Права пасажирів залізниці, про які варто знати
- pruduk
- Автор теми
- Платиновий учасник
Менш
Більше
- Дописи: 901
- Подяка отримана: 319
27 серп. 2015 23:59 #100678
від pruduk
Права пасажирів залізниці, про які варто знати був створений pruduk
1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його просканувати, це проблеми провідника, а не ваша.
2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканера, то він має піти за ним, а не ви.
3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить стоїть потяг чи їде.
4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.
5. Якщо ви виявили погано випрасовану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.
6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.
7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.
Вимагайте дотримання своїх прав. А якщо їх не виконують, то пишіть скаргу, адже вони усі фіксуються.
2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканера, то він має піти за ним, а не ви.
3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить стоїть потяг чи їде.
4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.
5. Якщо ви виявили погано випрасовану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.
6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.
7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.
Вимагайте дотримання своїх прав. А якщо їх не виконують, то пишіть скаргу, адже вони усі фіксуються.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Fitale
- Молодший учасник
Менш
Більше
- Дописи: 24
- Подяка отримана: 5
28 серп. 2015 00:01 #100679
від Fitale
Відповідь від Fitale у темі Права пасажирів залізниці, про які варто знати
взято з
vk.com/wall-5525046_5417118
vk.com/wall-5525046_5417118
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
28 серп. 2015 00:16 #100680
від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Права пасажирів залізниці, про які варто знати
Особисто я перший раз цей текст побачив у представництві Ревізора (телепередачі)
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
Час відкриття сторінки: 0.058 секунд