Хмельниччина – зелене серце України!
- boykooleg93@gmail.com
- Автор теми
- Новачок
Менш
Більше
- Дописи: 2
- Подяка отримана: 0
14 бер. 2016 17:25 - 15 бер. 2016 12:05 #105819
від boykooleg93@gmail.com
Зелений бренд рідного краю.
Якщо на хвилинку уявити, що країна – живий організм, а кожне місто – життєво необхідний орган, то можна вловити незримий зв’язок, який об’єднує Україну судинами-павутинами мереж у єдину систему. Жоден елемент системи не може функціонувати самостійно, зате разом вони мають потужну силу й енергетичний заряд. Таким чином Карпати стають легенями, Київ – мозком, Львів – очима, а Одеса з морем та низкою водойм – нирками. А яке місце в цьому організмі належить Хмельниччині?
Адже у нас найродючіші чорноземи, сприятливі кліматичні умови, найпрацьовитіші люди. А ще у нас чисте повітря, бо кожна місцина має власне лісове господарство. Численні водні артерії несуть життя у найвіддаленіші куточки нашого краю. Усе це створює найкращі умови для розвитку органічного землеробства, легкої та харчової промисловостей, енергетики, зеленого туризму та інноваційних технологій. У нас є усе, аби задавати ритм для розвитку цілої країни. Цю функцію в організмі виконує… серце.
Тому подоляни створили концепцію позиціонування Хмельницької області як «зеленого серця України». У зеленому – відродження, натхнення, нова життєва можливість, процвітання та нові починання. Це колір молодості, свіжості. Це зелене світло для життя, розвитку, відпочинку і бізнесу.
Бренд «Зелене серце України» був вперше презентований у червні 2015 року ініціативною групою, до складу якої входили активні громадські діячі, представники успішних бізнесів на теренах Хмельниччини, молоді й амбітні державні службовці.
Ініціативна група виокремила основні тези, на яких ґрунтуватиметься філософія бренду «Хмельниччина – зелене серце України»:
ВОДА
- лікувальні властивості вод на території області
- розвиток водних господарств
ЇЖА
- розвиток технологій і виробництва органічних продуктів
- сертифікація і стандартизація господарств і харчових виробництв
- кооперативний рух як нова модель господарювання на землі
СЕРЕДОВИЩЕ
- збереження національних природніх парків
- відновлення лісів
- збереження та оздоровлення екології природніх водойм
- розширення сегменту екоматеріалів, що застосовуються у промислових виробництвах (тканини, пластмаси тощо)
АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ
- розвиток сонячної, вітрової та геоенергетики
- біоенергетика (щепа, солома, міскантус, цукрове сорго)
- енергозберігаючі технології
- високі стандарти з контролю за атомною енергетикою на території області
ТРАНСПОРТ
- створення умов для розширення парку приватного електротранспорту
- проект із будівництва аеропорту
ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
- профорієнтація та підготовка кадрів
- розвиток легкої промисловості
ПЕРЕРОБКА ВІДХОДІВ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
- сортування сміття
- сміттєпереробні заводи
За неповний рік відбулося близько 50 презентацій бренду «Хмельниччина – зелене серце України» під час районних та регіональних заходів для різних цільових аудиторій. А ознайомлення міста із концепцією відбулась 17 жовтня під час грандіозного ярмарку «Агро Паті» у Хмельницькому.
Для довідок. У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту, яке стрімко розвивається. Це своєрідна розширена концепція іміджу, позиціонування самого себе. Вдалий брендинг допомагає яскравіше продемонструвати переваги території, дозволяє вдало конкурувати за інвестиції, фахові, економічні, культурні, туристичні потоки й спрацьовує на підняття позитивного іміджу міста.
Нагадаємо, на сьогодні власні бренди мають такі міста як Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Київ, Львів, Одеса, Кривий Ріг та інші.
Хмельниччина – зелене серце України! був створений boykooleg93@gmail.com
Зелений бренд рідного краю.
Якщо на хвилинку уявити, що країна – живий організм, а кожне місто – життєво необхідний орган, то можна вловити незримий зв’язок, який об’єднує Україну судинами-павутинами мереж у єдину систему. Жоден елемент системи не може функціонувати самостійно, зате разом вони мають потужну силу й енергетичний заряд. Таким чином Карпати стають легенями, Київ – мозком, Львів – очима, а Одеса з морем та низкою водойм – нирками. А яке місце в цьому організмі належить Хмельниччині?
Адже у нас найродючіші чорноземи, сприятливі кліматичні умови, найпрацьовитіші люди. А ще у нас чисте повітря, бо кожна місцина має власне лісове господарство. Численні водні артерії несуть життя у найвіддаленіші куточки нашого краю. Усе це створює найкращі умови для розвитку органічного землеробства, легкої та харчової промисловостей, енергетики, зеленого туризму та інноваційних технологій. У нас є усе, аби задавати ритм для розвитку цілої країни. Цю функцію в організмі виконує… серце.
Тому подоляни створили концепцію позиціонування Хмельницької області як «зеленого серця України». У зеленому – відродження, натхнення, нова життєва можливість, процвітання та нові починання. Це колір молодості, свіжості. Це зелене світло для життя, розвитку, відпочинку і бізнесу.
Бренд «Зелене серце України» був вперше презентований у червні 2015 року ініціативною групою, до складу якої входили активні громадські діячі, представники успішних бізнесів на теренах Хмельниччини, молоді й амбітні державні службовці.
Ініціативна група виокремила основні тези, на яких ґрунтуватиметься філософія бренду «Хмельниччина – зелене серце України»:
ВОДА
- лікувальні властивості вод на території області
- розвиток водних господарств
ЇЖА
- розвиток технологій і виробництва органічних продуктів
- сертифікація і стандартизація господарств і харчових виробництв
- кооперативний рух як нова модель господарювання на землі
СЕРЕДОВИЩЕ
- збереження національних природніх парків
- відновлення лісів
- збереження та оздоровлення екології природніх водойм
- розширення сегменту екоматеріалів, що застосовуються у промислових виробництвах (тканини, пластмаси тощо)
АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ
- розвиток сонячної, вітрової та геоенергетики
- біоенергетика (щепа, солома, міскантус, цукрове сорго)
- енергозберігаючі технології
- високі стандарти з контролю за атомною енергетикою на території області
ТРАНСПОРТ
- створення умов для розширення парку приватного електротранспорту
- проект із будівництва аеропорту
ОСВІТНІЙ ПРОСТІР
- профорієнтація та підготовка кадрів
- розвиток легкої промисловості
ПЕРЕРОБКА ВІДХОДІВ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
- сортування сміття
- сміттєпереробні заводи
За неповний рік відбулося близько 50 презентацій бренду «Хмельниччина – зелене серце України» під час районних та регіональних заходів для різних цільових аудиторій. А ознайомлення міста із концепцією відбулась 17 жовтня під час грандіозного ярмарку «Агро Паті» у Хмельницькому.
Для довідок. У сучасному суспільстві бренд потрібен кожному місту, яке стрімко розвивається. Це своєрідна розширена концепція іміджу, позиціонування самого себе. Вдалий брендинг допомагає яскравіше продемонструвати переваги території, дозволяє вдало конкурувати за інвестиції, фахові, економічні, культурні, туристичні потоки й спрацьовує на підняття позитивного іміджу міста.
Нагадаємо, на сьогодні власні бренди мають такі міста як Дніпропетровськ, Донецьк, Харків, Київ, Львів, Одеса, Кривий Ріг та інші.
Останнє редагування: 15 бер. 2016 12:05 ким Dj Os.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dentist
- Адміністратор
17 бер. 2016 08:27 #105858
від Dentist
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
17 бер. 2016 09:53 #105859
від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Хмельниччина – зелене серце України!
Божились, що ні. Хоча дуже схоже, що таки так.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
Час відкриття сторінки: 0.085 секунд