Вуличні світлодіодні екрани. Види і застосування. Особливості

Електронні табло - це універсальні рекламні носії. Це нова тенденція для міських вулиць. Вуличні світлодіодні екрани є статистичним і динамічним ретранслятором заготовленої інформації - вони привертають увагу. А в цьому і полягає основне призначення рекламних оголошень.

Вуличні світлодіодні екрани

Панелі розділені за кількома параметрами, перший - це місце розміщення. бувають:

  • Внутрішні - призначені для експлуатації в рамках приміщення.
  • Зовнішні - придатні для установки на вулицях.

Виділяють різні види рекламних світлодіодних пристроїв https://1-rk.com.ua/product/ulichnie-led-ekrany, що відрізняються один від одного технічними характеристиками:

Мобільний дисплей - світлодіодний екран з високим рівнем ефективності. Він здатний видати додатковий вплив на масових зібраннях, під час демонстрацій. Вважається одним з найбільш популярних рекламних засобів.

Повноколірний екран - світлодіодний рекламний щит, здатний показувати рекламні ролики, невеликі презентації, концерти виконавців і ін. Застосовується як відеостіна, декорація.

Обидва різновиди можуть виробляти трансляцію сигналів, які передаються з ПК, телевізійного модуля, відеомагнітофона та інших джерел.

Переваги екранів

  • Вуличні світлодіодні екрани здатні працювати в високому діапазоні температур: від -40 до +60 градусів за Цельсієм. Завдяки цьому вони можуть встановлюватися в місцевостях з різними кліматичними умовами.
  • Споживач помітить якісне кольорове зображення з дальньої відстані.
  • Дисплеї здатні пропрацювати більше 50 000 годин - техніка надійна і не піддається поломок.
  • На відміну від аналогових рішень, вуличні світлодіоди вимагають набагато менше енергії - вони економні по витраті електрики.
  • Модульний склад дисплея - дозволяє змінювати масштаб і дозвіл.
  • Пристосування просто в експлуатації та ремонті.
  • Керувати цілою мережею оголошень можна за допомогою єдиного мозкового центру.
  • Багатофункціональність - екран можна використовувати в декількох напрямках (передача на концерті або стадіоні, реклама на вулицях, інформаційний банер на вокзалі і ін.).

В цілому вуличні світлодіодні екрани дозволяють їм бути ефективним засобом ретрансляції інформації, формуючи активний попит, підвищуючи популярність бренду і, відповідно, збільшуючи продажі компанії.

Пристрій і принцип роботи

Екрани працюють на напівпровідникових світлодіодах - приладах в яких електрику призводить до світіння. Колір випромінювання залежить від хімічного складу кристалів.

Повномасштабну кольорову картинку вдається отримати шляхом застосування діодів трьох кольорів:

  • Червоний.
  • Зелений.
  • Синій.

Вони вбудовуються в матрицю або кластер, який і створює один піксель (складові точки зображення).

Матриця дисплея - це контрольна плата з вбудованими в неї світлодіодами, які проводять контактами для зв'язку і захисними фільтрами. Світлодіоди всередині встановлюються в строгому порядку з однаковим простором по горизонталі і рівним інтервалом між рядками по вертикалі.

Кластер - це частина екрану, що є окремим герметичним корпусом. У ньому знаходиться три або більше світлодіодів. Із зовнішнього боку короб закривається пластиковою лінзою. У кластерних дисплеях або полотнах, кластер - це одиничний піксель.

Роздільна здатність екрану - це характеристика, що показує щільність пікселів на одиницю полотна. Як і зі стандартними пристроями, чим вище цей показник, тим якісніше і детальніше видається картинка. Інша характеристика - частота оновлення зображення за одну секунду. Вона відбивається в герцах: мінімально допустимої значення в світлодіодних екранах - 600 Гц.

Недостатня зміна картинки викликає ефект мерехтіння, що негативно відбивається на сприйнятті відеоролика і негативно позначається на здоров'ї, емоційному стані споживача - викликає болі в очах і в голові.

Як управляються вуличні світлодіодні екрани

Система управління екраном, що забезпечує роботу всього полотна, складається з керуючого ПК з відеокартою, програмного забезпечення, розмотування кабелів і контролерів з приймаючими-передавальними картами.

Контроль процесів проводиться з комп'ютера (в тому числі віддалено по бездротовому / провідного з'єднанню) за допомогою програмного забезпечення. Система розробляється під конкретний тип дисплеїв і продається разом з ними. Якщо буде потрібно, котра управляє забезпечення можна докупити або скачати разом з керівництвом користувача.

Керуючі програми мають однаковою принцип дії і схожі робочі функції: передача матеріалу на екран, створення графіки демонстрації, захист від проникнення і ін. З ПК інформація відправляється на контролер, де адаптується до показу на дисплеї. По суті, програма розділяє кожен кадр картинки на частини, пересилаючи їх на відповідну ділянку екрану, визначеного фрагмента. Виходить цілісне зображення на масштабному полотні. Без такого підходу кожен модуль би відображав один і той же.

Велика частина програм підтримує функцію демонстрації контенту з інтернету і прямі Live трансляції (спортивні матчі, новини та ін.)

Кращі локації для установки

Мета кампанії - залучення і утримання уваги потоку перехожих людей, пасажирів міського транспорту. У хід йдуть яскраві мінливі картинки і подача потрібного матеріалу.

Вважається, що найефективнішим місцем для установки рекламного екрану є галасливі вулиці, де часто буває стовпотворіння людей і заповнені дороги. Однак потрібно стежити і за перевантаженістю. Концентрація щитів, банерів та іншої реклами на подібних майданчиках призводить до подразнення споживача і втрати інтересу до оголошення.

Вуличні світлодіодні екрани можна монтувати на тих вулицях, де держава забороняє звичайні банери.

Ефективність такої реклами

Результативність оголошення на екранах залежить від ряду факторів, що впливають і на стандартну вуличну рекламу.

Підвищенню ефективності сприяє:

  • Тривалість ролика від 10 секунд.
  • Час перебування - щонайменше місяць.
  • Якість відео відповідає особливостям носія.
  • Максимальна кількість показів в місці.

Результату простіше домогтися за допомогою яскравої, але легкою для розуміння, не перевантаженою деталями реклами. Вона повинна бути розрахована на конкретну аудиторію, здатну побачити ролик в потрібний час (показ) в певному обсязі (тривалість, кількість повторень) в потрібній локації (ключові пункти установки екранів).

Ряд клієнтів побоюється, що при частому транслювання ролика в їх кампанії знижується кількість споживачів, які могли б помітити рекламу. Однак успіх призматронів, наприклад, заснований на тому, що регулярна зміна картинки (раз в 20 секунд) залучає в рази більше уваги, ніж статична форма.

Вуличні світлодіодні екрани, при максимальній частоті прокручувань вони приковують до себе в 6.5 разів більше уваги, ніж статична картинка, і набагато довше утримують концентрацію.

0
репостів
0
репостів