Сергій Тюрін зазначив, що чат-бот “Укриття” виконуватиме дві важливі функції, як для людей, так і для ОВА: по-перше – людина, де б вона не знаходилася, може оперативно знайти найближче укриття (бот допомагає з пошуком найближчого доступного укриття відносно вашої геолокації по усій Україні). По-друге – у телеграм-бот можна відправляти інформацію щодо того чи укриття відкрите та в якому воно стані. Цю інформацію за відповідною розсилкою отримають ОТГ, РВА та ОВА. За словами посадовця, сутність даної розробки полягає не тільки в тому, щоб надати інформацію про найближче укриття, а й для того, щоб встановити спільний громадський контроль і максимально оперативно реагувати на недоопрацювання з боку балансоутримувачів.
Детальніше про те, як працює чат-бот “Укриття” розповів власник ІТ-компанії Stfalcon Степан Танасійчук. Так, під час повітряної тривоги у застосунку “Повітряна тривога” буде “випадати” кнопка “Показати найближче укриття”. Користувач після кліку на кнопку переходить до даного чат-бота, передає йому свою локацію і одразу отримує інформацію про найближчі укриття у радіусі 3 км. За потреби можна одразу прокласти маршрут до укриття.
Хмельницька ОВА