Завдяки збільшенню тарифів олігархам на вантажні перевезення можемо нарешті говорити про амбіції. Наш план в Укрзалізниці - мільйон шпал до кінця року, виготовлених на своїх заводах, та ремонт 500 км колій. А також якнайшвидше повернення пасажирів на борт кількох Pesa, які стояли під парканами, а тепер на ремонті в депо Шепетівка та Коростень.
Крім Шепетівки посадовець відвідав Коростень, Старокостянтинів, Гнівань та Козятин.
Шпальні заводи, які входять до структури АТ «Укрзалізниця», збільшать обсяги виробництва у 2022 році. А коростенський завод цього тижня поновив роботу. Про це у своєму Telegram-каналі написав голова правління товариства Олександр Камишін.
«Об’їхав сьогодні 3 шпальні заводи, які входять до структури УЗ, — Коростенський, Старокостянтинівський та Гніваньський. Усі 3 заводи минулого року ледве працювали. Але цього року вже працюють на повну потужність», — зауважив очільник компанії.