ПриватБанк продовжує розвиток мережі банківських відділень, які відтепер працюють у форматі, орієнтованому на самообслуговування та надання банкірами консультаційних послуг, використовуючи мобільні планшети. Всі ці заходи направлені на обслуговування клієнтів оперативніше, без черг, на різних електронних пристроях - від терміналу самообслуговування до клієнтського смартфону.
Реклама: Пропонуємо вам займи на карту. На нашому сайті серед багатьох пропозицій ви оберете найвигідніше, зарання можете вивчити відгуки та порівняти з іншими сервісами.
За даними опитування більш як 2-х мільйонів клієнтів, проведеного банком, на сьогодні смартфонами і планшетами активно користується кожен четвертий клієнт ПриватБанку. А до кінця 2014 року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами буде збільшено вдвічі.
"Обслуговування клієнтів за допомогою планшетів дозволяє навчити персонально кожного клієнта працювати з мобільними додатками ПриватБанку, або системою інтернет-банкінгу Приват24, наочно показати і навіть дати спробувати самостійно оплатити комунальні платежі або просто поповнити рахунок мобільного телефону, - говорить керівник Шепетівського відділення ПриватБанку Тетяна Цвіркун. - Спробувавши провести такі операції на планшеті і побачивши, як це просто і зручно, кожен з них обов'язково буде продовжувати працювати через інтернет з усіма мобільними додатками ПриватБанку не виходячи з дому".
У Хмельницькій області планшетне обслуговування проводиться у всіх основних відділеннях м.Хмельницького та районних центрів.