Керівники малого та середнього бізнесу, які мають віддалених працівників, знають, як важко їх контролювати. Особливо, якщо вони використовують для комунікацій телефон з мобільним номером. Менеджер може упустити угоду на десятки тисяч чи спілкуватися з конкурентами, і це ніде не буде зафіксовано. Мобільні інструменти, як програма для дзвінків від Ringostat, допомагають контролювати менеджерів, якщо під’єднано віртуальні номери. Але що робити, якщо для комунікації з клієнтами використовуються традиційні мобільні номери? На допомогу приходить мобільна IP-телефонія, про яку ми поговоримо далі.
Що таке мобільна IP-телефонія
Мобільна IP-телефонія (FMC) — це рішення, яке дозволяє під’єднати мобільний номер співробітника до єдиної корпоративної мережі. Простими словами: менеджер користується своїм смартфоном, але всі дзвінки проходять через віртуальну АТС компанії. Таким чином, FMC дозволяє перетворити будь-який смартфон в IP-телефон.
Переваги мобільної IP-телефонії для малого та середнього бізнесу
Малі та середні компанії знаходяться в активному процесі розвитку та ще мають обмежений бюджет. Тому вони потребують рішень, які допоможуть в зниженні витрат та зростатимуть разом з ними. Мобільна IP-телефонія об’єднує в собі всі ці умови, тому можна виділити наступні переваги для середнього та малого бізнесу:
- не потрібно купляти дороге обладнання та прокладати телефонні кабелі;
- менеджери можуть працювати всюди, де є підключення до телефонної мережі;
- також бізнесу не потрібно обмежуватися географічним розташуванням офісу під час найму співробітників;
- гнучкість рішення дозволяє легко збільшувати чи зменшувати кількість робочих місць.
Крім того, мобільна IP-телефонія має низку важливих переваг, які дозволяють оптимізувати якість обслуговування клієнтів та покращити контроль за співробітниками. Що отримують клієнти бізнес-телефонії Ringostat, які використовують FMC:
- Повний контроль дзвінків віддалених співробітників. Дані про усі виклики автоматично потрапляють до звітів в особистому кабінеті Ringostat. Завдяки цьому керівник може бачити повну картину комунікації з клієнтами. Наприклад, звіт про пропущені необроблені дзвінки вкаже на виклики, на які менеджери так і не перетелефонували. А «Співробітники в реальному часі» покаже, хто з працівників саме зараз приймає дзвінки, хоча повинен здійснювати.
- Статистика по кожному менеджеру. Також зі звітів можна дізнатися про навантаження та ефективність працівників: загальну кількість вхідних та вихідних викликів, скільки було пропущено, середню тривалість розмови та часу очікування відповіді тощо.
- Приховування особистих номерів менеджерів. Можна налаштувати, щоб клієнт бачив номер компанії, навіть коли співробітник телефонує з особистого телефону. Окрім конфіденційності, це також допомагає запобігти використанню особистих номерів для спілкування з покупцями.
- Автоматичний запис розмов. Керівник зможе будь-коли прослухати аудіозапис дзвінка, щоб проаналізувати якість комунікації з клієнтом та вчасно виявити помилки. Наприклад, якщо менеджер пропонує товари та послуги, які не відповідають потребам клієнта. Чи надає недостатньо інформації про продукти. Також запис розмови дозволяє дізнатися, чи не вирішує працівник особисті питання в робочий час.
- Зниження витрат на дзвінки. Комунікації між співробітниками в межах однієї віртуальної АТС коштують дешевше. У порівнянні з тарифами на дзвінки з мобільного та на мобільний номер без FMC.
- Автоматична передача даних в CRM. Якщо налаштовано інтеграцію, дані про дзвінки будуть автоматично потрапляти в систему. Це дозволяє не втратити корисну інформацію про клієнтів та угоди.
- Швидка технічна підтримка. Спеціалісти Ringostat відповідають впродовж 2 хвилин. Якщо у вас виникнуть питання чи проблеми, ви швидко отримаєте потрібну підтримку.
Інтеграція з іншими мобільними інструментами для бізнесу
FMC дозволяє користуватися усіма перевагами інтеграції бізнес-телефонії з CRM.
- Автоматичне створення угод, контактів та завдання «Передзвонити», якщо виклик було пропущено. Навіть якщо менеджери приймають дзвінок за дзвінком, важлива інформація не загубиться. Також працівник зможе вчасно побачити пропущений виклик, який потребує уваги.
- Автоматизоване внесення даних про дзвінок в систему. Це дозволяє мінімізувати ручний труд та запобігає внесенню інформації з помилками.
- Розумна переадресація. Якщо в CRM зазначено відповідального за клієнта менеджера, виклик відразу надійде на нього. Іншім менеджерам не потрібно відриватися від роботи та шукати покупцю його спеціаліста. А клієнт не витрачає час на очікування з’єднання з фахівцем.
Захист даних та безпека мобільних дзвінків
Клієнти довіряють компанії свої особисті дані, втрата яких може негативно на них позначитись. Також в телефонній розмові може лунати конфіденційна інформація самого бізнесу, наприклад, стратегія розвитку. Якщо телефонія погано захищена, бізнес чекають репутаційні та матеріальні збитки.
Ringostat максимально серйозно ставиться до безпеки. Зокрема, отримав сертифікат ISO/IEC 27001:2022 — міжнародний стандарт захисту інформації. Що це означає для вашого бізнесу:
- всі розмови шифруються;
- передача даних тільки захищеними каналами;
- повна відповідність GDPR для роботи з ЄС;
- регулярні аудити безпеки від незалежних експертів;
- дані зберігаються в захищених дата-центрах.
Висновок
Гнучкість та функції мобільної IP-телефонії працюють за межами офісу на користь компанії, працівника та клієнта. Керівник може ефективно контролювати комунікації з клієнтами, наче він проводить увесь день біля віддаленого співробітника. Менеджер має зручний інструмент, який автоматизує частину робочих процесів та допомагає зменшити навантаження у піковий час. А клієнт середньогота малого бізнесу отримує якісне обслуговування, незалежно від місцеперебування спеціаліста.