Впродовж 2023 року КРАІЛ вже отримала понад 1500 звернень громадян

Індустрія азартних ігор для України є дуже новою. Принаймні на легальному рівні. Тому не дивно, що у гравців (як наявних, так і потенційних) можуть виникати певні питання з приводу діяльності онлайн-казино, букмекерських контор та інших гральних закладів. На щастя, в Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей це передбачили й надали змогу звертатися в будь-який час за телефоном або ж за електронною адресою КРАІЛ.

real f11a5057 5d8b 4d67 ab05 f055de628158

Як виявилося, частіше всього гравців цікавить інформація про легальність того чи іншого казино.

Наприклад, інтернет-користувач бачить доступні бонуси Vbet на сторінці https://top-onlinecasino.net/casino/vbet/bonus. Його цікавить ця пропозиція, але він хоче переконатися, чи працює казино легально й чи не надто він ризикує, обираючи саме цей заклад. В КРАІЛ при цьому нагадують, що інформація про наявність ліцензії повинна міститися безпосередньо на сайті казино, а також її можна знайти на порталі КРАІЛ в розділі «Реєстри та переліки». До речі, дані про ліцензію мають міститися й в офіційних додатках гральних закладів. Як, наприклад, в додатку Vbet за посиланням https://top-onlinecasino.net/casino/vbet/app

В Комісії поміж іншим назвали регіони, з яких було зафіксовано найбільше звернень впродовж 2023 року:

  • Київська область — 612 звернень.

  • Львівська область — 239 звернень.

  • Дніпропетровська область — 108 звернень.

  • Харківська область — 70 звернень.

  • Волинська область — 55 звернень.

А от найменше звернень було зафіксовано в Херсонській (2), Луганській (6), Житомирській (9) та деяких інших областях.

На перший погляд може здатися, що менше звернень надходить з прифронтових регіонів. Проте це не так. Дніпропетровська та Харківська області — в лідерах, що свідчить про активність азартних гравців в цих регіонах. А от у багатьох областях Центральної та Західної України звернень навпаки вкрай мало.

Звісно, кількість звернень до КРАІЛ — це ще не показник активності гравців загалом. І інтерпретувати їх таким чином не зовсім коректно. Проте сам факт того, що громадяни готові звертатися до відповідного регулятора з певних питань вже свідчить про те, що Комісія працює не дарма і її гаряча лінія корисна для українців.

В Комісії поміж іншим підкреслили, що до експертів гарячої лінії часом звертаються родичі та близькі людей з ігровою залежністю, які прагнуть отримати інформацію з приводу того, як діяти в такій ситуації та яким чином можна зарадити. На щастя, вже є відповідний реєстр осіб, яким обмежено доступ до гри. Особа з залежністю може самостійно подати заяву про самообмеження, або ж це може зробити хтось із близьких. Наприклад, дружина чи батьки. Тому ситуація в цьому питанні здебільшого контрольована. Та й загалом, як свідчать результати досліджень, українці не є азартною нацією. Особливо зараз, в умовах повномасштабної війни.

0
репостів
0
репостів