Вчимося на аналізі успіху “Диких танців” Руслани.
- Концепт
- Автор теми
- Учасник-експерт
- Дописи: 127
- Подяка отримана: 56
Так в інтерв'ю про особливості однієї з бізнес-шкіл розповідала її директор. Назву не вказую, інакше це буде реклама цієї школи, а при потребі кожен зможе знайти необхідну йому бізнес-школу, тренінги, семінари.
Освіта. Для багатьох із нас вона давно вже перестала бути першою необхідністю і стала стилем життя. Ті, хто сьогодні хочуть досягти успіху, зробити кар’єру, зобов’язані бути у курсі найновіших подій та досягнень, знати, як покращити не лише свою роботу, але й цілого підприємства чи бізнесструктури, вміти дивитисся в майбутнє та адаптуватися до сучасних змін.
Таких навчальних закладів, які допомагають розвивати бізнес, на жаль, небагато, але вони є.
Бізнес-освіту найчастіше розглядають як додаткову освіту для тих, хто хоче змінити чи прискорити свою кар’єру. Її головне завдання – адаптація слухачів до сучасного бізнес-середовища і надання інструментів, які допоможуть передбачити майбутнє, прогнозувати зміни ринку.
На протязі останніх років за кордоном випускники програми МВА визначили успіх цієї програми, довівши, що вона здатна готувати менеджерів високого класу, які спроможні збільшити конкурентоспроможність своїх компаній.
У нашій школі сьогодні ми пропонуємо дві програми МВА: англомовну Міжнародну МВА PRO у співпраці з американським університетом та МВА “Національну перевагу” PRO, яка зорієнтована на особливості розвитку української економіки та викладається українською мовою.
Є МВА програма для спеціалістів в галузі медицини. Основна мета таких програм – дати глибоке системне розуміння всіх ключових функцій організації та їх взаємну залежність одну від іншої та від зовнішнього середовища. Програми концентруються на вмінні приймати правильні рішення на рівні своєї організації, системно підходити до рішення організаційних завдань та проблем. Вони орієнтовані на керівників вищої та середньої ланок, підприємців та тих, хто хоче ними стати.
Другий напрямок нашої роботи – це підготовка спеціалістів бізнес-адміністрування з можливістю здати міжнародні екзамени на отримання відомих професійних кваліфікацій за програмами SBA за трьома спеціалізаціями:
- інвестиційний менеджмент
- фінансовий менеджмент
- корпоративний менеджмент
Це програми системної підготовки спеціалістів для інвестиційно-фінансової сфери та реального сектору економіки. Розраховані на один рік.
Студенти – це люди , які або вже мають свої підприємства, або займають керівні посади у великих компаніях чи корпораціях. Це переважно керівники великих підприємств, які динамічно розвиваються і хочуть ще покращити свою роботу.
Студенти не просто слухають лекції, одною з умов навчання є застосування теоретичного матеріалу на практиці, якщо з якихось причин щось не виходить, то студент зобов’язаний аргументувати, у чому причина, та знайти правильне рішення проблем.
А загалом, ще під час навчання студенти відразу застосовують теорію на практиці, змінюють політику підприємства, вводять якісь новинки та відразу відзначають, що результати їх вражають.
Дуже цінним у нашій освіті є спілкування як з викладачами, так і студентами. Адже під час такого спілкування студенти обмінюються ідеями, думками, рішеннями схожих проблем.
А викладачі – це провідні українські та іноземні бізнесмени, які усі свої теоретичні закони перевірили на практиці. Лекції – це живе партнерське спілкування, яке допомагає розібратися з труднощами, налагодити та покращити роботу свого підприємства, а не сухе звичайне начитування лекцій.
Отримані знання підтверджуються дипломами та кваліфікаціями.
Спеціальної літератури дуже мало, але у нас є добре укомплектована бібліотека, яка забезпечує студентів необхідними підручниками. Деякі з них ми замовляємо з Америки, а деякі, перекладні, продаються у нас в Україні. Крім того, у кожного викладача є свій методичний матеріал, тому у нас проблем з літературою не виникає.
Існують різні програми: у формі денного, заочного, дистанційного і вечірнього навчання.
- Executive MBA (EMBA) – програм орієнтоані на керівників вищої ланки, де роботи студентів змістовно спираються на значний досід;
- Full time MBA – традиційні програми у формі денного навчання, що передбачають “відрив від виробництва”;
- Part time MBA – денні програми, де учень віддає навчанню не весь свій час (звичай через необхідність поєднувати навчання з роботою). Найпоширеніші варіанти – вечірня та модульна побудова програм Part-time.
- Distance MBA – програми, в яких для більшої гнучкості навчального процесу використовують методи дистанційного навчання.
Програми part-time MBA – дозволяють навчатись “без відриву від роботи” і мають заочну форму: існують варіанти вечірнього та модульного навчання.
На денній формі навчання на протязі першого року студенти вивчають фундаментальні предмети, обов’язкові для всіх програм МВА. На слідуючий рік вони отримують більш вузьку спеціалізацію і в праві вибирати предмети, які, як вони вважають, найбільш придатні для їх кар’єрного росту.
Я не намагаюся ідеалізувати бізнес-школи. Є ВУЗи, які роками готують кваліфіковані кадри, але на місцях є керівники, які не знають і не хочуть знати елементарних речей. Речей, які знає кожен підприємець. Дешевше оплатити бізнес-програму, ніж збільшувати дотації для міста, району чи області, в яких через недолугих керівників закриваються підприємства, а інвестори їх оминають десятою дорогою. Вони не можуть створити нормальні умови для бізнесу.
Є такий вислів ”Не батогом, а пряником”. Пряники такі керівники не вміють пекти, а дехто не хоче і не збирається, хоча інколи копійчаний пряник без наслідків, які виникають при застосуванні батога, може вирішити проблему. В таких школах керівники зможуть розширити свій інструментарій для вирішення проблем (можливо там їх навчать пекти пряники і десять раз думати перш ніж застосовувати батога).
Місто, район і область з великими підприємствами в ще більшій мірі потребують кваліфікованих керівників. Одна справа керувати підприємством, а інша містом з старими будинками, розбитими дорогами, зношеною каналізацією і проблемними підприємствами. А головне людьми з їх проблемами, які дуже часто ніхто не чує і не хоче чути, а це вже стає великою проблемою в масштабах всієї країни
blogs.korrespondent.net/users/blog/bulinaseli/a111886
Долучення:
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Концепт
- Автор теми
- Учасник-експерт
- Дописи: 127
- Подяка отримана: 56
В Шепетівці ще більше таких провокаторів, а швидше "врєдітєлєй" лише "врєдітєлі" могли знищити всі підприємства міста. В війну теж відступаючи нищили все, щоб не дісталось ворогу. В Одесі є 7 кілометр, там люди вийшли в чисте поле і створили ринок на, якому скуповується вся країна, а Шепетівку перетворили на 107-мий кілометр Хмельницького. Я можу лише здогадуватись хто відступав і які підпільники знищили всі підприємства, а для розслідування є відповідні органи, колись вони докопаються до правди. Підпільщики шепетівські, а кришували їх в Хмельницькому. Так вони розправились з Шепетівкою і поставили її на коліна, яка наважилась розвернутись в сторону Рівного. Тепер пів міста їздить в Хмельницький за товаром іншої роботи в Шепетівці нема, а керівництво міста за субсидіями. Це саме вони пробували зробити з Славутою, але вона їм не по зубам.
І припиняйте мене лякати інсультами і інфарктами. Не таке бачили. Для особливо тупих повторюю: "Як аукреться, так і відгукнеться"
blogs.korrespondent.net/users/blog/leus/a104539
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Dj Os
- Адміністратор
- Редактор
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Концепт
- Автор теми
- Учасник-експерт
- Дописи: 127
- Подяка отримана: 56
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Адлер
- Новачок
- Дописи: 2
- Подяка отримана: 3
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- Адлер
- Новачок
- Дописи: 2
- Подяка отримана: 3
Не варто так драматизувати. Україна просто виявилась не готовою до настільки стрімкого переходу до ринкової економіки, коли виявилось, що виготовляти власні плуги набагато дорожче, ніж придбати готові з Китаю.Концепт пише: ...а швидше "врєдітєлєй" лише "врєдітєлі" могли знищити всі підприємства міста.
Роки комунізму/соціалізму створили звичку, що держава має забезпечити освітою і роботою.
Перехід до відкритих ринкових відносин створив можливість "стати успішним" оминувши стереотипний шлях "гарно вчись в школі, поступи в УЗ, гарно вчись в УЗ - отримаєш роботу, сумлінно працюй - отримаєш підвищення".
Ті, хто не всиг вклинитись в нову систему, виявились "за бортом", і винуватять того, кого вигідно винуватити.
Опозиція - теперішню владу, теперішня влада - проколи попередньої влади, працівник - роботодавця, роботодавець - працівників.
І перші і другі - елементи системи, які працюють за законами системи - рух до "успіху" найкоротшим шляхом поклавши болт на інших.Концепт пише: якби не журналісти і опозиція
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.
- lamer85
- Платиновий учасник
- Дописи: 637
- Подяка отримана: 194
Адлер пише:
Не варто так драматизувати. Україна просто виявилась не готовою до настільки стрімкого переходу до ринкової економіки, коли виявилось, що виготовляти власні плуги набагато дорожче, ніж придбати готові з Китаю.Концепт пише: ...а швидше "врєдітєлєй" лише "врєдітєлі" могли знищити всі підприємства міста.
Роки комунізму/соціалізму створили звичку, що держава має забезпечити освітою і роботою.
Перехід до відкритих ринкових відносин створив можливість "стати успішним" оминувши стереотипний шлях "гарно вчись в школі, поступи в УЗ, гарно вчись в УЗ - отримаєш роботу, сумлінно працюй - отримаєш підвищення".
Ті, хто не всиг вклинитись в нову систему, виявились "за бортом", і винуватять того, кого вигідно винуватити.
Опозиція - теперішню владу, теперішня влада - проколи попередньої влади, працівник - роботодавця, роботодавець - працівників.
І перші і другі - елементи системи, які працюють за законами системи - рух до "успіху" найкоротшим шляхом поклавши болт на інших.Концепт пише: якби не журналісти і опозиція
Амінь, бро... Таке враження, що це я написав.
Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.