Солодощі та смачна продукція компанії ROSHEN давно припали до душі багатьом ласунам і гурманам різних країн. Почавши свою історію з невеликої української фабрики, концерн ROSHEN впевнено піднімається вгору. Тепер він займає 22 місце серед виробників кондитерських товарів в усьому світі. Поставивши на чолі роботи високу якість, відповідність міжнародним стандартам і дотримання традицій кращих шоколатьє, Roshen Харків - roshen.kh.ua пропонує величезний асортимент солодощів для справжніх гурманів.

Історія створення бренду

Відома під найменуванням ROSHEN, компанія до 2000 року носила незвучну назву «Укрпромінвесткондитер», тому було прийнято рішення провести ребрендинг. Це було необхідно для впізнаваності бренду при завоюванні міжнародного ринку кондитерських виробів. Нове ім'я мало звучати чітко, просто і запам'ятовуватися споживачем з першого разу.

Оригінальна назва намагалися овіяти корпоративними легендами про аристократа або божество з таким же прізвищем, які любили шоколад. Але версія не прижилася, так як очевидний зв'язок між брендом ROSHEN і прізвищем його власника.

Етапи розвитку концерну

Свій початок кондитерська корпорація бере в 1996 році з купівлі шести фабрик в різних містах України, Росії та Литви. Повне переобладнання відповідно до європейської стандартизації, пошук нових рецептів і хорошої сировини швидко підвищили інтерес до українського виробника. Всі фабрики зробили за єдиним стандартом, виробляючи оригінальні види цукерок, печива, пастили.

У своїй діяльності Roshen керується рядом принципів:

  • постійна розробка нових рецептів, застосування цікавих начинок;
  • використання міжнародних вимог на всіх етапах виробництва;
  • розвиток структурованої логістичної мережі.

Для виходу на зарубіжний ринок правління прийняло рішення про перейменування в лаконічну назву ROSHEN, під яким концерн відомий в Європі, Росії, Канаді та ближньому зарубіжжі. Активна рекламна кампанія почалася з 2002 року, і принесла плоди завдяки продуманому підходу в засобах масової інформації.

Компанія має великий штат співробітників, які серйозно опрацьовують кожен елемент упаковки, колірну гамму, дизайн цукеркової обгортки. Такий особливий підхід до кожної деталі, натуральна сировина і нестандартні компоненти дозволяють ROSHEN збільшувати число цінителів своєї солодкої продукції.

Авторизація