Творча молодь Шепетівки

  • pipec
  • pipec аватар Автор теми
  • Новачок
  • Новачок
Більше
15 трав. 2007 21:40 #6387 від pipec
Творча молодь Шепетівки був створений pipec
Привіт усім!Власне буду піднімати питання, які вже обговорюються в темах "проблеми молоді" і "перспективи бізнесу", але вирішив створити новий топік, так як писати одночасно в різні теми важко.Отже, що до проблем молоді. Кожен в душі прагне якось самореалізуватись, а якщо хтось не прагне, то це означае, що таке прагнення у нього заховане десь дуже глибоко в душі, але рано чи пізно воно виповзе на гору. Хотів би знайти тих, хто відчуває, що може реалізувати себе за допомогою олівця чи пензля. Знаю, що в Шепетівці є художня школа, а значить там хтось навчаеться/навчався. Є такі, хто просто гарно малює. Якщо вважаєте себе таким, то може погодитесь показати мені свої роботи. Мильте їх мені на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., конфіденційність гарантую.А тепер навіщо це мені. Тут я перейду до перспектив бізнесу. Скажімо так (щоб не забігати далеко вперед), маю намір відкрити власну справу, але для цього мені потрібні художники. Чому саме в Шепетівці? Оскільки це така справа, якою можна займатись де завгодно, головне - це творчий персонал, то я хочу повернутись в рідне місто. Це по-перше. По-друге, у Шепетівці дешевше оренда, та й взагалі якось спокійніше, особливо для творчої роботи.Отож, кого зацікавило, шліть роботи на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Питання можете ставити тут.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pipec
  • pipec аватар Автор теми
  • Новачок
  • Новачок
Більше
24 трав. 2007 00:50 #6761 від pipec
Відповідь від pipec у темі Творча молодь Шепетівки
Власне бачу, що ні кого моє повідомлення не вразило, тому напишу конкретніше. Збираюсь зайнятися розробкою комп'ютерних ігор у жанрі "адвентюра" або, як кажуть в народі, квест. На данний момент займаюсь створенням проектної документації і, в зв'язку з цим, відчуваю потребу у послугах художника-концептуаліста. Хочу знайти таку людину у Шепетівці. Робота буде проводитись у такій послідовності: по-перше, я розроблюю концепцію і сценарій гри; далі шукаю художника-концептуаліста, який зможе створити необхідну кількість скетчів (приблизно 15-20 малюнків). На їх створення планую затратити не більше місяця. Платити художнику буду з власної кишені, тому зарплата становитиме не більше $200. Паралельно збираюсь виконати приблизні розрахунки вартості проекту та спланувати виробництво. Після цього оформлюю дизайн-документ і створюю техно-демку гри. З цими матеріалами йду до потенційного інвестора, який сприятиме створенню власної студії (тобто дасть грошей на закупівлю обладнання і профінансує перші місяці існування студії. Слава Богу така людина є і потенційно згодна). Після того, як студія буде створена (юридично), оформлюю художника на посаду арт директора і беру йому у помічники 3D моделлера (3D Max), якого теж планую знайти у Шепетівці. Впевнений, що така людина знайдеться. Зарплата буде залежати від бажання інвестора витрачати гроші, але не менше $200. Втрьох ми вдосконалюємо техно-демо десь до вересня місяця (приблизно у цей час має пройти виставка "Ігроград"). Їдемо на виставку, де намагаємось себе зарекомендувати в очах видавців (1С обов'язково прийматиме участь, може ще хтось буде). Якщо буде видавець, почнемо комерційну розробку згідно плану із відповідною зарплатою ($500-$700 в залежності від узгодженого з видавцем бюджету), додатково доведеться найняти кілька 3D моделерів (хтось буде моделювати інтер'єри, хтось персонажів). Якщо видавець не буде знайдений, почнемо розробку за кошти інвестора, яка буде тривати до травня 2008 (тобто до КРІ). Якщо в цей період не буде знайдено видавця, то доведеться закінчити проект власними силами. Якщо і після КРІ не знайдемо видавця, маючи на руках готовий проект, тоді всі розпрощаємось, але надіюсь на краще. Якщо все ж таки видавець буде, то будемо шліфувати проект, а я почну розробку нового (ідей вистачає поки що на 4-5 повноцінних проектів вище зазначеного жанру). Отож поки що шукаю людей, які зможуть малювати концепти. Вважайте це запрошенням на роботу. Нагадаю ще раз мило, куди можна слати зразки робіт Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.P.S.приклади ігор такого жанру:Syberia, The longest journey, Nibiru, Keepsake, Paradise, Scratches.Десь через місяц-два запрацює офіційний сайт проекту, лиш завершу оформляти всі проектні папери.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
24 трав. 2007 09:35 #6767 від Dj Os
Відповідь від Dj Os у темі Творча молодь Шепетівки
Пропозиція дуже цікава, але на жаль я далеко не художник, завжди хотілось прикласти руку до створення якоїсь гри. Можу передати твої слова знайомим художникам, можливо вони і зацікавляться

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • GoBLin
  • GoBLin аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
  • Все возможно :)
Більше
24 трав. 2007 11:59 #6771 від GoBLin
Відповідь від GoBLin у темі Творча молодь Шепетівки
Syberia???? Это эдинственная из тобой названых игр, которую я играл.... Скажи пожалуйста.... ты сам хочеш разрабатывать такого рода игры???? В одиночку?? если да... желаю удачи... и ужасного везения... Если не секрет, скажи каким ты будеш пользыватся софтом, для создания 3-D гарфики, купленым.?? или написаным Вашими програмистами?? ибо в Сиберии одними картинками не обошлось (я так думаю)... Сколько человек будет работать над разработкой игр, если не секрет???Почему интересуюсь... просто я читал, что на создании должного проекта должен быть не маленький штаб работников, в состав которых входят и програмисты, и художники, и мультипликаторы и ещё куча другого народа.. + как вы будете распространять продукцию??? Или у вас уже есть потенциальные заказчики??

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Domenic
  • Domenic аватар
  • Учасник-експерт
  • Учасник-експерт
Більше
24 трав. 2007 19:15 #6796 від Domenic
Відповідь від Domenic у темі Творча молодь Шепетівки
Сценаристы, сценаристы, мой друг и я уже наверно лет пять больны идеей написания сценария к компьютерной игре, пожалуйста свяжись со мной по мылу или мобильным, есть многг идей, может будут полезны.

Ненавиджу осінь, коханку смерті і маргиналів...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pipec
  • pipec аватар Автор теми
  • Новачок
  • Новачок
Більше
24 трав. 2007 19:50 #6800 від pipec
Відповідь від pipec у темі Творча молодь Шепетівки
<div class='quotetop'>(GoBLin @ 24.5.2007, 11:59) [snapback]12560[/snapback]</div>

Syberia???? Это эдинственная из тобой названых игр, которую я играл.... Скажи пожалуйста.... ты сам хочеш разрабатывать такого рода игры???? В одиночку?? если да... желаю удачи... и ужасного везения...[/b]

Спасибо. Конечно же не в одиночку, ибо это уже нереально. Времена, когда один человек мог сделать шедевр закончились уже давно. Немного отклонюсь от темы и скажу, что имею за плечами более 4-х лет опыта работы в киноиндустрии, поэтому понятие о создании медиа продуктов есть. Геймдевом интересуюсь где-то года 2. Для себя сделал вывод, что как в производстве игр так и в кинопроизводстве основной проблемой является не столько отсутствие квалифицированных кадров, сколько отсутствие четкого планирования производства. Поэтому сейчас я занят разработкой проектной документации (дизайн-документ, план разработки). Но для этого мне нужен помощник, а именно художник, который рисовал бы скетчи. Это на первых порах. <div class='quotetop'>(GoBLin @ 24.5.2007, 11:59) [snapback]12560[/snapback]</div>

Если не секрет, скажи каким ты будеш пользыватся софтом, для создания 3-D гарфики, купленым.?? или написаным Вашими програмистами?? ибо в Сиберии одними картинками не обошлось (я так думаю)...[/b]

Особенность перечисленных в моем втором посте игр в том, что они выполнены по, так называемой, 2.5D технологии. Т.е. трехмерные персонажи на пререндереных задниках. Для создания того и другого придется использовать, вероятней всего, 3D Max, как самый распостраненный редактор. У меня есть готовый движок "Wintermute Engine". Он как раз предназначен для создания 2.5D адвенчур, поддерживает динамическое освещение/тени, партикловие эффекты, склетную анимацию персонажей, но его главный плюс - он бесплатный. Как сказал класик, независимый разработчик - это разработчик у которго нет денег, а поскольку я очень сильно ощущаю свою независимость, пришлось остановиться на бесплатной технологии.<div class='quotetop'>(GoBLin @ 24.5.2007, 11:59) [snapback]12560[/snapback]</div>

Сколько человек будет работать над разработкой игр, если не секрет???[/b]

Сейчас сказать немогу, потому что до конца не уточнен весь объем работы. Могу предположить, что будет примерно такой состав:Этап 0Я и художник-концептуалист, которому плачу из собственного кармана. Мы разрабатываем диздок.Этап 1 (Первая инвестиция со стороны, если диздок произведет впечптление на моего потенциального инвестора)+ 2 3D художника; +1 скриптовик (возможно, если я не буду справляться). Прорабатываем первую локацию.Этап 2 (Коммерческая разработка)Если все удастся, то к очередному Игрограду будет техно-демка, поедем на выставку. Если там не найдем издателя, постараемся найти его путем посищения офисов. А там 3 пути:- Есть издатель=есть деньги. Пойдет нормальное производство. Наймем программистов, художников, мультипликаторов и еще кучу другогот народу.- Нет издателя, но инвестор не ушел. Минимальным составом пытаемся что-то вымучить до КРИ, желая все же заполучить издателя- Нет издателя и ушел инвестор. Все прощаемся, а я попадаю в рабство к своему инвестору и до конца дней своих пишу плагины для 1С:Бухгалтерии, пока не отработаю все потраченные на меня деньги<div class='quotetop'>(GoBLin @ 24.5.2007, 11:59) [snapback]12560[/snapback]</div>

как вы будете распространять продукцию??? Или у вас уже есть потенциальные заказчики??[/b]

Мы не будем ничего распостранять, это задача издателя. Мы только разрабатываем и передаем права на издание продукта на CD/DVD. После того, как издатель отбивает деньги, затраченные на производство, он платит разработчику роялти с каждой проданой копии. Проблема убедить издателя, что наша игра будет лучше чем те 1000 и 1 которые ему сегодня предлагают профинансировать такие же начинающие команды.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • GoBLin
  • GoBLin аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
  • Все возможно :)
Більше
24 трав. 2007 20:17 #6802 від GoBLin
Відповідь від GoBLin у темі Творча молодь Шепетівки
Ну, тогда вам действительно нужно будет потрудится.)) А заказчиков лучше за бугром искать... у нас они сильно не ответственны... могут кинуть... за бугром более совестные (я не про россию)..))

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • pipec
  • pipec аватар Автор теми
  • Новачок
  • Новачок
Більше
26 трав. 2007 09:35 #6844 від pipec
Відповідь від pipec у темі Творча молодь Шепетівки
Кинуть, в принципе, любые могут, даже забугорные. Причем кидают "официально" и, в основном тех, кто подписывает договор не проконсультировавшись с юристом

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Андрей
  • Андрей аватар
  • Учасник-експерт
  • Учасник-експерт
Більше
28 лип. 2007 13:37 #8889 від Андрей
Відповідь від Андрей у темі Творча молодь Шепетівки
Друже, не знаю яка людина створить тобі 20 скетчів за місяць. Як на мене тут часу більше потрібно.А ідея дуже класна, тим більше якщо маєш реальні зв&#39;язки, та повне уявлення щодо процесу створення.

"Если человек жаждет чего-нибудь так сильно, что готов поставить на карту всё своё будущее, то он несомненно победит судьбу"

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • LuK
  • LuK аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
Більше
29 вер. 2010 12:42 #53714 від LuK
Відповідь від LuK у темі Відповідь: Творча молодь Шепетівки
pipec як успіхи?)

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.327 секунд