Маркетинг-кіт - це не данина моді, а інструмент успішного продажу

jfghfj

Все більше солідних компаній створюють собі маркетинг-кіт. Оскільки успішність і розвиток фірми в багатьох випадків залежить від вдалої промоції. Якісна комунікація з клієнтами та партнерами можлива через якісні промо-матеріали. Тому на сайті Epica Group https://epicagroup.ru/design-2/poligraficheskiy-dizayn/marketing-kit пропонують послуги, які можуть допомогти сформувати обличчя компанії та створити дієвий маркетинг-кіт.

Що таке маркетинг-кіт

Маркетинг-кіт - це документ-презентація про фірму. Його поширюють серед потенційних та наявних клієнтів і партнерів.marketing kit 600x375 67b

В маркетинг-кіті зазвичай поміщають:

  • короткий опис фірми і її продукції,
  • інформація про унікальність компанії,
  • переваги співпраці,
  • перелік наявних клієнтів,
  • команда фірми,
  • успішні кейси компанії,
  • соціальні докази експертності компанії (нагороди, сертифікати, публікації у відомих ЗМІ, участь у виставках, форумах тощо),
  • відгуки та подяки клієнтів,
  • гарантії якості,
  • контакти.

Маркетинг-кіт дає читачеві можливість знайти повне уявлення про фірму. До того ж, це сприятливо впливає на подальший вибір клієнта.

Для чого потрібен маркетинг-кіт

Основна функція маркетинг-кіта полягає в демонстрації історії фірми, її досягнень, особливостей конкурентоспроможних характеристиках. Грамотно спроектований маркетинг-кит є високоефективним засобом продажів, націленим на різні області комунікативних зв'язків фірми і її цільову групу людей. Місія маркетинг-кита - максимізація продажів всілякими засобами: від продажу безпосередньо до налагодження бізнес-контактів, співпраці з постачальниками і компаньйонами. З огляду на різноспрямованість, цей документ повинен бути досить гнучким для коригування інформації, призначеної конкретної аудиторії.

Маркетинг-кіт допомагає компаніям:

  • збільшувати продажі;
  • розширювати бізнес-інтереси;
  • знаходити нових клієнтів і партнерів;
  • перемагати в конкурентній боротьбі;
  • створювати позитивний імідж компанії;
  • збільшувати середній чек;
  • продавати в онлайн-режимі;
  • підвищувати лояльність споживача.

Універсальних і ідентичних маркетинг-кітів не існує. У кожній конкретній ситуації підбирається структура і визначається її доцільність. На базі наявних відомостей готується і затверджується текстовий сценарій, після чого оформляється інфографікою, щоб документ набув готовий вид.

0
репостів
0
репостів