Ремонт дорожнього покриття міста
- lamer85
- Платиновий учасник
- Дописи: 637
- Подяка отримана: 194
Я за останній час, дивлячись як "дорожній" бізнес крутиться в Україні, переконався що це дуже стала, заплутана система з якою ще нескоро покінчать. В кожному регіоні свої "армяни". В кожному регіоні на схемах з держфінансуванням обслуговування доріг вони піднімають страшні гроші. Скрізь вони швиденько знаходять чи то спільну мову з представниками влади, чи то засоби тиску на неї. У нас (як і в більшості міст області) ця схема працює давно, і почалось це зовсім не з нинішньої каденції влади, і навряд при ній буде подолано. Навіть скажу, що точно не буде. Можливо, той же УЯР-1 це якась спроба від цього відмежуватись, але дуже слабенька.
Обурення тих же водіїв, та і будь-якої людини, цілком зрозуміле, але не витрачайте занадто нерви і не псуйте їх іншим Ще нескоро ця ситуація зміниться.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Автор теми
- Платиновий учасник
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
Дякую О.В.Островський , що ви вже зрозуміли різницю між капітальним і поточним ремонтом, про яку я ще писав пару місяців назад, коли на сайті була реклама ,як 13 ремколона судилкова робила ремонт дорожнього покрииття по С.Бандери між Українською та шешукова, де було вказано, що на даній ділянці робиться капремонт!О В Островський пише: Автор топіка ж напевно навіть не розуміє різницю між поточним і капітальним ремонтом. Те що УЯР поки що не виправдовує сподівань, я навіть не сперечаюсь, ремонтує він поки що з перемінним успіхом. Але це не привід кричати, що там щось розікрали. Можливо сам УЯР недосконалий, може кваліфікація працівників ще недостатня, причин може бути маса, і до них треба докопуватись, а не як папуга кричати "Розікрали!" на будь які недоліки, а потім чекати що хтось буде з вами вступати в змістовний діалог.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Автор теми
- Платиновий учасник
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
Я за правильне логічне вирішення проблеми , а не просто триняти кошти на навчання псуючи і без того попсуване дорожнє покриття міста.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dentist
- Адміністратор
з.і. з чого ви взяли, що в мене друзі в виконкомі є?
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Автор теми
- Платиновий учасник
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Автор теми
- Платиновий учасник
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
Що вам ще третій раз скопіювати???
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- myron
- Платиновий учасник
- Дописи: 1239
- Подяка отримана: 144
1. Економія грошових фондів .
2. Якісний ремонт дорожнього покриття
3. Не потрібно буде проходити кожну вулицю по 2-5 рази.
4. Дасть можливість за ті самі кошти полатати більше міських вулиць.
5. Наші працівники переймуть досвід та навчаться правильно користуватися машиною УЯР-01
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- либерман
- Платиновий учасник
- Дописи: 390
- Подяка отримана: 52
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Іван
- Автор теми
- Платиновий учасник
- Дописи: 1140
- Подяка отримана: 72
ТТК 03450778-154:2013. Типовая технологическая карта на выполнение работ по ямочному ремонту, заделывания трещин и просадок асфальтобетонного покрытия струйным методом с использованием машин Savalco SR 800, Strassmayr Patchmatic STP 1008, TURBO 5000 на базе автомобиля МАЗ, УЯР-01 на базе автомобиля КрАЗ-65055, ДН-011.
Для Шайноги :
Прежде чем приступать к ремонту, потребуется произвести подготовительные работы:
Разметка. В данном случае необходимо отмечать не только поврежденный участок, но и некоторое количество целого полотна. Если несколько выбоин располагаются в одном радиусе, то их необходимо окрашивать общим контуром.
Далее производится демонтаж поврежденного слоя асфальта при помощи, например, отбойного молотка. Лучше всего использовать метод холодного фрезерования, поскольку он позволяет создать ровные стенки.
На этом этапе производится удаление мусора и крошек покрытия, после чего можно приступать к обработке выбоин при помощи специального битумного состава.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.