Все більше солідних компаній створюють собі маркетинг-кіт. Оскільки успішність і розвиток фірми в багатьох випадків залежить від вдалої промоції. Якісна комунікація з клієнтами та партнерами можлива через якісні промо-матеріали. Тому на сайті Epica Group https://epicagroup.ru/design-2/poligraficheskiy-dizayn/marketing-kit пропонують послуги, які можуть допомогти сформувати обличчя компанії та створити дієвий маркетинг-кіт.
Що таке маркетинг-кіт
Маркетинг-кіт - це документ-презентація про фірму. Його поширюють серед потенційних та наявних клієнтів і партнерів.
В маркетинг-кіті зазвичай поміщають:
- короткий опис фірми і її продукції,
- інформація про унікальність компанії,
- переваги співпраці,
- перелік наявних клієнтів,
- команда фірми,
- успішні кейси компанії,
- соціальні докази експертності компанії (нагороди, сертифікати, публікації у відомих ЗМІ, участь у виставках, форумах тощо),
- відгуки та подяки клієнтів,
- гарантії якості,
- контакти.
Маркетинг-кіт дає читачеві можливість знайти повне уявлення про фірму. До того ж, це сприятливо впливає на подальший вибір клієнта.
Для чого потрібен маркетинг-кіт
Основна функція маркетинг-кіта полягає в демонстрації історії фірми, її досягнень, особливостей конкурентоспроможних характеристиках. Грамотно спроектований маркетинг-кит є високоефективним засобом продажів, націленим на різні області комунікативних зв'язків фірми і її цільову групу людей. Місія маркетинг-кита - максимізація продажів всілякими засобами: від продажу безпосередньо до налагодження бізнес-контактів, співпраці з постачальниками і компаньйонами. З огляду на різноспрямованість, цей документ повинен бути досить гнучким для коригування інформації, призначеної конкретної аудиторії.
Маркетинг-кіт допомагає компаніям:
- збільшувати продажі;
- розширювати бізнес-інтереси;
- знаходити нових клієнтів і партнерів;
- перемагати в конкурентній боротьбі;
- створювати позитивний імідж компанії;
- збільшувати середній чек;
- продавати в онлайн-режимі;
- підвищувати лояльність споживача.
Універсальних і ідентичних маркетинг-кітів не існує. У кожній конкретній ситуації підбирається структура і визначається її доцільність. На базі наявних відомостей готується і затверджується текстовий сценарій, після чого оформляється інфографікою, щоб документ набув готовий вид.