Середовище блогерів сьогодні настільки різноманітне, що у новачків виникають сумніви - а чи варто протоптувати свій шлях та вливатися у їхню компанію. Перші блогери почали з'являтися в ЖЖ (LiveJournal), а з 2010 Instagram масово заполонив любителів користувачів, які вміло робили свої знімки, описували своє життя, показували їжу. Тенденції змінюються як і способи зацікавити аудиторію, тож як стати блогером питання, яке точно не залишиться без відповіді, адже сьогодні є безліч гарних прикладів та ціла індустрія з навчання цьому ремеслу.
Instagram чи YouTube?
Де розпочати свій шлях блогера - запитання не з простих, але є суттєві відмінності. Якщо новачок почуває себе перед камерою, як риба у воді, то відеоконтент та розповідь будуть найкращим варіантом. Проте це займає більше часу, тому що зняти відео це півсправи після якої необхідно зробити монтаж та оформлення. А ще необхідні навички риторики, адже в Ютубі неймовірна конкуренція. Унікальний контент може бути нецікавим, якщо оповідач "не зачепить" собою глядачів.
В Інстаграмі основний посил через фото, останніми роками популярними є і сторіс, де блогери "оживають". Це дало змогу наблизити підписника до творця контенту. Знання та вміння створювати неперевершені фото, образи, застосовувати фільтри та різні додатки для обробки - це ще не весь перелік для створення ідеального наповнення сторінки.
Тож, відео чи фото - ось з чим треба визначитися насамперед, а вже потім варто подумати якого формату особистий блог має бути. До того ж, є спеціальні курси блогінгу в EVA Blog, які допоможуть зорієнтуватися у цій сфері та створити якісний контент. Всього 10 занять по 10 хвилин з легким курсом і по 40 хвилин із розширеним розкриють усі секрети ведення блогу.
Популярні формати блогів
Не дивлячись на досить різнобарвний інформаційний наплив у стрічках, все ж, успішні блогери дотримуються єдиної лінії ведення сторінки та її наповнення. Якщо фешн, то фешн, а якщо це б'юті блог, то навряд чи там буде корисна інформація для мамусь, які годують чи займаються вихованням дітей. Тож, популярними наразі є:
- селебріті блог - людини з шоубізу чи ТВ;
- туристичний блог;
- блог стиліста чи спеціаліста зі стилю;
- кулінарний, гастрономічний блог;
- б'юті блог;
- коуч блог чи блог практичного психолога;
- блог по маркетингу;
- експерт блог з продажів, бізнесу;
- блог з правильного харчування та спорту;
- сімейні блоги, в тому числі інста-мами;
- блог особистого бренду чи підприємця, який розвиває свій бізнес;
- блог консультанта будь-якого напрямку;
- лайфстайл блог з одною чи декількома темами - подорожами, відносинами, їжею, дітьми, модою та красою.
Як стати успішним блогером? Це перш за все, бути собою, працювати та бути впевненим у своїх силах і тоді все обов'язково вийде. Не лишнім буде і навчання, яке допоможе охопити найважливіші знання з ведення блогу. Якщо новачок чітко дасть відповідь на питання для чого він хоче розпочати вести власний блог і скільки сил він може докласти для цього - варто пробувати, помилятися та отримувати перші лайки.