існуючих та їхньої подальшої адаптації під продукт. Для мобільної онлайн гри достатньо одного-двох дизайнерів, тоді як для більших проектів потрібна ціла команда спеціалістів.
Важливою складовою є анімація графічних елементів. Намалювати красиві моделі може більшість дизайнерів, але правильно їх анімувати – тільки професіонали.
Тестувальник
Грамотні, знайомі з технічною частиною розробки ігор фахівці, здатні скоротити період розробки. Вони займаються тестуванням якості продукту, піддаючи його різним перевіркам і даючи зворотний зв'язок.
Не забуваймо також і про просування продукту, який має здійснюватися професіоналами залежно від масштабу проекту та бюджету клієнта.
Clickable Agency пропонує послуги зі створення ігор як для подальшого продажу, так і для реалізації інших цілей, таких як представлення свого продукту або трафіку на потрібний ресурс. Наша команда реалізувала велику кількість проектів у цій сфері, з якими ви можете ознайомитись перед тим як замовити продукт для своїх потреб.