Ефективна взаємодія з клієнтами - ключ до успішних продажів та збільшення кількості лідів. Так, CRM для ріелторів дозволяє автоматизувати комунікацію як з потенційними покупцями нерухомості, так і з партнерами, постійними клієнтами. До того ж такі системи не тільки використовуються для продажів, а й допомагають у маркетингу, надавати якісну підтримку клієнтам та сервіс.
Що таке CRM-система та чим вона корисна для ріелторів?
Customer Relationship Management або коротко CRM-система - це свого роду програма, яка займається управлінням відносин з клієнтами. Нею можуть користуватися, як агентства з нерухомості, так і керівники ріелторських компаній, індивідуальні ріелтори. Завдяки автоматизованому процесу, CRM-система дає можливість:
- керувати даними клієнта, тобто збирати, зберігати та організовувати інформацію, контакти як лідів, так і постійних покупців;
- відстежувати всі етапи продажу нерухомості, починаючи від першого консультування і закінчуючи підписанням угоди;
- ефективно планувати роботу: створювати нагадування, формувати щоденні завдання, наприклад, відправку листів чи організація зустрічей;
- об'єднувати наявну базу та сайт для ріелтора без необхідності вносити дані вручну;
- аналізувати базу клієнтів, ефективність продажів та формувати рекламні кампанії у відповідності до сегментації клієнтів.
Усе це дозволяє через одну програму оптимізувати час, краще використовувати наявні ресурси і при цьому збільшити кількість угод. Систему можна налаштувати під потреби конкретного бізнесу та використовувати її як через комп'ютер, так і мобільний додаток, який завжди доступний під рукою.
Унікальні переваги CRM
Розберемося на прикладі програми IST.Realtor, які унікальні особливості в роботі має дана система та які переваги має для ріелторських компаній. Окрім зменшення ручних процесів та помилок, які виникають від людського фактора, а також покращення взаємодії з лідами, збільшення угод, система пропонує комплексні рішення, які є надійними та перевіреними понад 600 агентствами. Така CRM-система добре захищена, тож дані клієнтів завжди у безпеці.
Розробники програми розуміють, що кожен бізнес унікальний, тож гнучкість системи дозволяє налагоджувати її під специфічні вимоги. А це зручність у роботі, адаптація під процеси агентства. Оскільки ринок нерухомості постійно оновлюється, то і програма також, забезпечуючи стабільний розвиток компанії з використанням сучасних інструментів.
Варто виділити переваги системи:
- ведення карти клієнта для фіксування значущих варіантів у пошуку;
- можливість використання додатка;
- автоматичне архівування даних;
- автоматична розсилка варіантів з нерухомості з активним посиланням на сайт.
З IST.Realtor можна забути про традиційні записи, формування таблиць та постійний контроль ріелторів. Систематизація усіх процесів та комплексний підхід для ріелторів допоможуть повністю управляти бізнес-процесами, взаємодією з клієнтами та слідкувати за розвитком компанії, а також вчасно коригувати недоліки, впроваджувати рекламні кампанії.