Заводу з переробки сміття не буде?

  • Symbioz
  • Symbioz аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
09 лист. 2010 23:53 #56284 від Symbioz
2 AristarxДивуюсь чому "деякі" люди ніколи не дочитують (вважати "поважають") думки інших.По-перше я писав і про сміттєспалювальні і про сміттєпеперобні.По-друге я зазначив про технологію переробки біологічних видів сміття (яке має використуватись на Шепетівському МПЗ) - швидке компостування і про те що при недбалому сортування сміття можливе попадання отруйних речовин в гумус та орг.добрива і далі на наші поля з подальшим вживанням цих речовин нами.І останнє - я писав що не проти заводу - я проти заводу безпосередньо поблизу Шепетівки.Ну просто мене життя навчило ще не довіряти владі і в мене існують певні сумніви щодо ідеальності переробки сміття в Шепетівці. Чому ж не можна перенести завод на кілометрів за 20 від Шепетівки - і суперечень з цукровим заводом (які існують на вашу думку) не буде, і додаткові робочі місця для водіїв мусоровозів, і додатковий дохід на заправках на більш дальні перевезення, і дороги нашого міста залишаться в більш кращому стані, і не буде суперечень між жителями Шепетівки, і на мою думку саме головне - більше впевненності в чистоті нашого міста.

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
10 лист. 2010 00:20 #56287 від Aristarx

Symbioz;56284 пише: 2 AristarxДивуюсь чому "деякі" люди ніколи не дочитують (вважати "поважають") думки інших.По-перше я писав і про сміттєспалювальні і про сміттєпеперобні.По-друге я зазначив про технологію переробки біологічних видів сміття (яке має використуватись на Шепетівському МПЗ) - швидке компостування і про те що при недбалому сортування сміття можливе попадання отруйних речовин в гумус та орг.добрива і далі на наші поля з подальшим вживанням цих речовин нами.І останнє - я писав що не проти заводу - я проти заводу безпосередньо поблизу Шепетівки.Ну просто мене життя навчило ще не довіряти владі і в мене існують певні сумніви щодо ідеальності переробки сміття в Шепетівці. Чому ж не можна перенести завод на кілометрів за 20 від Шепетівки - і суперечень з цукровим заводом (які існують на вашу думку) не буде, і додаткові робочі місця для водіїв мусоровозів, і додатковий дохід на заправках на більш дальні перевезення, і дороги нашого міста залишаться в більш кращому стані, і не буде суперечень між жителями Шепетівки, і на мою думку саме головне - більше впевненності в чистоті нашого міста.

Поважаю обгрунтовані думки не залежно від того чи співпадають з моєю думкою, чи ні. Але зверну Вашу увагу на неуважність. Однозначно було оприлюднено, що технології та фінансування не з України, не те, щоб з бюджету Шепетівки, тому міська наша влада ніякого відношення до технологій не має, також було неодноразово наголошено, що кадри навчатимуть у Відні і технічний надзор буде також не з України. (я не переробник, але в промисловості де-що шарю, крім того цікавився цим проектом, адже сам Шепетівчанин та й сім я живе в Шепетівці). По поводу доріг - Ви помиляєтесь. ЦК кожен сезон завозить по дорогам 600тис т цукру - це нормально, а ці самі 600тис т в рік - ще одне підприємство. ЦК не платить податки до місцевого бюджету, бо його фірми зареєстровані в інших містах, а завод зареєстрований у Шепетівці іподатки будуть лишатися тут. А якщо побудувати скажемо у Грицеві, то податки будуть в Грицеві, а не в Шепетівці, і замість того, щоб заробити грошенят і зробити ті ж дороги у Шепетівці, шепетівчани будуть чесати потилицю і спотикатись об каменюки... Щодо чистоти міста, прошу особисто Вас ознайомитись спочатку rada.shepetivka.net/content/view/132/240/ а потім переглянути webfile.ru/4886655 - там є краєвиди шепетівської чистоти.
Додано о 00:20
Попереднє повідомлення було написане в 00:16
До речі у Ізяславі теж будуватимуть такий завод, і наскільки я знаю, якщо все буде гаразд, то в кожній області України буде приблизно по 10 заводів.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Lego
  • Lego аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
10 лист. 2010 20:44 #56306 від Lego
Aristarx, в первую очередь я всегда слушаю себя)))И если вы заинтересованы в конструктивном диалоге, то ваши "диагнозы" не совсем уместны.Позиция "Я один тут больше всего осведомлен" как правило на этом форуме "не катит".Если вы спуститесь с небес на землю к грешным Шепетовчанам, то было бы не плохо для начала опровергнуть аргументы "опонентов" официальной информацией, а потом переходить на личности (как тоже "де факто" принято здесь)))В идеале, конечно чтобы вы видели позицию вам отвечающих, а не только свою, ибо данный факт не что иное, как уважиние к участникам форума. А если вы ничье мнение не уважаете, то нет гарантии что будут уважать ваше.Ну а если по делу, то я в постройке данного "завода" не вижу никакого негатива. О работе данных "заводов" знаю не по наслышке и каналу Дискавери))).Просто как всегда возникает вопрос в конечном исполнении.Возникают они и у простых смертных Шепетовчан. Некоторые вопросы в итоге и были заданы, на что последовало ряд "диагнозов".О каком конструктивном диалоге может идти речь после этого, если вы в каждом видите бабуина?Если просто логически порассуждать, то, думаю, что мало кто хочет жить по шею в мусоре. И большинство Шепетовчан будут только за, если осуществиться та программа, которая официально заявлена.Однако, наш народ закален мыслью о том, что сказок не бывает, и во всем ищет подвох. Поэтому и возникают вопросы, на которые нужно отвечать, а не отгавкиваться.На счет конфликта с руководством сах.завода, то это скорее домыслы... ведь припущение о боязне дирекции в "текучке" кадров (665 человек), как по мне, далеко от реальности. Тут "свинья поглубже зарыта".Есть вопросы непосредственно и к самому тексту, сылки на которые вы дали, но это уже как-то намедни спрошу...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • rshuele
  • rshuele аватар
  • Молодший учасник
  • Молодший учасник
Більше
11 лист. 2010 14:07 #56325 від rshuele

neodix;56261 пише: Колись дивився по трк Шанс про цей завод. Тоді Шпіля в інтерв"ю дуже розхвалював цей проект, а от один з депутатів, здається керівник цукрокомбінату був проти і навів просту цифру - 100 вантажівок в день щоб загрузити цей завод роботою. Також він вказав на стан наших доріг зараз і які вони стануть при такому навантаженні. Журналісти також їздили в одне з міст, здається Рівненської обл., там 2 роки тому теж мали будувати такий завод (ці ж самі), але їм не дали цього зробити.

Це ще раз доводить те що завод буде обслуговувати весь регіон. Не дали їм втулити в Рівненській обл. вони хочуть впарити нам.
Додано о 12:07
Попереднє повідомлення було написане в 11:50
[/COLOR]До речі у Ізяславі теж будуватимуть такий завод, і наскільки я знаю, якщо все буде гаразд, то в кожній області України буде приблизно по 10 заводів.[/QUOTE]Чому ми маєм бути піддослідними мишами? Краще почекати коли збудують в тому ж Ізяславі, чи ще десь і якщо там буде все в нормі тоді нехай будують і в Шепетівці.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Dj Os
  • Dj Os аватар
  • Адміністратор
  • Адміністратор
  • Редактор
Більше
11 лист. 2010 16:08 #56332 від Dj Os

Не дали їм втулити в Рівненській обл. вони хочуть впарити нам.

Заводи будують по всій Україні, це не лише ми такі щасливці. Погугліть. А на рахунок що будувати поза містом то вже 100 раз говорили що в такому випадку податки підуть не до нас, який тоді резон для нас? Да і працівників з сел будуть набирати а не з Шепетівки.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Symbioz
  • Symbioz аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
11 лист. 2010 19:06 #56347 від Symbioz
Панове на сайті нашої адміністрації дуже "гарно" представлений майбутній завод. Проте як на мене ІМХО!!! є деякі нюанси на які ніхто чомусь не звертає уваги, а саме:1. Переробка гуми (автомобільних покришок) для застосування як покрівельні матеріали для доріг - панове, погугліть - ця технологія надто неефективна - такий асфальт не тримається доріг в зв'язку з особливостями гуми (навіть надто подрібненої), пеперо***ти її і вивозити на інші звалища - задорого - тому питання - а чи не з'явиться в Шепетівці нове звалище покришок?2. Переробка ПЕТ - на сайті вказано що буде здійснюватись гранулювання. На відміну від подрібнення процес гранулювання передбачає нагрівання та плавлення подрібненої маси - і не потрібно мати вищу освіту, щоб зрозуміти, що при нагріванні будуть виділятись гази, а ПЕТ пляшки в своєму складі в більшій частині містять солі важких металів. І знову вертаючись до нашої економіки та нашої влади не впевнений що фільтрація вихідних газів буде ідеальною.Щодо того, що процес буде контролюватись австрійцями, ЛОЛ, якщо наші Українці (пишу з великої літери тому що маю гордість за нас) на заводі БМВ в Германії зуміли і продовжують халтурити (особисто знаю людину яка там працює), то що казати за "наших", які будуть працювати в Україні.
Додано о 19:06
Попереднє повідомлення було написане в 19:00
Да не нужны нам такие прибыли в городскую казну, ценой чего будет здоровье нас и наших детей.А нам будут во всеуслышание говорить что экологическая ситуация у нас в норме - и радиационный фон у нас в норме, и воздух кристально чист, и воду можно пить из ручейков и т.п. А мы будем продолжать верить.А данный проект завода хорош в Европе наверное, где нет нашей власти, где контролирующие органы работают на благо человека, а чиновники и массмедиа не покупаются.В нашей стране на данном этапе такие заводы нужно строить вдали от городов (в городах они строятся только ради денег), а лучше вообще в зоне отчуждения.

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Lego
  • Lego аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
11 лист. 2010 20:06 #56352 від Lego
Переработка резины не только как материал для дорог может выступать...На счет ПЭТ вопрос спорный... я думаю, что смысла в том, чтобы перерабатывать ПЭТ засоряя окружающую среду тяжелыми металлами нет, ибо возникает вопрос целесообразности завода вообще. Всякие ПЭТ и без завода "облагораживают" атмосферу газами.На счет контролирующих органов, то Аристарх вроде писал что они будут "не мЭстные"Хотелось бы по-подробнее...

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • Symbioz
  • Symbioz аватар
  • Платиновий учасник
  • Платиновий учасник
Більше
11 лист. 2010 20:15 #56354 від Symbioz

Lego;56352 пише: Переработка резины не только как материал для дорог может выступать...На счет ПЭТ вопрос спорный... я думаю, что смысла в том, чтобы перерабатывать ПЭТ засоряя окружающую среду тяжелыми металлами нет, ибо возникает вопрос целесообразности завода вообще. Всякие ПЭТ и без завода "облагораживают" атмосферу газами.На счет контролирующих органов, то Аристарх вроде писал что они будут "не мЭстные"Хотелось бы по-подробнее...

В описании завода на сайте нашей администрации - именно так и написано насчет резины - для ДОРОГ. Так что либо дороги у нас станут "еще лучше" либо свалка покрышек появится.Насчет ПЭТ - при близко к идеальному состоянию фильтров - проблемами загрязнения воздуха можно пренебречь, но не у нас.Насчет контроля - владельцами завода будут наши, которые живут подальше от Шепетовки и которые естественно захотят сэкономить - отсюда все истекающее - при приездах австрийского контроля, в лучшем случае будет экстренная, приусловленная к их приезду замена фильтров, а не к их ресурсу, в худшем никакой замены не будет - а будет украинский экстрим - баня, охота, девочки и т.п. А если прийдет наш контроль - так тут вообще никаких проблем - у нас знают как решать такие проблемы...ИМХО

Спор на форуме - это всё равно, что олимпиада среди умственно отсталых. Даже если ты победил - ты всё равно......умственно отсталый.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

  • rshuele
  • rshuele аватар
  • Молодший учасник
  • Молодший учасник
Більше
11 лист. 2010 20:49 #56356 від rshuele

Dj Os;56332 пише: Заводи будують по всій Україні, це не лише ми такі щасливці. Погугліть. А на рахунок що будувати поза містом то вже 100 раз говорили що в такому випадку податки підуть не до нас, який тоді резон для нас? Да і працівників з сел будуть набирати а не з Шепетівки.

Податки й так майже всі підуть в Київ. А сміття з усіх усюд будуть везти до нас, кількість водіїв 150 це ще раз доводить. І якщо на лепс завозили радіоактивний метал то мені страшно подумати, яке сміття можуть звозити.

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Більше
11 лист. 2010 23:15 #56361 від Aristarx

Lego;56306 пише: Aristarx, ....Позиция "Я один тут больше всего осведомлен" как правило на этом форуме "не катит".....Если вы спуститесь с небес на землю к грешным Шепетовчанам, то было бы не плохо для начала опровергнуть аргументы "опонентов" официальной информацией, а потом переходить на личности (как тоже "де факто" принято здесь)))Я предполагал, что информация размещенная на сайте городского совета является официальной. Но по-видимому информация о "дорогах заваленных покрышками", "плавления ПЕТ" катит больше. А по поводу "больше всего осведомлен", просто внимательно стараюсь прочесть инфо, переглядываю сайты некоторые, чтобы знать достоверную инфо. На днях увидел, что наш завод занесли в базу национальных инвестиционных объектов на сайте минрегионбуд и на сайте "Агенства ... жилкомунхоз" точно не помню названия.


Додано о 23:15
Попереднє повідомлення було написане в 22:42

Symbioz;56347 пише: Панове на сайті нашої адміністрації дуже "гарно" представлений майбутній завод. Проте як на мене ІМХО!!! є деякі нюанси на які ніхто чомусь не звертає уваги, а саме:1. Переробка гуми (автомобільних покришок) для застосування як покрівельні матеріали для доріг - панове, погугліть - ця технологія надто неефективна - такий асфальт не тримається доріг в зв'язку з особливостями гуми (навіть надто подрібненої), пеперо***ти її і вивозити на інші звалища - задорого - тому питання - а чи не з'явиться в Шепетівці нове звалище покришок?2. Переробка ПЕТ - на сайті вказано що буде здійснюватись гранулювання. На відміну від подрібнення процес гранулювання передбачає нагрівання та плавлення подрібненої маси - і не потрібно мати вищу освіту, щоб зрозуміти, що при нагріванні будуть виділятись гази, а ПЕТ пляшки в своєму складі в більшій частині містять солі важких металів. І знову вертаючись до нашої економіки та нашої влади не впевнений що фільтрація вихідних газів буде ідеальною.Щодо того, що процес буде контролюватись австрійцями, ЛОЛ, якщо наші Українці (пишу з великої літери тому що маю гордість за нас) на заводі БМВ в Германії зуміли і продовжують халтурити (особисто знаю людину яка там працює), то що казати за "наших", які будуть працювати в Україні.1. А яка нам різниця, чи вигідно їм буде, чи ні. А по поводу автодоріг - то це брехня! Вже давно автодороги за кордоном ро***ть по таких технологіях, був у Польщі - там теж є такі заводи, і теж використовують такі технології - дороги-ляля, не вибиваються, не вимиваються, єдине, що погано, немає рідних ям та колдо-бин, чуть не заснув за рульом.2. "технічну плівку, · гранульований поліетилен, · поліетиленові та полістирольні труби для технічного застосування" - в Україні є такі термопластавтомати, завод по їх виробництву є у Хмельницькому. Абсолютно безпечні агрегати, ніякого плавлення там не передбачено.Але нашому люду українському все одно, що там та як там. Нам з Вами головне що? Почуватись гордим за Українців, які халтурять на заводі БМВ, і "сам не гам і другому не дам" таке цінне та золоте сміття, розвалити та розкрасти завод культиваторів, вночі у сусіда вкрасти дровеняку разом нарити молодої картоплі з відерце, щоб своя росла.... Тут ми козаки!

Будь-ласка, Увійти або Зареєструйтесь, щоб приєднатись до розмови.

Час відкриття сторінки: 0.147 секунд
0
репостів
0
репостів