Дорого та презентабельно – перші думки, які спадають на думку при створенні дизайну рекламної друкованої продукції. Проте ексклюзивність більш доречна при розробленні іміджевої поліграфії. Адже в цьому випадку йдеться дійсно про престиж компанії та її позиціонування на ринку. Корпоративні журнали, календарі, блокноти вручаються постійним клієнтам і бізнес-партнерам та не можуть виглядати дешево. Але головне завдання рекламної поліграфії – ефективність. І її можна отримати навіть при невеликих витратах на друк. Типографія «Хамелеон К» займається виготовленням поліграфії, суворо дотримуючись запланованого бюджету на рекламну кампанію.
Як можна зекономити на вартості друкованої продукції, не втрачаючи на її якості?
Порада 1. Великі тиражі
Рекламна поліграфія завжди потрібна у великій кількості. Лише одних листівок можна за день роздати тисячі. З точки зору економії бюджету доцільно відразу ж замовляти виготовлення друкованої продукції великими тиражами. Чим більша кількість екземплярів, тим дешевше обходиться собівартість окремо взятого флаєра чи буклету.
Обирайте для співпраці типографію, яка здатна запропонувати оптові ціни при великих тиражах. А також завжди пропонує знижки постійним клієнтам.
Порада 2. Ставка на популярні формати
Для кожного виду друкованої продукції можна виділити найбільш популярні розміри. Будь-які спроби розробити поліграфію з індивідуальними параметрами буду заздалегідь програшними. Неформатні вироби мають більше відходів паперу при обрізанні. На сайті xprint.com.ua ви можете подивитися найпопулярніші формати буклетів, каталогів, сертифікатів, візитівок, запрошень та інших видів рекламної поліграфії. Обирайте оптимальні для себе рішення.
Порада 3. Не лише повноколірний друк
Оригінально продуманий дизайн допоможе зекономити за рахунок застосування в поліграфії всього декілька кольорів. Завжди незвично виглядають друковані видання, виконані в 3-4 відтінки. При читабельній верстці таке рішення буде дійсно креативним, а по факту – значно дешевше, ніж замовляти поліграфію з повноколірним друком.
Створюючи буклети, можна залишити кольоровою лише обкладинку чи окремі сторінки. Приміром, із малюнками чи фотографіями. А решту сторінок внутрішнього блоку виконати чорно-білою.
Двоколірні візитівки – бюджетне, але стильне рішення. Аби не обмежуватися стандартними білим і чорним кольорами, доберіть інші незвичні поєднання: гірчичний та графітовий, білий і коричневий, чорний з оливковим.
Порада 4. Мінімум післядрукарської обробки
Чим поліграфія простіше та швидше обробляється після процесу друку – тим вона дешевше. Застосовувати післядрукарські технології доречно при створенні презентабельної поліграфії: для ювілеїв, пам’ятних подій, при виготовленні інтер’єрного декору. Але для масової друкованої продукції важлива її простота.
Які види післядрукарської обробки будуть зайві:
- тиснення золотом, фольгою;
- вибіркове покриття УФ-лаком;
- округлення куточків сторінок;
- перфорація;
- біговка на сторінках;
- нумерація аркушів.
Порада 5. Щільність паперу
Пересічному клієнту, який не посвячений в тонкощі типографської справи, дуже важко помітити різницю в щільності паперу. Якщо замість 115 г/м² для виготовлення листівок вибрати папір на 90 г/м², то якість самого друку не постраждає. На дотик вироби будуть лише трішки відрізнятися, проте вартість тиражу знизиться щонайменше на 5%. На сайті xprint.com.ua ви можете переглянути різні види поліграфії та орієнтовну попередню вартість тиражів.