За словами спостерігачів, зовнішню рекламу розмістили ще до моменту реєстрації та навіть висування Анатолія Гриценка кандидатом в Президенти України.
Водночас відповідно до ч. 1 ст. 57 Закону України «Про вибори Президента України» передвиборна агітація розпочинається кандидатом на пост Президента України наступного дня після дня його реєстрації Центральною виборчою комісією. А у ч. 3 ст. 59 Закону України «Про вибори Президента України» визначено, що друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідно кандидата на пост Президента України або партії, яка висунула кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів. Крім того, відповідно до ч.4 ст. 58 передвиборна агітація здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, що виділяються на підготовку і проведення виборів, для цілей, визначених цим Законом, та коштів виборчих фондів кандидатів на пост Президента України.
Щоб уникнути порушення, рекламу, що не містить вихідних даних та виготовлена не за кошти виборчого фонду, мали б оперативно зняти одразу після реєстрації кандидата.
Утім, і в Хмельницькому, і в Шепетівці станом на 19 січня на своїх місцях залишалися білборди Анатолія Гриценка по вул. Героїв Небесної Сотні, на проспекті Миру, на виїзді з міста в бік Славути.
Треба зазначити, що в Шепетівці на вул. Чкалова ще наприкінці грудня щойно створену приймальню партії «Громадянська позиція» оздобили банером з аналогічним до білбордів дизайном. Вказаний банер теж не містить жодних вихідних даних та не міг бути виготовлений за кошти з виборчого фонду кандидата.
У штабі Анатолія Гриценка, розташованому в 190 окрузі, повідомили, що планують замінити зовнішню рекламу вже в понеділок. А затримку пояснили технічними проблемами з боку власників рекламних площ, які внаслідок погодних умов (ожеледь) не встигають оперативно знімати стару рекламу кандидата.
Як зазначає Тетяна Юзвяк, радниця з юридичних питань Громадянської мережі ОПОРА, за розповсюдження друкованої передвиборної агітації без вихідних даних та розміщення її без оплати з виборчого фонду (в окремих випадках — за кошти державного бюджету) настає адміністративна відповідальність, передбачена відповідно ст. 212-13 та ст. 212-14 Кодексу про адміністративні правопорушення України. Відповідно до статті 212-13 КУпАП настає відповідальність за виготовлення або розповсюдження друкованих матеріалів передвиборної агітації, які не містять відомостей про установу, що здійснила друк, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск. Статтею 212-14 КУпАП встановлено відповідальність за порушення порядку розміщення агітаційних матеріалів чи політичної реклами або розміщення їх у заборонених законом місцях.