Понеділок, 02 червня 2014 18:55

Шепетівське відділення банку переобладнали у новий сучасний формат

Автор

Оновлене відділення ПриватБанку в м.Шепетівка переобладнане у новий сучасний формат, де робочі місця працівників розміщені у форматі OpenSpace із просторою зоною самообслуговування, у якій встановлено чотири термінали, та місцями  для обслуговування на планшетах iPad, за допомогою яких співробітники відділень ПриватБанку надають клієнтам найпопулярніші послуги - від випуску кредитної карти та відкриття депозитного вкладу до оплати комунальних послуг та купівлі квитків на транспорт. 

ПриватБанк продовжує розвиток мережі банківських відділень, які відтепер працюють у форматі, орієнтованому на самообслуговування та надання банкірами консультаційних послуг, використовуючи мобільні планшети. Всі ці заходи направлені на обслуговування клієнтів оперативніше, без черг, на різних електронних пристроях -  від терміналу самообслуговування до клієнтського смартфону.


Реклама: Пропонуємо вам займи на карту. На нашому сайті серед багатьох пропозицій ви оберете найвигідніше, зарання можете вивчити відгуки та порівняти з іншими сервісами.


За даними опитування більш як 2-х мільйонів клієнтів, проведеного банком, на сьогодні смартфонами і планшетами активно користується кожен четвертий клієнт ПриватБанку. А до кінця 2014 року, за прогнозами експертів, кількість активних користувачів смартфонами буде збільшено вдвічі.

"Обслуговування клієнтів за допомогою планшетів дозволяє навчити персонально кожного клієнта працювати з мобільними додатками ПриватБанку, або системою інтернет-банкінгу Приват24, наочно показати і навіть дати спробувати самостійно  оплатити комунальні платежі або просто поповнити рахунок мобільного телефону, - говорить керівник Шепетівського відділення ПриватБанку Тетяна Цвіркун. - Спробувавши провести такі операції на планшеті і побачивши, як це просто і зручно, кожен з них обов'язково буде продовжувати працювати через інтернет з усіма мобільними додатками ПриватБанку не виходячи з дому".

У Хмельницькій області планшетне обслуговування проводиться у всіх основних відділеннях м.Хмельницького та районних центрів.

Останнє редагування Неділя, 16 грудня 2018 15:07

Новини Шепетівки в месенджерах

Viber | Telegram

Люди, участвующие в этой беседе

Comments (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

А термінали як не працювали, так і не працюють. :lol: Уже 3 раз не можу гроші покласти на картку.<br />http://privatbank.ua/img/wolf.png

Коментарі відсутні

Залиште ваш коментар

  1. Можете коментувати як гість, але ліпше Зареєструйтесь або авторизуйтесь
Вложения (0 / 6)
Поделиться вашим местоположением