Розміщення аутріч-посилань у перевіреному сервісі PrFlare

Просування власного інтернет-ресурсу цікавить багатьох власників бізнесу, підприємців. Щоб якісно та ефективно використовувати сайт для продажів та презентацій, потрібні сучасні методики, що гарантують збільшення відвідувачів.

photo 2023 06 30 12 16 29

Як працюють outreach-посилання

Методика просування сайтів, що пов’язана з аутріч, передбачає особисте спілкування із власниками рекламних сервісів, де будуть розміщені посилання. Таким чином кожне посилання опиниться на профільному сайті у тематичному тексті, який зацікавить відвідувачів. Потенціальні клієнти зможуть дізнатися про можливості та послуги компанії, додаткові пропозиції, асортимент каталогу.

Сервіс PrFlare пропонує своїм замовникам індивідуальний підхід до кожного завдання. Також за допомогою сервісу PrFlare можна просувати сайт самостійно. Алгоритм співробітництва:

  • користувач сервісу додає власний проєкт;
  • добавляє статті чи замовляє написання тематичного контенту;
  • використовує зручні фільтри для підбору рекламних майданчиків (у базі понад 25 тис. сайтів);
  • прив’язує до конкретного майданчика тематичний текст, а потім додає у кошик замовлень.

Після вибору сайтів потрібно поповнити рахунок та відправити замовлення до виконання.

Базові плюси сервісу PrFlare

Постійні клієнти, які вже користувалися послугами сервісу, відзначають його основні переваги.

  • Використання вічних посилань, за які не потрібно платити щоразу.
  • Доступний бюджет проєкту, суворе дотримання термінів виконання роботи.
  • Статті розміщуються вручну, постійно контролюється коректне використання посилань.
  • Швидке просування сайту у ТОП-видачі, можливість представити свою компанію на ринках інших країн.

Якщо потрібна стаття не буде розміщена на обраному рекламному майданчику протягом тижня, клієнту повертаються гроші.

0
репостів
0
репостів